Capitolul 11

216 13 8
                                    

 M-am trezit dimineata in acelasi loc in care ma transformasem.Era doar o mica schimbare, acum toate hainele mele erau sfasiate.Nu imi venea sa cred ca noaptea trecuta ma transformasem intr-un lup.Pur si simplu nu puteam crede.Si Liz… acum probabil zace moarta pe aleea aceea.

 Oh haide revino-ti!Totul a fost perfect.Ai trecut de prima ta transformare si nu ai omorat pe nimeni, ceea ce e surprinzator daca pot spune asa.

 - Eu … dar nu am mai apucat sa spun nimic deoarece cineva imi arunca un ghiozdan pe care l-am prins chiar inainte sa ma loveasca.M-am uitat spre acea persoana dar nu era nimeni acolo.

 Am deschis ghiozdanul, inauntru erau haine.Haine perfecte pentru mine.Hmm … ciudat.Oricum m-am imbracat cat am putut de repede si m-am intors sa plec …

 - Buna Caroline! Zise acea persoana cu un zambet malefic pe fata.

 Incepea sa ma sperie.Kalisha imi tot spunea ceva dar nu stiu de ce nu o puteam intelege.

 - C-c-cine esti?

 - O draga, eu sunt Karol. Si zambetul acela aparu din nou pe fata lui.

  Deci intr-un final m-a gasit.Nu eram pregatita asa ca primul meu gand a fost sa incep sa fug dar atunci am inceput din nou sa o inteleg pe Kalisha.

  Nu are nici un rost sa fugi.Esti tu o nou nascuta dar hai sa fim serioase el are 5000 de ani..e cel mai puternic vampire.Nu avem nici o sansa.Hai sa vorbim cu el poate il convingem sa ne crute.Intreaba-l ce vrea de la tine.

 - Ce vrei de la mine? Esti aici sa ma ucizi?

 - Kalisha draga mea, de ce i-ai bagat acestei fetite doar minciuni in cap.atunci se apropie de mine si imi soptise.Nu copila, nu am venit sa te omor, eu sunt aici sa tea jut.

 - Sa ma ajuti?De ce ai vrea tu sa ma ajuti?Parca eram o amenintare pentru tine.

 - Adevarat, esti o amenintare.Dar sa fim seriosi, ce fel de tata as fi daca mi-as omori propia fiica?

 NU!

 - Propria ce? Aaa fratee cred ca ma confunzii.Tatal meu m-a parasit pe mine sip e mama cand eu aveam 10 ani.Inca imi aduc aminte de el si in nici un caz nu esti tu.

 - Fetito, acela nu era tatal tau.Si aceea, ei sa spunem ca este mama ta biologica dar nimic mai mult.

 - Ce vrei sa spui prin nimic mai mult?Aceea este mama mea.Mama care ma crescut, ma iubit.deja incepuse sa ma calce pe nervi, simteam ca explodez.

 - Caroline, ea nu te-a iubit.Ea te-a crescut doar pana sa ajungi la varsta maturitatii ca atunci sa isi duca planul la bun sfarsit.

 - Si la ce plan, ma rog, te referi?

 - Este vorba despre un ritual, iar tu esti cea mai importanta piesa.Mama tad oar te foloseste Caroline.De ce crezi ca nu a fost asa de speriata cand i-ai spus ca esti vampire?Alti oameni ar fi murit de frica dar ea nu.De ce crezi ca acel vampire te-a atacat fix dupa cateva zile dup ace ai implinit 17 ani?De unde stia?Si nici Micahel nu este de incredere Caroline.Gandeste-te putin.A fost acolo la timp sa te salveze..sa iti dea sangele.Cum a reusit un vampire de 1029 de ani sa il invinga pe unul mult mai batran decat el?Gandeste-te putin..toate au sens Caroline.Mama ta vroia sa te transformi in vampir ca dupa aceea sa iti activezi puterile de vrajitoare.Dar acum a intrvenit o problema pentru ea.

 - Si aceea ar fii..?

 - Ca ritualul sa decurca perfect tu nu trebuia sa iti activezi blestemul varcolacului iar mama ta a incercat sa te fereasca de asta dar stia ca acum  ca esti vampir nu putea face multe, desi ea spera ca tu sa nu fi aflat despre asta.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 20, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O noua viata.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum