Dar unde-mi sunt manierele.Am uitat sa ma prezint.Numele meu este Caroline, sau cel putin asa cred.Nu imi aduc aminte prea multe din fosta mea viata.Ultimul lucru pe care mi-l amintesc este faptul ca cineva m-a atacat si a incercat sa ma ucida dar altcineva m-a salvat.
Dupa aceea m-am trezit intr-o camera albastra imensa.Ciudat era ca nu avea geamuri desi era luminata puternic.M-am uitat in jur.Cat de luxoasa era camera aceasta.Ma intreb a cui era?SI totusi unde ma aflam eu acum?Trebuia sa fiu moarta, sau cel putin asa cred.Sun cumva in rai?Dar asa ceva nu exista, nu-I asa?m-am ridicat pe marginea patului si instinctive mi-am intors capul spre stanga.Acolo se afla o oglinda imensa.Cine era acea fata care statea pe pat?Nu imi aduceam aminte multe lucruri dar sigur imi aduceam aminte cum aratam.Si in orice caz nu era acea fata care statea in clipa aceasta pe pat.M-am ridicat si m-am indreptat spre oglinda.Erau cateva asemanari, sa fiu sincera.Acelasi par lung si negru precum noaptea.Aceleasi buze pline si acelasi nas mic.In rest … pielea era mai alba decat cea mai curate zapada, iar ochii … ochii mei caprui acum sunt … sunt … rosii!
Imi place ace vedeam in oglinda, cu exceptia ochilor care ma speriau putin.In rest aveam un corp de model.Era perfect.Am inceput sa zambesc singura,
- Iti place ce vezi?
M-am speriat!Cine este aceasta persoana?Instinctiv am luat pozitia de lupta.M-am uitat pentru cateva secunde la el.Era chiar dragut, oh Caroline revino-ti!poate vrea sa te ucida sau cine stie ce altceva.
- Stai linistita, nu iti vreau decat binele.Chiar speram sa te trezesti.Dormi de 7 zile incontinuu.
7 zileee!!! Cum se putea asa ceva?
- Ai fost in tranzitie pana acum.Te-ai transformat.
- In ce?
- Aaa, deci pana la urma sti cum sa vorbesti, spuse acesta razand.
- In ce m-am transformat?am insistat eu.
- Intr-un vampir!spuse el devenind serios.
V … v … vampir?Nu era posibil.Asa ceva nu exista … cred.Ma gandeam … iar dupa aceea m-am uitat din nou la oglinda.Acei ochi … nimeni altcineva nu ii are asa, acea piele alba …Poate avea dreptate.
- E adevarat.Crede-ma.Nu am nici un motiv sa te mint.
- Te cred, i-am spus intorcandu-ma spre el si zabimd.
Abia acum m-am uitat mai atent la el.Era chiar frumos.Avea parul negru, scrut, exact cum imi place.Corpul lui era hmm … M-am uitat la ochii lui … nu erau la fel de rosii ca si ai mei dar tot o nuanta de rosu erau.Concluzia … si el era un vampire, si inca unul mmmm.El a zabmit.Zambetul lui era fermecator.
- Unde imi sunt manierele?spuse el.Numele meu este Michael. Michael Ripmav.Si etala zambetul acela care imi placea atat de mult.
- Eu sunt Caroline, cred.Nu imi amintesc si restul numelui deci ramane atat oentru moment.
- Sunt incantat, Caroline.Si imi saruta mana.
Cred ca am rosit, sper sa nu fi observat.Mi-am lasat capul in jos sperand ca el sa nu vada cate de rosie sunt.
------>Si iata ca am postat si capitolul 2.Din nou vreau niste pareri, va rog.:o3.Aaa..si scuzati greselile de ortografie.Apropo cel din dreapta este Michael.:x.
-> xoxo :*