- Nu iti face griji, iti vei aminti pe parcurs toata viata ta anterioara.
Atunci mi-am adus aminte.
- Cine m-a atacat?
- E un vampir foarte batran, nici nu stiu ce cauta in acest oras.Si ghinionul tau a fost s ail intanesti.
- Tu m-ai salvat?
- Da.Zambea.Apropo ce cautai la ora aceea pe o strada neluminata plus ca erai si singura?
Acum se rastea la mine.M-am enervate, dar i-am raspuns calma.
- Am fost cu o prietena in club.Incepeam sa imi amintesc.
S-a mai Calmat dat tot parea nelinistit.Ceva il framanta gandeam eu.
- La ce te gandesti?am spus apropiindu-ma de el.
- De obicei nou-nascutilor le este foamne din primul minut din care se trezesc, dart u te-ai trezit deja de o ora si nu ai spus nimic.
Nu simteam ca imi este foame, din contra ma simteam satula.
- Nu mi-e foame, am spus eu.
- Interesant.Esti sigura?
- Suta la suta sigura, am spus eu zambind.
- Totusi cred ca ar trebui sa mananci ceva, doar ca sa completam transformarea.
- Bine atunci.Hai la bucatarie.
A inceput sa rada atat de tare incat oricine pe o raza de un kilometru cred ca l-a auzit.
- Ce e asa de amuzant?am spus eu putin rusinata.
- Tu chiar nu stii o iota despre vampire?
- Sincera sa fiu nu m-au pasionat niciodata si nu m-am gandit ca o sa si devin unul odata.Deci ca sa iti raspun la intrebare, nu, nu stiu mia nimic despre vampire.Lumineaza-ma tu daca esti asa istet, am spus eu ironica.
- Off … vampirii se hranesc cu sange.
- Sangee … yack!!
- Nu este asa de rau crede-ma.
- Nu ma poti oblige sa beau sange.Are un gust oribil.
- Poate pentru oameni, dar pentru noi este cel mai bun lucru de pe Pamant.Plus ca daca nu te vei hrani, vei muri si eu nu as vrea asta – atunci m-a luat de mana si s-a apropiat – mai ales acum cand am gasit pe cineva ca mine de care incep sa ma indragostesc.
Sa … sa … sa se indragosteasca?De mine?Am auzit binee?E imposibil.Nu steam ce sa spun dar mi-am amintit ca la cei 17 ani pe care ii aveam nu avusesem niciodata un iubit si nu steam cum sa ma comport si … si .. gandurile mi-au fost intrerupte deoarece in clipa urmatoare buzele lui le apasau usor pe ale mele.Ma simteam ca in Paradis.Poate si mai bine.Era al meu, doar al meu.Mi-am pus mainile in jurul gatului lui iar el m-a tras mai aproape de el.Acum eram lipiti.Era perfect.Cand s-a oprit mi s-a parut ca a durat prea putin, vroiam mai mult dar pentru moment era bine.
- Eu … eu … vreau doar sa stii ca nu am mai avut nici un iubit pana acum, deci nu stiu cum sa ma comport.
- Nu iti face griji, a spus el putin mirat.Totul este instinctive, si zambi din nou.
Cu toate cele intamplate uitasem de cel mai important lucru.
- Unde o sa stau de acum incolo?m-am panicat eu.Nu ma pot intoarce acasa.Ce voi face?
- Poti ramane aici daca doresti.
Puteam vedea ca deja incepuse sa roseasca.Presupun ca sunt printer putinele fete pe care le-a intrebat daca vor sa locuiasca cu el.
- Sigur nu te voi deranja?
Atunci ma saruta din nou, raspunzandu-mi la intrebare in cel mai frumos mod posibil.
- Acum hai sa vanam, spuse el.
In momentul in care m-am miscat din nou mi-am pierdut echilibrul si am cazut.Inca nu eram obisnuita cu noile puteri.Si v-a mai dura putin pana ma voi obisnui.
Michael m-a ajutat sa ma ridic razand in hohote.
Nu mi se parea amuzant … bine poate putin.
El mi-a spus sa imi imaginez ca merg pe tocuri si asa o sa ma descurc.Am ascultat sfatul lui si chiar a functionat, ma descurcam mai bine dar atunci mi-am adus aminte de ceva.
- Ce o sa vanam?am spus eu curioasa.
- Pai pentru inceput ma gandeam la ceva mai usor decat vanatul.
- De ce?
- Din 2 motive.1 soarele este inc ape cer ceea ce inseamna ca nu putem parasi casa inca, si 2 nu esti inca pregatita pentru a vana.
- De ce nu putem iesi?Ce ne face soarele?
- Nu stiu cum sa iti explic … dar daca stai in razele soarelui te vei arde si vei sfarsi cenusa.
Bun.Asta m-a speriat putin dar mi-am revenit repede.
- Si atunci ce voi manca?
Kids.:>.atat pentru azi.Voi posta urmatoarea parte in zilele urmatoare.:DTotusi inca va astept cu niste pareri.>:D<.Si nu mi-ati spus ce credeti despre Michael.Si scuze pentru greselile de ortografiee.:"> --------------------------------------------------------------> Aceea e Caroline.:x
------>XoXo.:*