#4

6K 419 19
                                    

Przepraszam, przepraszam, przepraszam! Wiem. Dłuuugo nic nie pisałam ale moja szkoła mnie dołuje ;_; Zapraszsm na kolejny rozdział...
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
SHIN POV

Stałem przytwierdzony do ściany przez Tahide. Ugh. Byłem już cały czerwony. Spoglądaliśmy na siebie. Ma naprawdę piękne oczy. Mrr...
- Shin... - wyszeptał - ... j-ja... Huh... Kocham cię. - skończył spuszczając głowę a ja czułem się dziwnie. Bardzo dziwnie! Uh.
Zdołałem wyciągnąć ręcę z jego uścisku. Objąłem go w tali i przybliżyłem się do niego, tak, że dzieliły nas jakieś 2 cm.
- Tahida... - wyszeptałem lecz nie zdążyłem dokończyć ponieważ brunet wpił się w moje usta.
Jedną ręką objął mnie a drugą przeczesywał moje włosy. Starałem się odwzajemniać pocałunki. Podobało mi się to. Trwało to naprawdę długo. W końcu przestaliśmy a ja zdyszany spuściłem głowę.

TIME SKIP [WIECZÓR]

SHIN POV

Tahida został u mnie jeszcze pare godzin. Zachowywaliśmy się tak jakby tego pocałunku nie było, poprostu.
- Tahida, um... A może zostaniesz u mnie na noc? - zapytałem trochę zakłopotany.
- Napewno twoim starym nie będzie przeszkadzać, że śpie u ciebie już dwie noce? - zapytał prostując się.
Oboje siedzieliśmy na sofie w salonie z tonami jedzenia i graliśmy na konsoli. Pokój jak zwykle oświetlała tylko mała lampka.
- Napewno nie. - odpowiedziałam trzymając w ręcę karton soku.
- Noo... Dobrze. Ale jutro dasz sobie z tym spokój.
Pokiwałem głową i dalej przez kolejne trzy godziny graliśmy.

TIME SKIP

TAHIDA POV

Obudziłem się około drugiej w nocy. Jak zwykle leżąc w łóżku Shina, ale co tam. Wygramoliłem się z pod pierzyny i skierowałem w stronę kuchni. Nalałem sobie trochę wody i wziąłem łyk. Nagle usłyszałem dzwonek telefonu. Pośpiesznie wpadłem do pokoju blondyna a on siedział już na łóżku rozmawiając przez telefon ( wiem, rzeczownik się powtarza :/ ).
- Chodź, szybko! - powiedział poszpieszając mnie i skierował się do holu.
- Możesz mi łaskawie powiedzieć co się stało? - zapytałem stojąc w drzwiach.

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

No to dziękuję za czytanie. Wiem krótki rozdział ale ważne, że jest C: Dozobaczenia xd

~Senpai

Będę Cię kochał (yaoi)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz