Acum eram in pat.Probabil ca Michael m-a adus aici, dar era alta camera.Aceasta era alba, era mai frumoasa.Patul era inconjurat de un material alb care semana cu matasea.Era un pat cum numai printesele au.
Durerea nu disparuse complet dar se diminuase.Atunci Michael a intrat in camera si vazand ca sunt treaza a venit langa mine.
- Sa nu mai faci asta niciodata.Nu ai idee cat de ingrijorat am fost.
Si m-a luat in brate.Vroiam sa ii spun despre intalnirea mea cu Adam dar am zis ca pentru moment este mai bine sa tin totul pentru mine.
Am jucat putin teatru ca sa nu is idea seama ca ceva ma framanta … sigur eram varza la asta dar se pare ca de data aceasta mi-a iesit destul de bine.Problema era ca nu steam unde il mai intalnisem pe Adam.totul la el imi parea foarte cunoscut, dar v-a trebui sa ma gandesc la toate lucrurile acestea mai incolo cand voi fi singura … daca voi fi.
- Cat timp am dormit? Am intrebat ca sa schimb subiectul.
- 12 ore.Incepusem sa imi fac griji.Ce s-a intamplat acolo?
- Mi s-a facut rau doar, am mintit eu.Nu vroiam sa ii spun ce s-a intamplat nu vroiam sa se ingrijoreze mai mult.
- Bine -ma saruta- dar in viitor daca iti este rau spune-mi, poate facem ceva si nu mai lesini.
- Bine, si l-am sarutat si eu.Acum vreau sa rezolvam o problema grava.
- Ce s-a intamplat? … era panicat.
- Am nevoie de hainele mele de acasaaa, m-am plans eu.
- Of, m-ai speriat, credeam ca este ceva mai grav.Vom merge azi sa iti cumparam niste haine noi.
- Nu vreau haine noi, imi vreau vechile haine, le adoram.
De fapt era doar o scuza pentru a ma intoarce acasa.
- Bine, imi zambi, voi merge la noapte dupa ele.
- Vreau sa merg cu tine, am spus eu hotarata.
- Nu vreau sa risti.
- Nu voi risca, vreau sa merg, vreau sa o vad pe mama inca o data sis a ii spun ca sunt bine.
- Daca nu vei putea sa te controlezi?Daca o vei ucide?
- Nu o voi rani, o iubesc prea mult si plus vei fit u acolo.
A stat si s-a gandit cateva minute iar dupa aceea a spus:
- Oh … prea bine.Vom merge in jumatate de ora.Pregateste-te.Si m-a sarutat din nou.
-Stai … cu ce o sa ma imbrac?
S-a dus la dulapul din acea camera alba si de acolo a scos o minunata rochie de vara.
- A fost a sorei mele.Cred ca ti se potriveste.este singura haina pentru femei pe care o am.Si mi-a dat-o.
- Dar unde este sora ta acum?
- S-a maritat si s-a mutat la New York impreuna cu Alec.
- Ma bucur pentru ea.Am zambit.ma gandeam ce ii voi spune mamei cand ne vom intalni.Cum ii voi explica?
Am luat rochia si m-am imbracat.Imi era buna si statea bine pe mine.
Michael s-a uitat la mine.M-a studiat 5 minute si dupa aceea a scos din buzunar o cutiuta mica si neagra.
- Arat bine, dar cu acesta vei arata si mai bine.A zambit si a deschis cutia.In ea se afla un inel minunat.Era vechi se vedea dupa modelul lui, era simplu si avea o mica piatra rosie ca sangele in varf.
Primul gand cand l-am vazut a fost ca ma v-a cere in casatorie dar a spus ca este un inel de logodna primit de la mama lui pentru a-l da fetei de care el se v-a indragosti.Mama lui il primise de la o vrajitoare puternica.
L-am acceptat si mi la pus pe deget.
O liniste patrunzatoare s-a asternut in masina.Vedeam cum ieseam din padure incetul cu incetul.Era foarte frumos acest peisaj verde si ma bucuram ca este retras.Am iesit pe soseaua principala.
- Ce ii voi spune mamei cand o voi intalni?
- Pai ar trebui sa hotaram de pe acum daca vrei sa ii spui adevarul sau nu.
- Nu stiu ce sa fac.Daca ii voi spune adevarul poate se va speria de mine daca nu probabil imi va cere sa raman cu ea si stii prea bine ca nu pot face asta.
- Eu nu o cunosc pe mama ta dar un lucru pot sa iti spun.Orice varianta ai alege eu voi fii acolo pentru tine sa te sustin.
M-a luat de mana.Puteam simti din nou acei fluturasi pe care i-am avut si la primul nostru sarut.De fapt pe cine mint pe care i-am simtit la fiecare moment petrecut cu el.
- Cred ca ii voi spune adevarul.Daca se v-a speria macar stiu ca am un motiv pentru care sa stau departe de ea.
- Dar daca nu?
- Atunci nu stiu.Poate ma v-a chema sa locuiesc cu ea spunand ca nu ii este frica, dar stii prea bine ca nu pot face una ca asta.Ce altceva as putea face?
- Dar ti-ar placea sa locuiesti cu ea?
- Daaa!Mai mult ca orice dar sti ca eu nu pot pleca in oras mai ales in starea in care ma aflu acum cand tot felul de vrajitoare si vroajitori imi pot intra in corp si sa ma controleze.
- Cred ca am o idee cum sa rezolvam problema cu mama ta.
- Cum? eram foarte curioasa si cred ca asta se vedea pana si pe fata mea.
- Daca v-a fi ea de acord, si tu bine-nteles, ea poate veni sa locuiasca cu noi.Avem destule camere goale.
Eram in culmea fericirii.Michael era cel mai bun om ... vampir ... pe care l-am cunoscut oana acum.
- Glumestii? cum sa nu fiu de acord?Ar fi cel mai perfect lucru pe care l-a facut cineva pentru mine pana acum.
- Pai nu degeaba te iubesc nu?
- Si eu te iubesc la fel de mult.
Fara sa imi dau seama am ajuns in oras si l-am ghidat pe Michael pana la casa mea.Macar atat imi aduceam si eu aminte din fosta viata.
Am ajuns repede in fata casei.Am coborat amandoi din masina si am ers sa sunam la usa.A durat 5 minute pana sa vina cineva sa ne deschida dar intr-un final usa s-a deschis si atunci am vazut-o.Era mult mai imbatranita.Avea niste cearcane vizibile si pentru un orb.Fata ii era palida zici ca ea ar fi murit nu eu.Era neingrijita.Nu putea fii mama mea, dar totusi trasaturile mostenite si de mine erau acolo.Ascunse sub stratul acela de tristete.Disparitia mea se pare ca a afectat-o enorm de mult.
- Cine sunteti? vocea ii era tremurata, nu stiam ce sa ii raspund dar intr-un final am spus.
- Buna mama!
Heei readers.<3.How are you today?Eu sunt bine.De fapt grozav, nu stiu de unde dar mi-au venit o groaza de idei noi pentru poveste.O sa le introduc pe parcurs.Sper ca o sa va placa.Si cred ca va-ti obisnuit, ca de obicei as vrea niste pareri.:o3.Si scuze ca este cam scurt capitolul ... restul le am scrise pe foaie.:X.Well, enjoy!:*
-------->XoXo.<3