Capitolul 10

326 11 7
  • Dedicat lui Andra Mureşan
                                    

 - P … p … poftim? cum adica stia ce este in neregula cu mine?

 - Poate o sa crezi ca sunt nebun dar acesta este adevarul … esti posedata!

 - POSEDATAA?!?!Nu, asa ceva nu se poate.Cine sa ma posede?

 - Pai in mod normal un un vampir nu poate fi posedat decat de un demon.Si din cate stiu eu despre tine stiu sigur ca un demon slab nu ar putea face asta, mai ales sa iti si preia corpul pentru cateva minute deci trebuie sa fie cineva puternic.De cat timp ai pierderi de memorie mai exact?

 - De cand am adus-o pe mama sa locuiasca cu noi.

 - Esti sigura?

 - Foarte.

 - De obicei demonii sunt prezenti in obiecte sau personae si daca stai mult timp pe langa ele, demonii devin mult mai puternici, se hranesc din puterea celui posedat si la un moment dat vor ajunge sa iti posede si corpul si mintea tu nemaiavand nici o putere.Trebuie sa aflam in ce lucru sau persoana se afla acest demon.

 - Si cine ar putea sa fie?

 - Spuneai ca ai pierderi de cand a venit mama ta?

 - Da … stai ce vrei sa spui ca mama are un demon in ea care ma poate poseda pe mine?

 - Cred ca orice este posibil.

 - Ar putea fi oricine altcineva … nu putem fi siguri.

 - Ai dreptate, de aceea te sfatuiesc sa nu ii spui lui Michael nimic despre toate acestea.Te rog.

 - Bine. i-am zambit, el s-a apropiat de mine si m-a sarutat pe frunte.

 - Eu nu mai pot sta.Cheama-ma din nou cand te pui sa dormi.

 - Asa o sa fac.si am inceput sa ii fac cu mana in timp ce disparea.

 

 

 

 Nu dupa mult timp m-am trezit si eu.Michael nu mai era langa mine.Ma uit la ceas si vad ca deja este ora 12:00.Doamne cum de am putut dormi atat?M-am ridicat din pat si m-am indreptat spre dulap.Am luat de acolo un tricou larg si alb pe care scria say it out loud si o pereche de blugi taiati.Adoram blugii aceia.Erau capodopera mea, dar m-a si certat mama cand a vazut ca am taiat blugii cei buni dar cu timpul s-a obisnuit cu idea.Am luat din dulap converse mei negrii si o geanta sport si am coborat la parter, nu steam unde plec doar steam ca nu mai suportam sa stau in casa.Acolo era mama care se uita la televizor.

 - Unde pleci?s-a intors si mi-a zambit.

 - M-am gandit sa ies putin sis a ma plimb, nu mai suport sa stau in casa.

 - Ok, daca tot iesi ai putea sa mergi pana la un magazine sis a imi cumperi o cutie de lapte?

 - Sigur.am dat sad au pe usa dar din nou mama ma oprise.

 - Caroline?

 - Da, mama?

 - Michael mi-a spus ca in cazul in care vrei sa mergi in oras sa iti dau astea.

 Ma indrept spre ea si vad ca tine in mana o pereche de chei.

 - Ce sunt astea?

 - Cheile de la noua ta masina bine-n-teles.

 - Vorbesti seriooss?O doamnee te iubesc mama si il iubesc si pe Michael.Multumesc mult de tot.

 Am iesit pe usa dar tot am mai auzit-o pe mama spunand sa nu stau mult afara.M-am dus la garaj si l-am deschis.Stateam cu ochii inchisi pana cand usa garajului s-a deschis complet si dupa aceea i-am deschis.Acolo se afla un minunat Kia Soul de culoare verde.O Doamne era masina mea preferata.O adoram atat de mult.Am urcat in masina si m-am indreptat spre oras.

O noua viata.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum