11. Kapitola

1.1K 84 10
                                    

Deaton postavil na operační stůl, na kterém jsem ještě před chvilkou seděla já, knížku.

,,Páni, docela malá na to, že to má být ten slavný bestiář." Zkonstatovala jsem když jsem si jí prohlížela. Opravdu, na to, že v ní měly být spisy o všech možných žijících nadpřirozených tvorech byla nějaká tenká. Teda asi to bylo kapesní vydání.

Deaton v tom chvilku zběsile listoval. Kdybych nebyla tak strašně natěšená tak bych tady usnula jak strašně dlouho mu to trvalo.

,,Tak co?" Zeptala jsem se nedočkavě asi po pěti minutách zíráni jak zírá do knihy.

,,Ale ne." Zamumlal. Sakra. To znělo dost špatně. Přešlápla jsem na místě. Čekala jsem co z Deatona vypadne. Vážně to bylo docela děsivé. Po nekonečných deseti sekundách se nás podíval.

,,Ta stránka tu není." Musela jsem na něj zírat s otevřenou pusou pěkně dlouho protože z mé otupělosti mě vyrušil až Scott.

,,Cože? A kde teda je?" Taky koukal jako sůva z nudlí. Vlastně to bylo docela vtipné. Ale smát jsem se teď opravdu nemohla.
Deaton se nás podíval jako na pitomce. No jasně. Kdyby to věděl tak už by nám to dávno řekl. Přikývla jsem, jako že jsem jeho pohled pochopila a prohlédla si co z té stránky zůstalo. Jen maličký zbyteček táhnoucí se po celé délce. Nebylo z toho moc vidět. Jen kousek nějaké červené kresby. Jo to by sedělo.

Bylo to na nic. Že je jediný doklad o tom co jsem zmizel, ale já jsem se naděje nepouštěla a držela se jí jako košile ho... no však víte.

,,A nemůžeš nám to říct. Musíš si z toho něco pamatovat ne?" Deaton přikývl. Ze srdce mi spadl obrovský kámen. Už jsem se bála, že se to dneska nedozvím.

,,Christine," začal. Okamžitě jsem mu věnovala všechnu mou pozornost, ale stejně jsem si prokřupávala prsty. Byl to takový reflex, který už ani neovládám.

,,Jsi velmi ojedinělá. Takových jako ty chodí na světě maximálně deset. A tvůj dar si vybírá své majitele velmi náhodně. Jakože to nemáš v rodině. Není to dědičné. Ale to je asi očividné." Významně se podíval na mého otce a hlavně na pistoli na jeho pase. No ovšem, jak by mohla být rodina lovců zároveň rodina nadořirozených hořlavých bytostí.

,,Tak už to vyklopte, co jsem." Pobídla jsem ho nedočkavě, když jsem pohled vrátila zase k němu. Deaton se jen pousmál. Zřejmě chápal mou náladu, ale nebyl to až takový dobrák aby to řekl hned. Buď anebo to muselo být tak důležité, že to musel říct celé. A zřejmě spíš to druhé, vzhledem k mým složitým schopnostem. Pokračoval.

,,A ještě se tě musím zeptat, jestli se ti někdy nezdálo o smrti, nebo neměla nutkání se motat kolem smrti." Deatone, tohle je hodně divná otázka. Al budiž. Tady se už nemám čemu divit. Zakroutila jsem hlavou. Deaton přikývl a opět pokračoval.

,,Dobrá. Jsi ohnivý fénix." Oznámil mi. Aha, takže tohle nebude na tak dlouho jak jsem si myslela.To informace mě zasáhla stejně jako míč při volejbale, který mi stejně nikdy nešel, takže s tímto pocitem jsem byla velmi dobře obeznámena. Párkrát jsem zamrkala a jednou rukou se opřela o stůl. Tak fénix. No dobře, Christine, ty jsi fénix. Narodila jsem se jako bájný ohnivý pták. Fajn ještě mi dejte koště a pošlete mě do Bradavic abych ochraňovala Brumbála a vyškrabovala baziliškům oči z důlků.

,,F-Fénix?" Vypravil ze sebe až Stiles. Všichni jsme na něj pohlédli. Ovšem je přece jasné že největšímu detektivu z téhle party nedojde kdo je to fénix. Slova se pro změnu chytila Lydie. Jasně, ta ví všechno o všem. 

,,Fénixové jsou bájní ptáci. Většinou se objevují v egyptské mytologii a nebo ve filmech o Harrym Potterovi." Podívala se na Stilese. Stiles se nervózně podrbal na zátylku.

,,Fénixové jsou významní hlavně díky své nesmrtelnosti. To znamená, že nikdy neumřou nadobro. V určitém věku spálí sami sebe a poté se opět narodí ze svého popela." Podívala se na mě. Její pohled jakoby to odstartoval. Najednou jako kdyby mě někdo hodil do vody. Byla jsem trochu otupělá. Pustila jsem se stolu a vydala jsem se ke dveřím. Naprosto beze slova. Nevím co mě to popadlo. Prostě jsem se tam vydala, ale než jsem stačila sáhnout na kliku s žuchnutím jsem se zřítila na nejbližšího člověka, který stál kolem mě.

Jéééj, konečně víme co je Christine zač. Jo a mimochodem ty informace o Fénixech jsem si nevymyslela :D

Hodlám to tu trochu rozjet se vztahama. Tak mi napište koho byste shippovali. A napiště mi ještě někoho koho sem do příběhu nedala a koho byste sem chtěli. Ano, na některé postavy jsem se naprosto vykašlala, ale říkám si že je jich tady nějak málo


Argent Sister /Teen Wolf/Kde žijí příběhy. Začni objevovat