Uriel
[GÖK SARAY - İLK SOY HANESİ ]
Herkes çarpışırken o burada yatmak zorundaydı.Adam bezgin bir şekilde nefesini verirken, geniş odanın içinde dolaşan kadını izliyordu. Dişinin uzun sarı saçları sırtına doğru uzanan tek bir örgü şeklinde toplanmıştı. Kaşlarını çatarak hareketlerini daha büyük bir dikkatle izlemeye başladı. Anael, elinde tuttuğu yağın şişesini yerine koyarken dibini tahtaya iki kere vurdu. Diğer yağın kapağını açmadan önce tam olarak üç kez çalkalayıp, tanıdık melodinin ortaya çıkması için ikinci sesi oluşturdu ve Uriel'in beklediği son vuruşu kaşığın ucuyla şişeye vurarak yaptı. Sesler, Müzik ve İlham'ın Efendisi olan Uriel'in kulağına kelimeler olarak geldi. Bu, Anael ile binyıllar önce keşfettikleri bir iletişim biçimiydi. Kimsenin onları duymaması gereken zamanlarda ya da hiçbir yerin güvenli olmadığı anlarda, kelimeler yerine seslerle konuşurlardı. Tüm muhafızlar içinde sadece Anael bunu biliyor ve yapabiliyordu. "Gök isyanla karışmak üzere" demişti Anael.
Uriel tepkilerini kontrol etmek için büyük bir savaş verdikten sonra, komedinine doğru uzanıp parmaklarıyla farklı bir ses çıkarttı. "Michael biliyor mu?"
Anael, hafif bir şarkı mırıldanarak yağları hazırlamaya devam ederken, şişeler aracılığıyla bir dizi ses çıkartmaya devam etti. Onlara kulak kabartan herhangi biri Anael'in fazlasıyla sesli çalıştığını düşünebilirdi. "Umursamıyor" dedi Anael ilk önce "Farklı bir planı var ve bunun için sana ihtiyacı olduğunu söyledi."
Uriel'in kalbi hızlı, parmakları ise kontrollüydü. "Ne isterse" dedi parmak uçları tıkırtılar eşliğinde "Bana ne yapacağımı söyleyin"
Anael omzunun üzerinden sözsüz bir güvenle ona bakarken hafifçe gülümsedi. Ona doğru dönerken, parmakları tahtanın üstünde hafifçe tıkırdadı. "İsyan et." Başka bir muhafızla evli olması, Uriel'in ruh eşi ve 11 çocuğunun annesi olduğu gerçeğini değiştirmiyordu. İlahi görevlerini tamamlamış ve ayrılmışlardı, evet ama hala adamın düşüncelerini duyabiliyor, hislerini kendi hissiymişçesine hissediyordu. Hala aralarında sadece eşlerin anlayabileceği bir güven bağı vardı. "Mızıldanmayı kes" dedi hafifçe Anael "İyileştiğinde Michael seni görevlendirecektir."
Pekala, başlıyorlardı. Uriel'in kaşları çatıldı. Her zaman sakin olan hatlarına derin bir öfke yayılırken kanat yarıklarından akan kanı umursuyor gibi gözükmüyordu. "Ben iyiyim " dedi inatçı bir sesle "Burada hiçbir şey yapmadan oturmak beni yaralarımdan daha çok rahatsız ediyor." Anael, ona doğru yürürken etrafa öfkenin tatlı kokusunu yaymaya çalışıyor, diğer yandan da kadının ahenkli adım seslerinde gizli bir anlam var mı diye kontrol ediyordu. "Halka senin iyi olmadığın söylentisini yayacağız, kontrol edilebilecek kadar güçsüz ve öfkeli görünmen önemli."
Kadın hafifçe gülümsedi. Uriel'in ne işe yaradıklarını hala anlamadığı şişelerden birkaçını alıp yatağa otururken gülümsemeye devam ediyordu. Adam, bu gülümsemeyi yıllar önce güzel bulduğunu hatırlıyordu. Anael, yollarını ayırmalarından önce her gün yanına gelir ve güzel gülümsemesiyle ona çiçek özlerinden yapılmış içkiden ikram ederdi. Çabalarını sevimli bulmasına rağmen,Uriel soylarını ilerletme görevi dışında ondan hiçbir zaman etkilenmemişti. O, aşkın ruh bağıyla olmayacağına inanıyordu. Hala inanıyordu. Parmaklar teninde gezindi. "Michael sana güveniyor" dedi Anael parmak uçlarıyla.
Uriel onun elini kavrayıp hafif dokunuşlarla konuştu " Güçsüz ve düşkün gözükecek, halk onun terkedildiğini sanacak." Hafifçe gülümsedikten sonra "Hainlerin hepsini istiyor" dedi dokunmaya devam ederken. Parmakları eskiye nazaran daha sert dokunuyor, her dokunuşunda kadının irkildiğini hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak - Gümüş Kanatlar Serisi II
FantasyAriel Silverfang başını belaya sokmaya devam ediyor. Tekme. Ariel, bezgin bir şekilde göz kapaklarını kaldırırken karşısındakinin kim olduğunu biliyordu. Adamın yüzüne bakıp hafifçe gülümsedi. Tekmelerin, zincirler kadar acıtmadığını hala öğrenememi...