Als de wekker af gaat heb ik moeite om mijn bed uit te komen. Ik besluit eerst een douche te nemen. Als ik onder de douche sta, geniet ik een moment van de warmen straal die over mijn lichaam stroomt. Ik was mezelf en bedenk alvast wat ik zo aan ga doen. Ik wikkel de handdoek om mijn lichaam en loop naar mijn kast. Na een tijdje naar mijn kleding gestaard te hebben besluit ik dat ik nieuwe kleding nodig heb. Ik vraag wel aan Lisa of ze na school mee gaat naar de stad. Ik doe dan maar gewoon een lichte spijker broek aan met een zwart topje erboven. Ik besloot er mijn zwarte all stars onder aan te trekken.
Ik had er echt geen zin in vandaag. De ochtend was wel chill, maar toch. Tijden Nederlands was ik gewoon even aan het praten, maar ja die docebten moeten altijd weer overdrijven. Ik werd appart gezet. Top man mijn tweede school dag en gelijk al appart gezet. In de pauze kwam Jayson weer bij me zitten en Lisa zat aan de andere kant met, Jesper naast haar. De rest van de dag ging snel voorbij.
Eenmaal met Lisa in de stad besluiten we eerst even te kijken bij The Sting.
"Tess ik moet je even wat vertellen" zegt Lisa. Ze heeft een ondeugende blik op haar gezicht. Ik wil niet weten wat haar volgende woorden zullen zijn. Ze geeft me niet de kans om te antwoorden en ze praat snel verder. "Jesper en ik.. we uhmm zijn een stapje verder gegaan" zegt ze. Ze let op haar woorden terwijl ze dit zegt. Ik snap haar wel, maar doe even alsof kk dom ben zodat ik mijn gedachtdn kan bevestigen. " Hoe bedoel je verder? Dat kan zoveel dingen betekenen" en ik heb gelijk. Het kan één stapje verder betekenen of misschien wil ze wel haar maagdelijkheid aan hem geven. Je weet het maar nooit, maar zoiets verwacht ik niet van haar. "Naja ik hem hem gwn in mn mond genomen.. naja je weet wel wat ik bedoel" zegt ze voorzichtig en met een blik op haar gezicht, ze glimt helemaal. Haar ogen glinsteren mee wanneer ze vertelt hoe zacht het aanvoelden en ik ben stiekem toch wel erg nieuwschierig naar haar verhaal. Als we bij The Sting aangekomen zijn veranderd het onderwerp. "Hmm wat vind je van deze?" Vraag ik aan Lisa. Ik heb snel even wat dingen gepakt die me leuk lijken. Een blousje met rood-zwart geblokte vierkantjes thuis heb ik wel een zwarte broek voor eronder. Ik heb er ook een wit shirtje tussen uitgepakt en een zwarte kortebroek, want die heb ik echt nodig!! Het is al bijna zomer dus kan dit geen kwaad. Lisa keurt het goed en ik reken het af. "Zullen we ook nog even mij de Vero Moda gaan kijken?" Stel ik voor. "Jaa en daarna kunen we even langs de Mango gaan" zegt Lisa enthousiast. Ik stem ermee in.Eenmaal bij de Vero Moda aangekomen pak ik er een leren broek tussen uit en een wijde zwarte trui. Ik pak ook een wit hempje met franjes eraan. Snel pak ik nog een blauw blousje. Ik pas het snel, maar besluit toch het blauwe blousje niet te nemen.
Terwijl we naar de Mango lopen met een paar tassen vol kleding kreeg ik een appje binnen.
Heey Tess, hoelaat zal ik je ophalen? Het is ongeveer 1 uurtje rijden ik heb er zin in!!
Het was van Larissa. Ik was het helemaal vergeten!! Vanavond zouden we naar een lounge club gaan! Ik typte snel wat terug.
7uur is goed! Ik heb er echt zin inn!!
Ik zeg tegen Lisa dat we op moeten schieten het is al bijna 5uur. Snel lopen we naar de mango, maar daar vind ik alleen een leuk roze blousje. Lisa koopt nog een broek en een paar sneakers bij de coach. Ik stel voor om nog even snel bij de v&d te kijken voor een leuk topje, maar ik had niks leuks gevonden. Snel zeg ik haar gedag en fiets ik naar huis
Het is al bijna kwart voor 6! Ik moet echt opschieten! Ik zeg snel even gedag tegen me zusje en mijn moeder. Eenmaal boven weet ik niet wat ik aan moet doen. Na een paar outfits gepast te hebben besluit ik te gaan voor een lichte broek en mijn zwarte pumps. Ik doe mijn mijn panter shirtje boven. Het is helemaal lichtbruin van een dunne stof, er zitten allemaal van die panter stippen op. Ik werk mijn make-up bij en krul mijn haar. Mijn mobiel trilt, Larissa belt. "Heeeyy, ben bijna bij je huis kom je?". "Kom anders even binnen, want ik nog even een paar dingen opruimen." Een paar seconde later gaat de bel al. Dat heeft ze snel gedaan. Ik ren van de trappen af naar beneden, ik struikel bijna van de trap, helemaal vergeten dat ik mijn pumps nog aan had. Ik doe snel de deur open, "heeeyy!! Wat zie je er leuk uit!! Larissa schreeuwt de woorden bijna en ze trekt me in een knuffel. Ik lach om haar enthousiasme. we kletsen even wat over elkaars kleren en lopen naar bioven. dit keer loop ik wat langzamer, zodat ik niet weer struikel. "Waar is het eigenlijk?" vraag ik. "Het is een lounge in Leiden met allemaal shisha enzo. "Leuk mann, ik heb er echt zin inn" zeg ik en ik meen het. Het is al een tijde geleden dat ik uitgegaan ben met Larissa, vorige zomer hebben we inde tuin ook shisha pijp gedaan en dat was erg gezellig!
Eindelijk zijn we er. We hadden besloten om met de bus te gaan, dus Larissa had haar fiets bij mij laten staan. Het is een groot gebouw en er staan allemaal mensen buiten te roken. we laten onze ogen over de menigten glijden en dan schreeuwt Larissa "daar zijn zee!!". We lopen naar ze toe. Ik herken Kim en natuurlijk staat Tom er ook bij. Mijn ogen glijden over de mensen waar we bij staan en ze stoppen als ze een veel te strak shirt zien om een gespiert lichaam. Mijn ogen glijden naar zijn gezicht. Hij kijkt me vragend aan en zegt "Is er iets?". De woorden komen een beetje onzeker uit zijn mond. Hij heeft een hese stem en heldere blauwe ogen. Ik bedenk snel iets om terug te zeggen. "Nee, ik heb je alleen nog nooit eerder gezien thats it". Ik breng de woorden iets te zeker uit. Ik geef hem een glimlach en wend me tot Kim.
______________________________________Dit is alweer mijn tweede update deze week. Gister eentje en vandaag weer een. Ik hoop dat jullie mijn verhaal leuk vinden en ik zou het erg leuk vinden als jullie laten weten wat jullie van het boek vinden.
ik heb volgende week een paar toetsen en daarna 2 weken vakantiee! :) in de vakantie zal ik proberen zoveel mogelijk updates te plaatsen.
JE LEEST
Out Of The Friendzone
RomanceHet verhaal gaat over een meisje genaamd Tessa. Als ze de tweeling van vroeger Jayson en Brandon tegen komt in de winkel veranderd er veel. Ze is gelijk al about Jayson. En als ze een vriendschaps verzoek via Facebook krijgt is ze heel blij. Na ee...