"We hebben zo echt 3 films lang gezeten en .. wacht ik krijg nog een oproep binnen, ik bel jullie zo terug" via Skype vertelde ik het hele avontuur van gister en we hadden bijna gezoend!! Bijna gewoon!
*flash back*
"het eten was echt super lekker! Dankuwel." Ik bedank hun ouders en geef Brandon een knuffel. Jayson loopt mee naar de achterdeur en helpt me mijn jas aan te trekken. "Het was gezellig" zegt die dan. "Dat is het altijd hier" antwoord ik hem. "Ik bedoel, het is gewoon perfect bij jullie thuis. Je ouders zijn bij elkaar, jullie eten gezellig met ze alle aan tafel. Kijken 'S Avonds gezamelijk een film met wat drinken. Zo hoort het. Zo hoort ene gezin te zijn." Eindig ik. Hij geeft me een knuffel en kijkt me dan aan. "Eyy luister, jij hebt net ook goed, je ouders zijn dan wel gescheiden. Maar je had het slechter kunne treffen." Zijn woorden stellen mijn gerust en ineens zit er nig maar een paar centimeter tussen onze hoofden, wat heeft die toch perfect roze volle mooie lippen.. denk ik .. en dan gaat mijn mobiel af. Ik pak mijn mobiel en neem op. "Tessa" zeg ik. "Tessss hoe ging het met jaysonn!? Is er nog wat spannends gebeurrttt!?!?!?!" Larissa Schreeuwt het bijna uit van enthousiasme en ik kan alleen maar hopen dat Jayson het niet gehoord heeft..
* einde flashback*
"Hallo, met Tess" antwoord ik mijn telefoon. "Heey Tess, kun je vandaag komen werken?? We hebben een drukke dag voor de boeg" het is mijn baas. "Jaa tuurlijk, ik maak me klaar en dan kom ik er zo aan" "Topp tot zo" en ze hangt weer op. Snel bel ik Larissa en Lisa nog even terug via skype terwijl ik me klaar maak voor werk.
'Heey Tess, lang geleden dat we elkaar gesproken hebben.. maar ik vrkeg me af of je zin had om weer keer te chille ofz als je wilt natuurlijk. Ik hoor het wel ~ Jaimy'
Omg dit geloof je toch niet. Even voor de duidelijkheid. Jaimy is echt een SUKKEL! We hebbsn 4 maanden een relatie gehad en hij heeft het me gewoon geflikt om f*cking 4 keer vreemd te gaan! VIER F*CKING KEER! Toen heb ik hem dus in zijn gezicht geslagen. En het bleef niet alleen bij zoenen he, even voor de duidelijkheid! Okee Tess, even rustig worden. Het is maar een berichtje van je f*cking gestoorde ex. Adem in adem uit. *zuchtt* ik kijk op de klok en zie dat het alweer bijna tijd is. Snel doe ik mijn haar in een knot en een beetje mascara op. Ik sprint de trap af en weet niet hoe snel ik mijn fiets moet pakken om vervolgens naar mijn werk te gaan.
______________________________________
Sorry voor de late update en een kort hoofdstuk !! Ik heb het echt suuuuper drukk!!
In het weekend moet ik 1dag werken en de andere dag ga ik winsdurfen. En woendag avond kkk surfen en heb echt een KUT rooster!! En dus ook nig weer tussen door allemaal huiswerm sn waarschijnlijk blijf ik zitten dit jaar.. hmn 4Havo nu.
Maargoed ik heb het dus super druk! Toch nog even snel een kort hoofdstukje voor jullie geschreven!
Heb trouwens ook net een super mooi boek uit gelezen! Het heet De Aanslag van Harry Mulisch. Echt een aanrader.
Ik wens jullie alle nog een fijne 2e paasmiddag!! 🐣
Follow/vote/like ?
JE LEEST
Out Of The Friendzone
RomanceHet verhaal gaat over een meisje genaamd Tessa. Als ze de tweeling van vroeger Jayson en Brandon tegen komt in de winkel veranderd er veel. Ze is gelijk al about Jayson. En als ze een vriendschaps verzoek via Facebook krijgt is ze heel blij. Na ee...