MEDYADAKİ GÖLGEEEE!!!!!
"Babam bana söz vermişti. Asla ama asla kimseyle evlenmiyeceğine söz vermişti. babam beni büyütmek için çok yıpranmıştı. Ben doğduğumda daha 19 yaşındaymış. Dedem annemi sevmediği için beni başlarda kabul etmeniş. Babam beni büyütmek için hem okuyup hem de 3 ayrı işte çalışmış. Ama zamanla dedem, babamın bu halini görünce bizi kabul etmiş ve şu an benim bu dünyada babamdan sonra en sevdiğim kişi dedem ona kızgın değilim bende olsam kabul etmezdim ve özellikle benim çocuğumu o kadar üzecekse asla" ben bunları düşünürken hala o kadının söylediklerinin şokundaydım. Murat doktorun elini gözlerimin önünde sallaması sayesinde düşüncelerimden sıyrılıp kapıya doğru yürüdüm "şu an ne yaptığımı yada ne yapmam gerektiğini bilmiyorum" kapının önüne geldim "babam bana verdiği sözü tutmadı ve şu an sevgilisiyle bu kapının ardında " kapıyı o kadar güç kullanarak açtım ki sanki sinirimi kapıdan çıkarıyordum bir an kapının elimde kaldığını sandım. İçeriye göz gezdirdiğimde babamın sevgilisi yanında oturuyordu. Benim ağlayıp kucağında bayıldığımda oturduğum koltukta, benim gözlerimin içine baktı gözlerinde anlyamadığım bir duygu vardı işte o an anladım o kadının babamı üzeceğini hemde çok üzecek ama ben de kayla karaaslansam buna izin vermem...
Babamında birini sevmeye sevilmeye hakkı vardı ama onu üzmeyecek biri olmalı babamın daha fazla üzülmesini istemiyorum
Babamın geçici sevgilisi yarım ağız konuşmaya başladı "sizde kimsiniz çıkarmısınız lütfen"
"Bu soruyu sorması gereken kişi benim sen de kimsin de babamın karısı olduğunu söylüyorsun"
"Baba mı????"
Kadın büyüyen gözlerine baktıkça içimden kahkaha atıyordum seslide atmayı çok isterdim ama şu an ciddi olmalıyım.
Sanırım pilanlarını bozdum oooo ne kadarda üzüldüm(!)"Ne o babam benden sana bahsetmedimi??"
Bu Para avcısı nın işi o kadar kolay olmayacak babamıda üzemiyecek parasından zırnık bile koklayamıyacak..."Hayır bahsetti ama ben daha küçük bir kız çocuğu olduğunu sanıyordum"
"Yanlış sanmışsın"
Doğru babam gençti bu yüzden öyle sanması gayet normal ama bu benim, babam daha çok gençken doğmamdan kaynaklanıyordu. babam şu an 36 yaşında aslında çokta genç sayılmaz kırkına merdiven dayıyacak nerdeyse.....Ama bu kadar yıpramış birine göre genç duruyor....
Babamın adımı sayıklamasıyla hemen gözlerimi babama çevirip yavaş yavaş babama doğru yürüdüm yanına geldiğimde yatağının kenarına oturdum elini tutup sadece babama bakabildim göz yaşları yanaklarıma doğru istemsizce akarken kendime engel olamıyordum.
"Kıı...zzzım kayram"
Babamın dudaklarından zar zor dökülen kelimelerden ne dediğini anlamıştım... ve bu benim daha şiddetli ağlamama sebep oldu..
"Boşuna rol yapmana gerek yok ikimizde ne istediğini gayet iyi biliyoruz"
Orda olduğunu unuttuğum babamın sevgilisi olduğunu idda eden kadının bana söylediği şey karşısında beynimden vurulmuşa döndüm ve kafamı kaldırıp onu öldürecekmiş gibi bakmaya başladım ki bu kadın konuşmaya devam ederse katil olacağım anlamına geliyordu...
Ve ona sadece sinirden"Ne saçmalıyorsun sen ???" Diye bilmiştim.
Bana yamuk bir gülüş gönderirken onun dudaklarını yırtmak istedim.
"Bence sen benim neden bahsettiğimi anlaladın ki bu tepkiyi verdin.."
Şu an beni tutacak kimse yok ve bu kadını öldürmemem içinde bir sebep yok bittin sen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSİN ???
Teen FictionBİR İNSAN TANIMADIĞI BİRİNDEN NE KADAR NEFRET EDEBİLİR??? sizde merak ediyormusunuz?? PEKİ BİR ANNE EVLADINDAN NE KADAR NEFRET EDER?? bu soruların cevabını annem bana ben 5 yaşındayken vermişti.. hayatımı mahfetti ?? "sen de kimsin" ses yok "sana...