Chris POV
ik had niet verwacht dat ze dat zou kunnen, ik weet niet wat ik wel had verwacht maar dit niet. Toen ze daarnet tegen me aan viel leek ze ook erg geschrokken. Iets in haar blik boeit me. Ik weet niet wat, maar ze heeft iets, iets wat niet iedereen heeft.
"Nu is het jouw beurt" zegt Tessa. Ze geniet nog helemaal na van het moment van net. Haar eerste keer en ze maakt gewoon perfecte circels. Ik pak hem aan en zet hem aan mijn mond. Ik voel dat ze me aankijkt. ik probeer een circel door een circel te blazen. "Eeyy das echt vettt!!!" Zegt ze wanneer mij het gelukt is. Volgens mij is ze gewoon singel, of naja Tom had dat gezegt. Ik had hem van tevoren al helemaal uitgehoord, vanaf het moment dat hij een foto van haar liet zien op instagram. Ik zie aan haar dat ze het naar dr zin heeft en ik leg mijn arm op de bankleuning achter haar.Tessa's POV
De warmte van Chris' arm gloeid door mijn haar tegen mijn nek aan. Ik kijk hem aan en geef hem een glimlach. "Wil je de andere proeven" vraagt Chris na een tijdje. "Jaa ik ben wel benieuwd en ahjohh een keertje kan toch geen kwaad." Ik ben iderdaad wel benieuwd, gewoon naar hoe het smaakt en iedereen zegt altijd dat ze zich geweldig voelen erna. Dus ja 1 keertje kan geen kwaad. Zonder er echtover na te denken zet ik hem aan mijn mond en begin het in te ademen. "Ugh ughh ugghh" ik hoest het uit. Het is een soort van raar gevoel in mijn keel. Iedereen begint te lachen, wat te verwachten was en ik pak snel mijn cola. Daarna kan ik er zelf ook wel omlachen.Ik moet al een tijdje naar de wc, alleen waar is de wc!? Ik heb het al zolang mogelijk opgehouden maar nu gaat het echt niet meer. "Kim, waar is de wc?" Ik fluister het een beetje. Ik weet eigenlijk niet waarom. "Zal ik anders even met je meelopen?" Vraagd Chris. "Jaaa! Loop jij maar even met dr mee, jij bent hier vaker geweest dan ik." Zegt Kim. Ik kijk naar Kim en trek mijn wenkbrouw op. Ze geeft me glimlach als Chris zegt of ik mee kom. Snel werp ik een blik tot Larissa en loop dan achter Chris aan. "Het is hier echt een doolhof van banken" zeg ik al lachend tegen hem. "Tja je wend er wel aan" zegt die en hij kijkt me aan wanneer hij dat zegt. Hij heeft een speelse blik op zn gezicht. "Hier is de wc ik wacht hier wel op je". "Okeej, isgoed." Ik loop naar de wc. Als ik klaar ben merk ik dat er geen wc papier is. Hoe kom ik aan wc papier? Ik kan ook niet ff snel naar een ander hokje lopen, stel dat er iemand is? En zonder na te denken roep ik heel hard Chris' naam. "CHRISSSSS!!" Voor ik het weetvliegt de wc deur open. "Wat is er? Waarom sxhreeeuw je zo hard?" " het wc papier was op, dus ik dacht als ik jou nou roep dan kan jij wc papier voor me pakken" zeg ik op mn meest onschuldige toon. ik hoor hem zuchten en dan zie ik wc papier onder de deur tevoorschijn komen. "Alsjeblieft Tessa" zegt hij. Snel veeg ik me af en trek ik me ondebroek omhoog. "Auuw godverdomme" hoor ik Chris zeggen wanneer ik de deur open doe. Hij stond er blijkbaar achter, oepss. "Tja had je daar maar niet moeten staan, kusje erop?" Zeg ik en kkijo hem ondeugend aan. Hij trekt me in 1 beweging tegen zich aan. Ik schrok van zijn actie, maar ondanks dat weet ik toch mijn blik te gerstellen, van geschrokken naar onschuldig. Ik kijk in zn ogen, en voor ik het weet drukt hij zn lippe tegen de mijne. Ze voelen zacht aan. Hij stopt, en kijkt me voor een moment aan. "Tessa, je.." en voor hij zijn zin af kan maken, en druk ik mn lippe tegen de zijne. Ik voel hoe zn tong zachtjes over mijn lippe gaat. Ik open me mond een beetje en laat me tong de zijne volgen. Het voelt goed, heel goed. Wanneer hij zijn hand op mijn wabg plaatst voel ik ene tinteling. Hij laat me speciaal voelen, door de emanier waarop hij met me omgaat. Hij beweegt langzaam, alsof ik breekbaar ben. "Oepss, ik laat jullid wel even alleen.. uhmm... ikke.. zie jullie straks wel" Achter me hoor ik hoe Larissa lachend en voorzichtig haar woorden uitbrengt. Ik kijk haar aan en ik heb me nog nooit zo goed gevoeld. De deur gaat dicht en weg is Larissa. "Uhmm ik denk dat we zo terig moeten naar de rest" zegt Chris lachend. Hij geeft me een knipoog en we lopen weer terug naar derest.
JE LEEST
Out Of The Friendzone
RomanceHet verhaal gaat over een meisje genaamd Tessa. Als ze de tweeling van vroeger Jayson en Brandon tegen komt in de winkel veranderd er veel. Ze is gelijk al about Jayson. En als ze een vriendschaps verzoek via Facebook krijgt is ze heel blij. Na ee...