1

65 5 2
                                    

Lief dagboek,
Gister zag ik hem dan weer voor het eerst, na lange tijd.  Het was in een winkelcentrum. Ik herkende alleen hun moeder kwa gezicht. Mijn ogen gleden naar de twee jongens die erbij stonden. Ik nam ze in me op en dacht, wow zijn dat Brandon en Jayson? Het was een tweeling die ik kende van vroeger. Brandon was wat kort van formaat, terwijl Jayson juist de langste van de twee was. Jayson had kort blond stekeltjes haar en... Ik weet niet wat het was maar hij zag er niet verkeerd uit. Hun moeder die vroeg wat dingen aan me en ik beantwoorden haar vragen. We liepen weer verder. Eenmaal thuis vroeg ik aan mijn moeder naar Brandon en Jayson. Ik herinnerden me alleen nog dat we ooit samen hadden leren fietsen, haha. Mijn moeder wist te vertellen dat ik vroeger meer omging met Jayson dan met Brandon. Ze leken me allebei wel aardig. Het bleek dat we elkaar al super lang kenden, alleen toen verhuisden ze en hebben we ze niet meer gezien. Vandaag op school dwaalde me gedachten steeds af naar Jayson. Ik had hem in z'n ogen gekeken, ik kon het niet laten het moest gewoon. Hij had hele bijzonderen ogen. De binnenkant mooi was bruin en steeds verder van de iris af werd het lichter. De dagen erna kon ik hem echt niet uit me hoofd krijgen!! Morgen heb ik me eerste werkdag bij een restaurantje en ik heb er echt zin in! Hoe dan ook het is al laat dus ik moet stoppen met schrijven. ~ love is just a word... until someone comes along and gaves it meaning...~ Ik sluit me dagboek altijd af met een spreuk. Spreuken vond ik erg mooi en ik kon uren lang allemaal soorten spreuken achter elkaar lezen. Het was al laat dus ging ik maar eens slapen. Ik zetten me wekker voor morgen, en deed het licht uit.

Out Of The FriendzoneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu