5

35 3 0
                                    

Wat had hij toch een perfect gezicht... En dan die ogen.. Die maakte het helemaal af... "Tess.." Fluisterde Jayson die naast me zat. We hadden Nederlands. Ik keek op en de dhr. Manen keek me aan met een vragend gezicht. " Ik had gevraagd of jij een definitie kon geven van het woord trottoir" zei hij. Wat? trottoir? daar had ik echt nog nooit van gehoord. Lisa zat achter me met Jesper naast haar. Ik voelde dat ik rood werd, en hoorde gefluister achter me. " Poep, stoep, oep," bleef Lisa zachtjes achter me herhalen. Ik verstond er niet veel van. Zei ze nou poep? Of stoep? "Nou? Komt er nog wat van?" Zei hij. Ik moest snel bedenken wat ik zou gaan zeggen. Nou laten we dan maar afgaan op Lisa. "Uhmm iets van stoep ofzo?" Bracht ik onzeker uit. Nu maar hopen dat Lisa het goed had èn dat ik het goed had verstaan.. Dhr. Manen zei: " Dat is een correct antwoord, blijf volgende keer wat meer bij de les Tess." Had ik even geluk dat Lisa het wel wist, anders had ik mezelf compleet voor paal gezet, als ik dat niet al gedaan had. Ik keek achter me en fluisterde een bedankje naar Lisa.

" Je zat er niet echt bij hè, met je hoofd tijdens Nederlands" zei Lisa in de pauze. "Naja het was een beetje saai en naja ik kon er gewoon niks aan doen Okeejj" zei ik lachend terug. "Jaja ik weet wel weer waar jij met dat hoofdje van je zat, bij Jaysonnn" en terwijl ze dat zei gaf ze een speels duwtje tegen me schouder. " Sttt, Lisaaa niet zo hardddd" zei ik met een dwingende zachte stem. Ik wou natuurlijk niet dat hij dat hoorde. Straks verpeste ik de vriendschap nog.

Tijdens de andere lessen zag ik Lisa en Jesper steeds blikken wisselen met elkaar. Ze waren echt een leuk stel samen. Lisa was niet de kleinste en Jesper daaraan tegen ook niet, ik vond ze wel leuk samen. Maar ik vond ook dat Lisa rustig aan moest doen, want ja het was pas uit met haar vorige vriendje enzo. Die lijkt ze nu al compleet vergeten te zijn. Ik was eerlijk gezegt een beetje jaloers op Larissa. Ze had al best een tijdje met Tom, dat wilde ik ook. Niet met Tom natuurlijk, maar gewoon een vast vriendje. Ik miste iemand in mijn leven die tegen me zei dat ik mooi ben, en me een knuffel gaf als ik die nodig had. Ik miste gewoon een vriendje, om het even snel te zeggen. Gewoon, iemand waar je alles mee deeld, een jongen waar je alles mee deeld. Nou wist Jayson wel veel van mij, maar toch.

"TRINGGG" dat was de bel van het laatste 6e lesuur. Het 7e hadden we een tussenuur, want de les was uitgevallen om daarna nog het 8e les te hebben. Naast de school stond een grootte voetbalkooi. De jongens wilde gaan voetballen in de kooi, dus Lisa en ik besloten om te gaan kijken.

lisa en ik besloten erbij te gaan zitten, want ja voetballen kunnen we natuurlijk niet. We hebben de rest van de middag genoten van de zon en wat gekletst.

______________________________________

Allemaal echt super leuk dat jullie mijn verhaal lezen! :) Ik heb niet veel tijd in verband met school maar probeer zoveel mogelijk updates te plaatsen. Sorry dat de hoofdstukken zo kort zijn.

Ik ga snel verder met het volgende hoofdstuk, laat me weten wat jullie ervan vinden!! :)

Out Of The FriendzoneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu