Knock Knock

202 23 0
                                    

Odanın dışında ki merdivenlerden bir ses geldiğini duydum. Yatakta doğrulup sesin ne olduğunu anlamaya çalıştım. Havanın gayet sıcak olmasına rağmen üşümüştüm. Birkaç dakika sonra tekrar bir ses duydum; cama bir şeyler vuruyordu. Korkuyla ve bir şey görmeyi bekleyerek kafamı cama doğru çevirdim. Camın diğer tarafındaki her kimse, hiçbir şey yapmadan öylece duruyordu. Yavaşça kayarak yataktan indim ve beni göremeyeceğini düşündüğüm bir yere geçip sakinleşmeye çalıştım.

''Orada bir şeyler var'' diye kendi kendime söyleniyordum. Tekrar yatağa yattım. Genelde oyuncak zürafamla uyurdum ama onu kaybettiğimden şimdi gözlerimi bile kapayamıyordum. Aynı sesleri yine duymaya başladım ama bu sefer daha şiddetliydi. Terden saçlarım yüzüme yapışmıştı ve önümü göremiyordum. Tekrar cama baktım. Kimse yoktu. Gecenin karanlığında ayın ışığından başka hiçbir şey gözükmüyordu.

Bu kez ses çok daha şiddetliydi. Bir anda cam kırıldı ve bir el beni kendine çekmeye çalıştı, kurtulmayı başarıp banyoya doğru koştum. Kapıyı hızla kapatıp kilitledim. Banyoyu aydınlatan tek şey hafifçe süzülen ay ışığıydı. Artık hiçbir ses gelmiyordu, her kimdiyse gitmiş olmalıydı. Hiçbir şey duymadığımdan emin olduktan sonra ışığı açtım. Aynada kendi yansımamın arkasında doğrudan bana bakan biri vardı. Korkuyla elimden geldiğince hızlı kaçmaya çalıştım, ama bu sefer o el beni yakaladı. Onun gözlerinde kendi yansımamı görürken hissettiğim son şey karnımda ki sıvının sıcaklığıydı.

CreepyPasta TürkiyeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin