KISKANÇ

6 1 3
                                    

Ve vardık çok güzel bir yerdi. Ağaçlar ve evlerin rengi çok uygundu bunları düşünürken beeck bana tatil başladı diyip güldü bende.

Ondan sonra beeck bavulları almak için gitti ama hâlâ göz hizamdaydı.

O giderken madi yanıma geldi.

-seninki (tam o sırada cümlesini bitirmesine izin vermeyerek)
-benimki mi?
-öfff tamam beecky diyim bari beecky'i az önce senin yanına gelmeden önce bir kızla konuştu!
-eee bu beni ilgilendirmiyor. (dedim ama endişelenmiştim.)
-ne konuştuklarını tahmin bile edemezsin.....!!!!!
-ne konuştular
-hani merak etmiyordun;/
-yaa hadi sadece öylesine meraktan değil.
-iyi anlatayım şimdi beecky nin yanına bir kız geldi Merhaba sohbeti bildiğin gibi ardından beecky o kizın arkadaşıymıs. Birbirlerinin tel ini aldılar ardından ayrıldılar ama kız çok güzeldi...
-hadi canım Okadar da değildir!!!!!

Dedim ama kıskanmadım diye kendimi avutmaya çalıştım ama yinede kıskanmıştım ve yine aklıma cam geldi ve moralim bozuldu.

Ama tatilimi hiç bir güç bozamıcak hiç birşey.

Bu düşüncelerin arasından beeck gelip hadi gidelim dedi bize bizde arkadan arkadan gittik taksiye bindik ve kalacağımız otele gittik.

Odalar Çok güzeldi büyüktü ve en önemlisi manzaraydı. Aşık olmuştum resmen.....

Üstümü değiştirip hepimize kahve yaptım ve manzaranın önündeki rahat koltuğa oturdum.

Ve 3 en iyi arkadaş aynı evdeydik çok mutluydum taaki.....!!!!!

Benimle kitap olHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin