Die ochtend was ik al vroeg wakker en lag ik wat te lezen in bed tot ik een Facebook bericht kreeg, "pling". Ik ging kijken het was een vriendschap verzoek, en van wie!? Omg het was van JAYSON!! Ik was zo blij! Misschien zou het dan toch ooit nog wat worden? Ik accepteerden het natuurlijk. Even later kwam er nog een verzoek binnen, dit keer was het Brandon. Die accepteerde ik natuurlijk ook. Ik begon eerst het account van Jayson te bekijken. Ik las een paar berichten en klikte vervolgens op foto's. Wat was hij toch een stuk. Ik begon ze allemaal door te kijken. Later keek ik ook nog snel het account van Brandon door.
Ondertussen was het rond half 7. Ow nee!! Ik moest werken vandaag, shit helemaal vergeten! Snel schoot ik in me kleren en deed ik wat aan me haar en make-up. In de haast was ik vergeten wat te eten, en derest lag nog in bed. Ik had ook nog een zusje, Kyra. Ze is twaalf jaar en kan soms pittig irritant zijn. Ze is ook wel lief haar maar soms.. Naja op de fiets zette ik weer een muziekje aan, dit keer hield ik het bij "Lush Life" van Zara Larsson.
Ik was aangekomen bij mijn werk. Mijn tweede werkdag was ingegaan. Ik moest eerst wat tafels schoonmaken en daarna wat gasten bedienen. Er kwam een grote groep jongens aan. Ik vroeg wat ze wilden drinken en nam hun bestelling op. De een zei cola en de ander zei bier, wat natuurlijk heel voorspelbaar was. Ik gaf de bestelling door, resultaat was dat ik een dienblad vol had. Ik liep naar buiten en natuurlijk, ik weer met mijn stomme kop had een afstapje niet gezien. Het dienblad kwam onstabiel op me hand te liggen en ik val naar voren. BOEF.. Daar lag ik dan.. Op de grond op mijn tweede werkdag, aangekeken door een groep jongens. Veel erger kon het niet. Juist toen ik dat dacht kwamen er nog twee jongens aan gelopen. Me hart maakte even een sprongetje, zag ik dat nou goed? Zijn dat Brandon en Jayson? Ze kwamen dichterbij. Nee toch niet, ze leken er erg op, maar ze hoorden bij de groep jongens. Ik voelde een steek van pijn door mijn knie heen lopen. Ik probeerde op te staan en werd nog steeds aangestaard door de groep jongens, die nu niet meer bij kwamen van het lachen. Één van de jongens kwam naar me toe en hielp me met opstaan en ik pakte het dienblad. "Bedankt" zei ik gewaardeerd. "What you said?". Whutt? Zijn ze Engels? Nooit geweten dat ze hier ook Engelse gasten ontvingen. De jongen keek me nog steeds met een vaag gezicht aan. "Thankyou" bracht ik zacht uit. Nog een beetje verbaast. Ik ruimde me dienblad op en pakte een doekje en stoffer en blik voor het glas. Ik schaamde me kapot...
Ik had net alles opgeruimd en liep weer naarbinnen om opniew de bestelling op te nemen. Er zat ene beetje brier op mijn kleding het viel wel mee, maar ik had nu wel even de tijd om naar mijn knie te kijken. Je zag niks gelukkig. Ik had vanmorgen een donkerblauwe broek aangetrokken, dus als het opengelegen had had je wel wat gezien. Daar kwam Jenna aan. Ik legde haar de situatie uit en gelukkig vond ze het niet erg. Kan gebeuren, had ze gezegt.
De bestelling stond klaar. Poging nummer twee. Ik liep voorzichtig en geconcentreerd naar de tafel en zetten alles neer. Hèhè, het was gelukt zonder te vallen.
Eenmaal thuis was ik moe en uitgeput. Vandaag had ik gewerkt tot 6uur. Ik at wat en ging weer naar boven toe. Ik keek op Facebook en ik had een nieuw bericht. Ik keek en het was van Jayson!! Hij had Heeyy gezegt op Facebook, ongeveer een kwartier geleden. Ik voelde me schuldig dat ik het nu pas las en antwoorden snel Heeyy terug. We raakte aan de praat en het was heel gezellig. We hadden het over vroeger. Voor dat ik het wist was het al 9uur. Ik pakte wat drinken en wat lekkers en ging weer naar boven toe. Hij had gevraagd of ik een keer kon afspreken ofzo. Ik wilde niet te enthousiast over komen dus had ik gezegt dat ik even moest kijken wanneer ik kon. Vanbinnen was ik zoo blij!! Ik appte gelijk Larissa en Lisa. Ze waren ook super blij voor me. Ik had die avond nog even met Jayson gepraat en was zo moe dat ik daarna in slaap gevallen ben.
JE LEEST
Out Of The Friendzone
RomanceHet verhaal gaat over een meisje genaamd Tessa. Als ze de tweeling van vroeger Jayson en Brandon tegen komt in de winkel veranderd er veel. Ze is gelijk al about Jayson. En als ze een vriendschaps verzoek via Facebook krijgt is ze heel blij. Na ee...