Rychle jsem se tam skrčili a já už jen slyšel jak nás tam raplové hledají. Pak jsem omdlel.
Pohled Thomase
(Thomas se potkal s Teresou a chystá se jí políbit)
Kolovalo mi hlavou asi milión myšlenek. Tak moc jsem jí to chtěl dát pusu. Byla to ona. Ta Teresa s kterou jsem se v Labyrintu cítil jinak. S kterou mi nevadilo jít až do hor. Pro ni by mi nevadilo obětovat život.
Chytil jsem ji za ruku a naše rty se dotkli. Mým tělem projela vlna elektrické energie a tak jsem se sám pro sebe v duchu zasmál. Newt měl pravdu. Miluju ji. Vážně. Strašně moc ji miluju. Přivřel oči, ona mi zapletla prsty do vlasů a jí stiskl ještě pevněji. Nikdy jsem ji neměl takhle blízko a nemohl jsem se toho pocitu nabažit.
Po chvíli se odtáhla. Otevřel jsem oči. Na tváři jí pohrával úsměv.
,,Asi Tě miluju,'' přiznal jsem tiše.
Překvapeně se na mě podívala a znovu mi dala pusu.,,Thomasi! Sakra, probuď se!''
Otevřel jsem oči. Celá skupina seděla kolem mě.,,Jak dlouho jsem byl mimo?'' zeptal jsem se nepřítomně.
,,Asi půl hodiny,'' odpověděl mi Aris. Pousmál jsem se, když jsem si vzpoměl na můj sen.
,,Něco k smíchu?'' ptal se sarkasticky Newt.
,,Nic, pokračujeme v cestě,'' zavrtěl jsem hlavou.
,,A opravdu se cítíš dobře?'' strachovala se Brenda. Kývl jsem. A tak jsme vyrazili. Cestou jsem přemýšlel, jak jim mám říct o záchraně Teresy. Nic dobrého mě nenapadalo.
,,Prostě jim to řeknu normálně,'' vysvětloval jsem tiše Newtovi, když mi pomalu docházel čas, jelikož jsme se blížili k ZLOSINu.
,,Hele, potřebuju Vám něco říct,''
Vince pokýval rukou a všichni upřeli pohled na mě.,,Fajn, tak...no.. Chci zachránit i Teresu,'' pronesl jsem vážně.
,,Děláš si srandu!?'' vyjel po mně Vince.
,,Prostě ji tam nenechám,'' odsekl jsem.
,,Je to zbytečný,'' začal Aris, ale já ho přerušil:
,,Není. Já ji prostě zachráním a je mi jedno, co si o mě myslíte,'',,Fajn. Zachraň si jí, ale já pro ni riskovat život nebudu,'' pronesl Pánvička. Aris a Vince souhlasně zabručeli.
,,Já Tě docela chápu, Thomasi, ale,... Ani já nechci kvůli ní umřít, když nás zradila,'' zastala se mě Brenda.
,,Díky. A ani po Vás nechci, abyste pro ni obětovali život, jen chci aby jste to věděli,'' Brenda se usmála.
,,Ty jsi vážně dobrý kluk, Thomasi,'' Usmál jsem se na ní a společně jsme pokračovali v cestě.
Cítil jsem jak se blížíme ke ZLOSINu. Rozbořené budovy byly za námi a čekal nás asi kilometr čisté pouště.
,,Už tam skoro jsme,'' řekla nejistě Brenda. Bylo na ní vidět, že má obavy. Vince jí stiskl ruku a něco jí zašeptal do ucha. Usmála se.
,,Thomasi, kde vlastně je Minho. Jako, kde ho drží?'' ptal se Aris.
,,Nevím to jistě. Ale když jsme utíkali, běžel jsem kolem nějakých dveří s nápisem ZLOSIN-JAIL. Takže asi tam,'' odpověděl jsem.
,,Ale nevíš, kde je Teresa, že?''
,,Ona šla dobrovolně. Podle mě, bude v jednom z těch pokojů,''
,,Jenže jich tam jsou tisíce. Jak ji chceš najít, aniž by Tě Ava nebo kdokoliv jiný viděl?''
,,Uvidím,'' řekl jsem nejistě.
,,Buď opatrný,'' poklepal mi na rameno Pánvička.
Netrvalo to ani pět minut a už se dole pod námi tyčila budova ZLSNu.
Ucítil jsem Newtovu ruku na mém rameni. Otočil jsem se. Věnoval mi pohled plný odhodlání a důvěry, ale někde mezi tím vším jsem rozeznal i strach. Pokýval jsem hlavou na znamení, že mu rozumím a s výkřikem jsem se spolu s ostatními vrhl do jámy lvové.Tahle část byla prakticky skoro o ničem, ale nechtěla jsem dělat celou tu Thomesa scénu i z Thomasova pohledu, protože to by pak byla ještě větší nuda :)
Ale tak další části už budou o dost zajímavější, slibuju 3:) :D