O noua viata.

1.1K 31 7
                                    

 Era seara.Ma grabeam sa ajung cat mai repede acasa.Mai bine as fi ascultat-o pe mama cand mi-a spus sa raman acasa in seara aceasta deoarece are un presentiment rau, dar se pare ca Alice poate fi foarte convingatoare atunci cand vreau cu adevarat ceva.

 Ma uit la ceas.Era ora 01:00.Am auzit un zgomot venind de pe o strada laturalnica.Era exact strada pe care trebuia sa merg pentru a ajunge acasa.Am pasit incet in intunericul care ma inghitea incetul cu incetul.Mi-am adus aminte ca telefonul meu are lanterna, una slaba sa fiu sincera, dar tot era ceva.Ooo perfect … baterie descarcata.

 Zgomotul s-a auzit din nou, de data aceasta mai aproape.Am inceput sa maresc pasul, aproape fugeam.Parca strada era nesfarsita, alergam dar nu ajungeam nicaieri.M-am oprit.In acel moment mi-am dat seama ca acesta este sfarsitul pentru mine si am inceput sa imi aduc aminte de toate momentele frumoase petrecute cu cei dragi mie … prietenii mei: Alice, Jake, Adam, Meredith si nu in ultimul rand mama.Ii iubeam atat de mult.Amintiri vagi despre tatal meu au inceput sa se infiripe in mintea mea, amintiri de dinainte san e paraseasca.Credeam ca au trecut ore intregi de cand stateam si ma gandeam dar uitandu-ma la ceas am vazut ca era doar 01:23.

 Am simtit pe cineva in spatele meu.Era timpul.Am inchis ochii si mi-am asteptat sfarsitul.In momentul urmator strainul misterios mi-a dezgolit gatul si am simtit o mica durere, ca o muscatura de tantar.Sangele imi curgea din corp ca si cum aid a drumul robinetului cu apa.Simteam ca raman fara el, dar nu am urlat, steam ca nu are rost.

 Omul s-a oprit.Din pacate prea tarziu.Am cazut jos apucand sa mai vad doar ca cineva l-a luat de pe mine iar dupa aceea mi-a dat sa beau ceva.Era gretos, avea gust de fier.Orice ar fi fost nu mai conta, simteam ca ma duc si asa a si fost.Am inchis incet ochii.

 In acea seara a fost prima data cand am murit.

---->Spuneti-mi daca va place.Sa continui sau nu?

                                    ------> xoxo :*

O noua viata.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum