7

29 3 0
                                    

Chris POV

Ze keek me iets te lang aan, ze lijkt me wel aardig. Kim had me al iets over haar vertelt. Haar naam is Tessa en ze is een erg zelfverzekerd meisje. Zo ziet ze er ook uit. Ik bekijk haar terwijl ze met Kim aan het praten is, ik kan het niet helpen om even naar haar kont te staren. Het is gewoon zo ... zo perfect rond. "Haha lekker kontje he" fluisterd Tom. "Ik kan het niet ontkenen" ik geef hem een glimlach. Ondanks dat Tom een vriendin heeft kan die het af en toe toch niet laten ook naar andere meisjes te kijken.

Eindelijk mogen we naar binnen. We lopen met ze alle naar binnen en gaan naar de hoek banken waar we altijd zitten.

Tess POV

Het was buiten een erg lange rij en binnen staat het blauw van de rook. Ik ben hier echt nog nooit geweest. We gaan naar een paar banken die een U vormen. In het midden staat een tafel met 2 shisha pijpen. Ik besluit naast Kim te gaan zitten zodat Larissa en Tom naast elkaar kunnen. De jongen van eerder gaat aan de andere kant naast me zitten. "Hii ik ben Chris, jij moet Tessa zijn" hij steekt zn hand uit. Ik schut hem hij geeft me een glimlach. Wanneer hij lacht komen er kuiltjes tevoorschijn. Hij is best schattig. " Jaa Tessa maar veel mensen noemen me gewoon Tess". "Welke smaken willen jullie?" Vraagt een meisje die veel te sexy gekleed is. Ze heeft een veel te korte jurk aan en ze heeft een doorschijnende bh aan. Ze loopt op hoge pumps met een naald hak. Ze zijn fel roze gekleurd. Tom slaat zijn arm om Larissa heen en zegt "eentje kersen en eetje wiet graag". Wiett!? Ik schrik me kapot ik heb nog nooit gerookt laat staan geblowd!
"Willen jullie misschien nog wat drinken?" "Uhmm graag een biertje voor de jongens en cola voor de meisjes." Okeej gelukkig krijg ik gewoon een cola. We hoeven ook niet meer te betalen dan 10 euro per uur als groep incl 2 drankjes per persoon. Dus das super chill. "Tess, hoe bevalt je nieuwe school? Is het chill? Zijn er nog leuke jongens?" Kim is altijd erg ethousiast en toont altijd in iedereen intresse. "Jaa het is echt super chill! En je kan gewoon de hele les achter je mobiel zitten!" Ik ben erg enthiusiast over mijn nieuwe school, maar het is toch anders. "Wajoww das super chill man! En what about the boys?". Kim kijkt naar Larissa die haar wenkbrouwen naar me fronst. Ik besluit er niks over te zeggen, aangezien er een super hotte jongen naast me zit. Ik maak me ogen groot en lach schuddent naar Larissa. Ze snaot me hint en ook Tom heeft het door. Ik probeer Larissa en Kim duidelijk te maken dat ze ee niet over moeten beginnen. Larissa snapt me hint, maar Kim daaraantegen. "Wat doen jullie nou geheimzinnig? Vertel me het nouu". Kim lacht terwijl ze de woorden uitbrengt. En ik prbeer haar nogmaals duidelijk te maken dat ik Chris niet verkeerd vind. Kim lacht en duwd speels tegen me schouwder, net iets te hard zodat ik mijn evenwicht verlies. Ik val met mijn hoofd en schouders tegen Chris aan. "Haha geeft niet" zegt hij wanneer ik hem geschrokken aan kijk. Ik ga weer normaal zitten en Chris kijkt me nog steeds lachend aan. "Wat is er?" Vraag ik hem. "Niks, je uhmm ziet er gewoon mooi uit ofz" wanneer hij de woorden uitbrebgt lijkt het wel alsof hij verlegen is. Hij begint te blozen wanneer ik dankje zeg. Ik weet me niet echt een houding te geven dus besluit ik een gesprek te beginnen. "Wat voor niveau..""Als je blieft, hier zijn jullie drankjes" ze zet de drankjes neer en maakt de shisha klaar. Waarom moet ze nou precies komen wanneer ik iets wil vragen aan.. aan een knappen jongen. Ik kijk naar Larissa en dan naar Kim. "Tess, je moet niet over school beginnen" zegt ze fluisterend en geeft me een knipoog. Okee geen school dus, wat dan wel!? "Ik hoorde dat je windsurfd" zegt Chris helemaal uit het niets tegen mij. "Uhmm jaa dat deed ik vroeger wel eens, ik heb het laatst op vakantie nog gedaan" zeg ik. "Jij voetbalt zeker" ik frons mijn wenkbrouwen. "Haha jaa, dat klopt. Eyy maar cool dat je windsurft man!"

Tom pakt de shisha met wiet en Kim pakt de ander. Ze doet het een paar keer en vraagt dan aan mij of ik ook wil. "Uhm jaa isgoed". "Heb je het vaker gedaan of niet?" Chris vraagd het en ik schaam me kapot als ik nee zeg. Blijkbaar is het van mijn gezicht af te lezen. "Ey je hoeft je er niet voor te schamen, voor alles is een eerste keer" zegt Chris. Verassend genoeg stellen zijn woorden me gerust. Ik pak hem aan van Kim en adem het in. Hmm het smaakt best wel lekker. Terwijl ik dat denk hoest ik een paar keer achter elkaar. Iedereen begint te lachen. "Haha, je moet niet zoveel in 1 keer doen. Je bent niks gewent dus niet teveel" zegt Chris terwijl hij me ene knipoog geeft. Ik bloos. Kim giechelt.  Ik bedenk dat ik altijd al van die O'tjes heb willen proberen te maken. Dus ik zet hem weer aan me mond en begin het in te ademen. Ik probeer een paar O'tjes en het lukt gewoon!! Het zijn perfecte ronde circels. "Weet je zeker dat je het niet vaker geprobeerd hebt" zegt Tom en Chris lijkt verbaasd door mijn actie dan begint hij te lachen. Ik ben trots op mezelf denk ik dan.

______________________________________

Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Sorry van de spelfouten, maarja ik hoop dat jullie er wel overheen kunnen lezen.

Bij ons word de kerstboom nu opgetuigt staat die bij jullie ook al?

Ik hoor graag van jullie in de comments :)

Out Of The FriendzoneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu