13

21 1 0
                                    

TESSA'S P.O.V

"Ja maar stel, stel dat ze het wel vertellen tegen mijn moeder ofz" zegt Larissa. Ik denk even na voordat ik mijn volgende zin uitspreek. "Ze hebben getekent, ze mogen het niet eens vertellen. Daarmee kunnen ze hun baan op het spel zetten" stel ik haar gerust. "Denk er in ieder geval overna om een volwassenen in vertrouwen te nemen" belsuit ik haar te zeggen, voordat ik toch maar wat drinken aan Tom vraag. "Eyy laten we nu even wat leuks doen" stel ik voor. Eigenlijk heb ik school. Ik moet wel even bellen om me aftemelden, bedenk ik me dan.

"Laten we een paar films kijken" stelt Kim voor. "Dear John is wel een mooie film, met Channing Tatum" zeg ik en terwijl ik de naam uitspreek van deze hotte acteur, trek ik speels mijn wenkbrouwen op terwijl ik Larissa aan kijk. Ze laat een klein lachje ontsnappen en stemt dan toe. "En daarna zeker Magic Mike XXL" , zegt Tom op een voorspellende toon. "Jaa goed idee! Bedankt Tom" zeg ik hem plagerig terwijl hij wat drinken voor me neerzet.

Terwijl we Dear John aan het kijken zijn kan ik mijn tranen niet bedwingen, ook Larissa en Kim laten een traantje lopen. "Meiden" fluisterd Tom op zo'n toon, jullie kennen het wel.

"Heb je koffie poeder? Karamel of capuccino ofzo? En die melk schuimer? Heb je die ook nog steeds?" Vraag ik iets te snel achter elkaar aan Larissa, als we Magic Mike XXL aan willen zetten. "Uhmm ja.. hoezo?" Vraagt Larissa. "Okee mooi" zeg ik. Ik loop naar de keuken en er pak 3 mokken uit. In elke mok gooi ik twee eetlepels koffie poeder, ik voeg er wat kokend heet water bij toe. Ik roer wat en schuim de melk op. "Waar staat de cacao poeder?" Vraag ik vanuit de keuken, terwijl ik de opgeklopte melk ik de magnatron zet. "Derde la van links" zegt Tom. Ik trek een paar lades achter elkaar open en dan zie ik hem. "Ik hem het" deel ik ze in de woonkamer mee. Als de magnatron afgaat pak ik de melk eruit en met de eetlepel schep ik het schuim op de koffie. Als laatst doe ik er wat cacao poeder op. Voor Tom neem ik wat cola mee. "Ahh lekker Tess!" Zegge Kim en Larissa in koor. Ik geef ze een glimlach, "blij dat te horen". We zetten de film aan en kijken naar de tweede film met Channing Tatum.

Derest van de middag gaat snel voorbij, we hadden het ook erg naar ons zin. Larissa leek het allemaal een beetje van zich af te kunnen zetten en vond het volgens mij ook wel gezellig met ons. Je twee beste vriendinnen, je boyfriend en een paar films, wat wil je nog meer!?

______________________________________

Ik vind het echt super dit boek te schrijven!! Wat vonden jullie van de clip??? :)

Wat zouden jullie doen? Een volwassenen in vertrouwen nemen, of juist niet?

Tip: neem een kijkje in mijn andere boek 😉

Comment/vote/follow :)

Out Of The FriendzoneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu