11

240 30 1
                                    

Tam 694 kelimelik bölüm yazdım ! Burası önemli,okuyun lütfen.*Kürsüye çıkar ve selam çakar.*Tüm gün okulda bu bölüm için uğraştım.İyi olduğunu düşünüyorum.Bu fici yazmayı çok seviyorum bu yüzden lütfen en azından yorum atın.Derslerim ağır,kurslarım var ve hala yazmaya devam ediyorum.*Yazma tutkusu için ağlar* Lütfen bölümü şarkıyla okuyun.En önemlisi bu.

Taeyeon-Gemini 

***

Seohyun yeni çifti söylemeden ayağa kalktı.Kızlar onun ne yapmaya çalıştığını pek anlayamamıştı.

''Bir şey söylemeliyim.Bu gece buraya gelmemin sebebi de bu.İlk geldiğimde seçmelere girmiştim.SM Entertainment'e seçildim.

***

Stephanie,konuşması bitince ifadesiz yüzüyle karşısında ki 8 kıza baktı.Kimse konuşmak istemiyor gibiydi.Ama biri bir şeyler söylemeliydi, ve o kişi sevimli ses tonuyla Sunny olmuştu.

''Şey,Sooyoung ve ben seçmeler için hazırlanıyorduk.Bence bu harika !''

Sunny kollarının Stephanie'nin soğuk vücuduna doladı.Ona sarılmak çok iyi hissettirmişti.Güzel kokuyordu.Stephi'ye pek fazla insan sarılmazdı.

''Siz neden şansınızı denemiyorsunuz ?''

Taeyeon sonunda bakışlarını ellerinden ayırabilmişti.Aslında ikiside aralarında ki gerginliğin bitmesini istiyordu.Tüm gece kızlar televizyon izledi.Jessica onun istediği izlenmediği için homurdandı.Taeyeon son yarım saattir bahçedeydi.Ve Stephanie onun yanına gitmemek için kendini zor tutuyordu.

Ama içinde ki istek ve Jessica'nın gitmesini söyleyen bakışlarına daha fazla dayanamadı.Çantasından cüzdanını alıp bahçeye çıktı.Taeyeon tüm harikalığıyla koyu renk bir bankın üzerinde oturuyordu.Biraz daha yaklaşınca onun bir şeyler mırıldandığını farketti.Kim Taeyeon şarkı söylüyordu.

Hangi kelimeleri söylemeliyim ?

Hangi düşüncelere daldın böyle ?

Aynı kalacağız,sen ve ben.

Fısıldamaların ümitle dolu.

Beraber çizdiğimiz bir rüya gibi ; sen ve ben.

Sevmeye gücümüz var mı ?

Bana gel bebeğim.

Bana gel,gel bebeğim.

Harika geçen günlerimiz,hatıralarla sevmiştik biz.

Ağlamıştık,hatta gülmüştük bile.

O zamanları başa sarabiliriz.

Her zaman beraberdik,benzerdik birbirimize.

Seni unutmayı aklımdan bile geçiremem,

Biz biriz,sen ve ben.

Gözlerimiz aynı yere bakardı,

Bizi ayrı tutmaya başladı,

Yanımda olsan bile,kalbini göremiyorum.

Güneş battıktan sonra hızlıca ortaya çıkması gibi ayın,

Umuyorum ki hiçbir şey olmamış gibi dönersin bana geri.

Taeyeon sustuğunda,Stephanie yanına oturdu.Sesi şu ana dek duyduğu en güzel şeydi.İhtiyacı olan şey sarışın kızdı.Derin bir nefes aldı ve cüzdanından kimliğini çıkarttı.Bu güzel anı bozmayı kesinlikle istemiyordu.Ama hayatta istemesekte yapmak zorunda olduğumuz şeyler vardır.Bu da onun için öyleydi.Taeyeon'un güzel elleri kimliğini aldığında,Stephanie geri dönemeyeceğini çok iyi anlamıştı.

Sunshine||TaeNyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin