4. Kapitola

2K 123 4
                                    

Vyhrabala jsem se z mokrého listí. Válení bylo pro dnešek dost. V nose mě štípal zápach zatuchliny. Vypadalo to, že to tu vyhořelo již před hodně dlouhou dobou.

Obešla jsem stavbu několikrát dokola. Něco mi to říkalo. Něco mi to připomínalo. Ale co? Něco z Allisoniných dopisů...

No ovšem! Derek Hale. Ten vlkodlak. Byl alfa dokud mu neumřela smečka. A pak se stal slabým betou. Rodina mu před několika lety uhořela. Konečně jsem si vzpomněla. O Derekovi a jeho psychopatickém strýci Peterovi mi Allison psala mnohokrát. ,,Pane bože no jo. Co když tu někde potkám toho Petera Halea?"

Otočila jsem se na podpatku abych utekla pryč. Ale něco mě shodilo na zem. Už zase jsem se válela v listí. Na to mám dneska nějaké neobvyklé štěstí. Sfoukla jsem si nevítaný list z obličeje a postavila jsem se abych mohla útočníkovi ránu oplatit. Vysoký, s tak třídením strništém. Docela světlé vlasy. Derek nebo Peter?? Tenhle vypadá starší. Panebože. ,,Peter." Zašeptala jsem. ,,Ahoj." Řekl tiše. Ihned jsem se obrátila a dala jsem se na zbésilí útěk.

Oběhla jsem ten dům. Musela jsem pořád myslet na ty všechny věci co tenhle muž udělal. Na ty životy, které vzal. U zase jsem dostávala vztek. ,,K čertu proč ho dostávám tak často?" Zaklela jsem. Ale bohužel nezmizel. Zase jsem cítila jak mi rudnou oči. To nesnesitelné pálení se vrátilo. Ale bylo o něco horší. To bylo asi tím nebezpečím které mi hrozilo. Prudce jsem se zastavila. A svezla na kolena. Myslela jsem, že si oči vyškrábu. ,,Za všechno může on. On! Peter Hale!" Slyšela jsem v hlavě hlas Rose. S těmito slovy mě vypravila na cestu se do Beacon Hills.

Ucítila jsem něčí drápy na krku. Cukla jsem leknutím. Pálení bylo čím dál horší. Ale, na jednu stranu proč toho nevyužít. Popadla jsem jeho ruku a pevně jí sevřel. Cítila jsem jak se jeho maso pálí. ,,Jak jsem ji dneska jednou řekla. Na Argentovi si nedovoluj." Sykla jsem. Peter zaječel bolestí a svezl se na kolena. Můj stisk nepovoloval. Začínalo to být i docela příjemné. Jak jsem svou bolest používala jako své potěšení. Když už Peter, vypadal, že kadou chvíli omdlí, chytla jsem ho za rameno a odhodila ho několik metrů daleko. Bylo až udivující, jako jsem v takových to chvílích měla sílu. Peter narazil do zdi domu a svezl se na zem. Dopadl bezvládně do listí. ,,Ha." Vykřikla jsem vítězoslavně.

Mohla bych ho zabít. Za to co způsobil Rose a jejím lidem. Ale na druhou stranu bych mohla potrápit stejně jako on nás, před dvěma lety. Uvažovala jsem. Bylo to velmi lákavé. Je jasné, že jsem teď mocnější ne on. A že malý risk mě nemůže ohrozit. Vítězoslavně jsem se usmála a odkráčela jsem. V lese teď není bezpečno. Až se Peter probere bude asi hodně zuřit.

Kráčela jsem po ulici a spřádala jsem plán jak pomstít Rose. A zároveň i Allison. ,,Je jasné, že budu potřebovat Allisoniny přátele. Proti Peterovi. Mohla by to být klidně i celkem legrace. A nakonec, bych se jim mohla pomstít. Za sestru." Bylo to jednoduché jak facka. Prostě je využiju. Zbavím se Petera a když získám jejich důvěru, budu je mít v hrsti.

Vítězoslavně jsem se zasmála a vydala jsem se rozedníváním osvětlenou ulicí k domu kde bydlel Scott McCall.


Tak jak se zatím líbí? Uvítala bych nějaký ten komentář a vote. A kdo si myslíte, že je ta Rose? A co jí Peter udělal? Dopadne to se Scottovou smečkou dobře nebo špatně? A jak teda bude Christine pomocná jeho smečce, jak jsem říkala? Aby jste se to dozvěděli musíte číst dál ;)


Argent Sister /Teen Wolf/Kde žijí příběhy. Začni objevovat