Срещата

301 31 7
                                    

Г.Т. Ели

Към четири часа следобед се прибрахме вкъщи и се качихме в стаите си да си вземем душ. Влязох в банята и легнах във ваната, имах доста време така, че не бързах.След около половин час излязох и обвих тялото си с кърпа. Застанах пред гардероба и започнах да мисля с какво да се облека, нямах си и на идея къде ще ме заведе Люк. Реших да не се контя прекалено много, за това извадих късите си панталонки, а отгоре сложих черен потник и черно-червена риза. Облякох се и започнах да суша косата си, след това я изправих и хванах предната част с една фибичка. Реших да не прекалявам с грима, за това просто сложих малко спирал и гланц за устни. Е часът вече беше шест без петнайсет, затова слязох долу при момичетата.

- За къде си се облякла така, Ели, мислех, че тази вечер ще си седим вкъщи и ще гледаме филми?- попита Джес.
- Амиии.. аз такова... ще излизам на среща с Люк- казах аз заеквайки.
- И не си ми казала?- попита възмутено Кас.
- Не НИ е казала- поправи я Немезида.
- Е да де.... - оправда се Кас.
- Ами ти, Кас, защото си толкова официална?- попитах я аз.
- Все едно не ме познаваш, аз винаги си ходя така- отвърна ми тя.
- С бяла рокля, очна линия, спирала и червило за филмова вечер вкъщи, дори за теб е прекалено- възкликнах аз.
- Ее... малко съм се престарала- изчерви се тя, поглеждайки в странни.
- Не увъртай, Касандра, какво става тук?- попита Джес и в същото време всички вкопчихме погледи в нея.
- Оффф добре...- предаде се тя- Аш ме покани на кино тази вечер.
- И ме обвиняваш, че аз не съм ти била казала за срещата ми с Люк!- сопнах се аз.
- Емиии....
- Е, Джес, явно тази вечер ще сме си самички- нацупи се Немезида.
- Може да поканим Калъм и Майкъл- предложи Джес.
- Страхотна идея.

Телефона ми звънна и видях, че се обажда Люк, вдигнах му:
- Да Люк?
- Пред вас съм, слизай.
- Ей сега идвам- затичах се към вратата, обух си кецовете, взех телефона си и излязох.

Излязох от входната врата и го видях да седи подпрян на колата си, облечен почти като мен с черни дълги дънки и червено-черна риза. Той блееше някъде встрани, но щом усети стъпките ми се обърна и ми се усмихна.

- Готова ли си?- попита той
- Разбира се, а къде ще ходим?- попитах го аз.
- Ще разбереш като стигнем- отвърна ми той, отваряйки вратата на колата.
- Загадъчен, както винаги- засмях се аз и се качих.
Пътувахме около 10 минути по малки улички и накрая колата спря пред един парк. Слязохме и тръгнахме по тревата.
- Какво ще правим тук, Люк?- попитах го аз несхващайки.
- Казах ти, ще видиш като стигнем- повтори той шреплитайки пръстите на ръката си в моите.

Минахме през групичка дървета и стигнахме до един голям дъб, целият украсен с лампички, а под него дървена маса със свещи.

- Люк, това е....- но преди да довърша той спря и нежно ме целуна- Вълшебно- довърших аз, след като отделихме устните си.
- Надявам се да обичаш спагети?- попита той.
- Обожавам, а и имаш късмет, защото след цялото това лигавене на плажа умирам от глад.
- Ами тогава да сядаме- каза той.
Седнахме на масата и започнахме да ядем и същевременно да си говорим.

Г.Т. Кас

Тъкмо стигнахме в киното с Аш. Щяхме да гледаме някакъв филм фантастика, което беше хубаво, защото не обичах блудкави любовни драми. Взехме си, големи пуканки с карамел и отделно с масло и кола. Когато влизахме в залата един от чистачите ни погледна странно, най- сероятно, защото се чудеше къде ще приберем всичката тази храна, но ние само се засмяхме и продължихме. Влязохме вътре и се качихме на 6 ред, където бяха местата ни. Филма беше интересен и изпълнен със смешни и глупави фрази, на една от които, Аш толкова се смя, че колата му излезе от носа и изпръска мъжут, който седеше пред него.

- Извинете- изчерви се Аш, а мъжът просто го игнорира.

Към средата на филма ми захладня, за това се сгуших в Ащън и след това съм задрямала.

- Хей, спяща красавице, филма свърши- събуди ме той нежно галейки косата ми, от което аз изтръпвах.
- Щеше ми се да не беше, за да си останем така- казах аз в просъница.- Ще ми помогнеш ли да стана?
- Да- отвърна той и ме вдигна на ръце и така ме носи чак до колата. След това отидохме в тяхната къща и понеже вече беше много късно, реших да спя при него. Качих се в стаята му и сложих отново тениската с еднорога, в следващият миг той влезе вътре по тениска и боксерки.

- Май наистина много харесваш тази тениска?- попита той, сгушвайки се до мен на леглото, но аз бях толкова уморена, че не му отговорих. Той просто ме придърпа към себе си и заспяхме.

Всички, които четат историята ми, знам, че главата е къса, но просто не ми остава време за повече. Постарах се и мисля, че ще ви хареса: )!

5 seconds of youDonde viven las historias. Descúbrelo ahora