Duyduğum sesle derin olmayan uykumdan uyandım. Gözlerimi araladığımda odam karanlıktı hava kararmıştı bahçedeki ışıklar birazda olsa odamı aydınlatıyordu. Gözlerim yavaş yavaş karanlığa alışırken odada benden başka biri vardı bunu derin derin aldığı nefesten anladım. gözlerimi etrafta gezdirirken, bingo duğru tahmin o kişi yatağım karşısında ki koltukta oturuyordu. Erkek olduğu kaslı vücudundan anlaşılıyordu. Oha beee!!! kasları bu karanlıkta bile belli oluyor.
İçimi bir korku kaplamaya başladı. Ağır hareketlerle yatağımdan kalktım kapı tam yanımdaydı şu an onunla karşı karşıyaydık, tam gözlerimin içine bakıyordu. Kaçıp gidebilirdim ama onun kim olduğunu merak ediyordum bu kadar derin bakan kişinin kim olduğunu çok merak ediyordum bakişlarını karanlık odada bile ayırt edebiliyordum. acaba neden burdaydı? neden burda oturuyor? Benimle bir derdimi var? Elimi kaldırdım ama kapıyı değilde ışığı açacağım sırada yerinden hızla kalktı. O kadar hızlı kalktı ki korkudan ne yapacağımı bilemiyordum. Ayyy beni öldürecekmiydi?Hıııhhh o beni öldüremez ki ben zaten ölüyüm ben yıllar önce beni doğuran kadın yüzünden öldüm...
Bir süre daha bana baktı, eline koltuğun yanımdaki sehpanın üzerindeki kamerayı aldı ve odamdaki terasa doğru yürümeye başladı. Ne yamaya çalışıyor? Diye düşünürken,
Terasın parmaklıklarının önünde durdu ve bana baktı, bense ne yapacağını anlamak istercesine ona bakıyordum. Yüzüne anlayamadığım yamuk bir gülüş yerleşirken aşağıya atladı.Ağzımdan küçük bir çığlık kaçarken koşarak terasa çıktım. Az önce o aptal herif aşağıya atlamıştı, salak mı lan bu herif? Bütün mallarda anca beni bulur zaten ...
İçimden saydırırken aynı zaman da atladığı yere bakıyordum ama kimse yoktu nereye gitti ki hemen, kapı diye bir şeyin olduğundan haberi yok heralde ben o çocuğu duşünürken duyduğum bir 'wwwwaaaaaaavvvvv' sesiyle kafamı sesin geldiği yöne çevirdim. Ses yan villadan yani gökhanların evinden geliyordu. Bu çocuk yurt dışında değil miydi ya hangi ara geldi. -yarın o beyzanın ağzına sıçayım da görsün o- Sanırım parti veriyordu bunu dans eden ve içki içen insanlardan anladım gerçı bir aptal bile anlar ama neyse.Babalarımız uzun zamandır tanıştığı için çok yakınlar, bu yüzdanda hem ortak hem de komşuyuz iki villanın arasında iki eve ait bir havuz var. Bu yüzden iki evde bir birine çok yakın ve ben tam karşımdaki evin içini çok net görüyorum.
Şu an gördüğüm manzara midemin bulanmasına yetmişti. Gökhanın elinde bir içki vardı, cığlık atan kız gelip onun yanına oturup içkiyi içti hemde bir dikişte ohhhhaaaaaa beee!!!! gökhan ona suratını buruşturup 'senden iğreniyorum' bakışları atarken kız bardağı eline verip başka bir erkeğin yanına gitti.Gökhana acıyorum... hangi ara bu kadar iğrençleşti. Haaahhhh pardon!! O zaten hep böyleydi...
Onu gördüğüm de içimde bir burukluk hissettim. New york'a gitmeden önce ki zaman aklıma geldi...
Birden içimde anlayamadığım bir ağlama hissi bütün bedenimi sardı.
Dikkatimi gökhanın elinden kayıp düşürdüğü bardağa verirken o bana, gözlerimin içine bakıyordu.Olamaz...olamaz!!! hayır lütfen onu görmek istemiyorum.... lütfen beni fark etme eğer odama girersem fark eder girmezsemde fark eder. Ayyy ne yapıcam bennn....
ALLAHIM LÜTFEN BANA YARDIM ETTT....!!!
Gözlerini biraz kıstı sanki burda olduğumun hayalmi? gerçerkmi? olduğunu ayırt etmek istercesine,
Hayır yaaa!!!! Fark etti ve koşarak evime girmek için hamle yaptı.
Bende hızla gidip odamın kapısını kapatmak için içeri girdim ve ayağımda hissettiğim acıyla olduğum yerde kaldım.Lanet olsunnnnn.....!?!!?!!
Demek ki beni uyndıran sesin sahibi şu an üzerinde durduğum bardak kırıklarıydı.
Birden içeriye giren gökhanla kendime saydırmaya başladım. Yanıma gelip omurgamı kırarcasına sarılıyordu ve ağlıyordu....???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSİN ???
Dla nastolatkówBİR İNSAN TANIMADIĞI BİRİNDEN NE KADAR NEFRET EDEBİLİR??? sizde merak ediyormusunuz?? PEKİ BİR ANNE EVLADINDAN NE KADAR NEFRET EDER?? bu soruların cevabını annem bana ben 5 yaşındayken vermişti.. hayatımı mahfetti ?? "sen de kimsin" ses yok "sana...