Ed Edd and Eddy

327 27 2
                                    

Ed Edd n Eddy lost episode/Ed Edd ve Eddy kayıp bölüm
Sinan Canlılar'ın çevirdiği pastadır.
Bilirsinizki Ed Edd ve Eddy adlı popüler şov uzun zamandır yayınlanıyor.Fakat 7 Ekim ve 21 Ekim arası bölüm 34 kazara planlandığından 1 hafta önce yayınlandı.Herkez yazarlardan birinin hasta olduğu için bölüm 34 yerine bölüm 1 in yayınlanacağını biliyordu.Saat 5 ten sonra Cartoon Network Ed Edd ve Eddy şovunun çok rahatsız edici bir bölümünün yayınlandığı hakkında çok fazla şikayet aldı.Ne yazıkki bu bölümü izleyen şanssız çocuklarda vardı.

Şov başladığında çizimlerin normalde olanına göre vasattı.Animasyon dalgalıydı ve seslerde çok örtülü gibi çıkıyordu.Ekranda bir çizgi sürekli aşağı doğru hareket ediyordu sanki bir kasetten oynatılıyormuş gibiydi şov.Ekran karanlıktı ve arkaplan dalgalınıp duruyordu.

Karakterlerde tuhaf şekilde hareket ediyorlardı.Normalde olan heyecanlı hiperaktif özellikleri yerine kendilerini seyircilere nefret ettiricek bakışları vardı.Karakterler normal sesleri yerinde seyircileri çok fazla rahatsız eden biraz daha sexuel tonda konuşuyorlardı.Bende o seyircilerden biriydim.

Bölüm Eddy nin Ed ile beraber sokaktan aşağı doğru yürümesi ile başladı.Edd in orda olmadığını farkettim.İzleyiciye sokaktan aşağıya doğru indiklerini iyice farkettiren bir bakış açısı vardı.Eddy kızdığı zamanki o korkunç suratı takınmıştı.Gözleri kanlanmıştı.Ed in ise gözlerinde yaşlar vardı ve gözleri her zamanki gibi ikiside farklı yerlere bakıyorlardı.Ekran bulanıklaşmaya başladı ve Kevin bisikletiyle eddy e çarptı.Eddy nin kızdığı zamanki ses çıktı ve ekran karardı.

Sonra ekran tekrar aydınlandı ama bu sefer çok daha bulanıktı.O kadar bulanıktıki yeşil bir silüetin sarı olana doğru gittiğini görebildim sadece.Bu sefer Kevin Eddy e çarptığında diğer sesleri gölgede bırakan çok yüksek sesli bir inilti geldi.

Birden 2D linin Eddy nin yatağında yüzüstü yattığı sahne geldi.Tutarsızca yataktan kalkarak odanın etrafında daireler çizmeye başladı.Sadece ayak sesleri duyuluyordu , TV de duyduğum en gerçekçi ayak sesleri.Görünürde odada hiçbir kapı yoktu.2D li Cırtlak çığlığını atmaya başladı ve odanın etrafında çok daha hızlı dönmeye başladı.Odanın mor görüntüsü turuncuya dönüyordu.

Sonrasında Jimmy ve Sarah geldi ekrana.Dişçiye benzer biryerde Jimmy lambaya asılmış duruyor,Sarah da onu her zamanki gibi sakinleştirmeye çalışıyordu.Jimmy ''Çok acıyor Sarah..Çok acıyor''(it hurts Sarah .. it hurts).Birden odanın kapısı kırılarak açıldı ve yeni bir karakter ortaya çıktı ''Dişçi''...Yüzü gözükmedi çünkü ekrana sığmayacak kadar uzun boyluydu.Sarah odadan kaçtı ve Jimmy nin yüzü göründü.O kafasındaki şey vahşice sökülmüş gibi gözüküyordu ve her tarafı kanla kaplıydı.Dudaklarınıda ağladığı zaman yaptığı gibi sonuna kadar açmıştı.Damaklarından kan damlıyordu ve dişleride kayıptı.Asıl rahatsız edici kısmı ise 2 kolu ve bir bacağı koparılmış gibi görünüyordu.Diğer bacağı ise felç olmuş gibi sallanıyordu.Ed lerin onu dövüp kafasındaki şeyi çıkarmaya çalıştıkları sahne geldi.Eddy Kafasındaki şeyi çıkarmaya çalışıyor,Ed ise kol ve bacaklarını ısırıp sallıyordu.2D li ise jimmy nin yüzünü yumrukluyordu.O zamanlar küçük olduğum için neredeyse ağlayacaktım...

Bir an aşırı kıllı bir Rolf un hızla bir ineği yumrukladığı sahne beliriverdi.Grafikler tekrar dalgalanmaya başladı taki görüntü tamamen bulanıklaşıncaya kadar...

Nazz koltuğuna oturmuş dergi okuyordu.Grafik kalitesi burda mükemmele dönüştü.Sonra tekrar Eddy göründü.Yine aynı sokaktan aşağı iniyordu ama bu sefer yanında Ed yoktu sadece kaşlarını çatmış,gülümsüyor ve kıkırdayarak caddeden aşağı hızlı koşuyordu.

Sonra Nazz ın koltuğunun altından sürünerek johnny çıktı.İlk başta güldüm çünkü birisi johnny nin gözlerini çizmeyi unutmuştu.Gözlerinin olması gereken yerde 2 ufacık nokta vardı.Gülmeyi kestim çünkü johnny Nazzın kafasını yemeye başladı.Nazz onu tekmeliyor ve mücadele ediyordu.Sonunda kafasını boynuna kadar yuttuktan sonra ağzını çekip Nazzın kafasını kopardı.Sonra ekrana bakarak gülmeye başladı.Ekran Johnny nin gözlerine zoom yapmaya başladı ve sonunda o gözlerin çok çok çok küçük insan gözleri olduğu ortaya çıktı.Ve sonra ikinci program başladı.Bu bölüm 1 di ve herşey yolundaydı.

CreepyPasta TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin