6. Bölüm İLK ENGEL

347 22 0
                                    

Herşey çok güzel gidiyordu, ta ki bizi izleyenlerin içinde Burak Hoca'nın da olduğunu anladığımız an ilk engeli o zaman farkettik, ve aşağıya indiğinde...
Burak hoca : Ne yapıyorsunuz lan siz !?
Defne : Ha baba yanlış anlıyorsun !
Burak Hoca : Neyi yanlış anlıyorum lan ben, sanki aşk filmi çekiliyor kız pencereden atlar ve erkek onu tutar ve mükemmel bir şekilde öpüşürler, siz ne yapıyorsunuz be ?
Mert : Bakın efen...
Burak hoca : SEN SUS MEEEERT
Mert : Yeter be ! Sizi mi çekeceğiz biz ?
( Bütün herkes şaşkınlıkla bakar Burak hoca be Defne'de buna dahil )
Defne : Mert çok ilerledin, kendini aşma !
Mert : Hadi şimdilik öyle olsun
( Burak hoca Mert'e tokat atar )
Burak hoca : Mert gel benimle, sanada sonra haddini bildireceğim Defne !
( Öğretmenler odasında )
Vural Hoca : Üzgünüm Mert, a...
Burak hoca : Üzülme Vural, zaten bir daha böyle bir hata yaparsa nazik bir şekilde karşılanmayacak ! Öğretmenlerin üniversite kurallarını çiğnedin, Üniversite 1 lerin aşk yaşaması yani 19 yaşındakilerin üniversitede bir aşk yaşaması kesinlikle yasaktır ! Bu sana son uyarımız !
Vural Hoca : Şimdi gidebilirsin.
Mert : Çok çabuk oldu.
Burak hoca : Hmm... yani belamı arıyorum diyorsun.
Mert : Hayır ama bence belasını arayan sizsiniz !
Vural hoca : Haddini bil Mert, derhal git buradan !
Burak hoca : Vural haklı, DEFOL !
( Burak hoca, karısı Sinem hanım ve Defne, birlikte evlerinin salonunda konuşurken... )
Sinem Hanım : Defne'nin yaptığı aslında bir hata, Mert seni tutmasaydı ne olurdu biliyorsun değil mi ?
Burak hoca : Duyduğun gibi Defne, annende bende bu aşkı onaylamıyoruz, konu kapanmıştır.
Defne : Ya anne ben bir salaklık yaptım Mert'e kendimi kaptırıp pencereden atladım ama orda beni Mert tuttu, Mert tuttu, Mert, babam değil !
Burak hoca : Ha bunun suçlusu benim şimdi öyle mi ?
Sinem Hanım : Sen değilsin Tabiki Burak, kızımız aşık olup kendisini kaptırmış, sen sanki zamanında benim için az direndin
Burak hoca : Ne yani Sinem, sen şimdi bunların aşkını onaylıyor musun ?
Sinem Hanım : Defne daha 20 yaşına girmeden sevgili filan olamazlar, arkadaş olarak kalacaklar ve bizde arkadaşlıklarına karışmayacağız, 29 Mart'ta artık sevgili olabilirler !
Defne : NE !?! Ama daha 3 Haziran'dayız !!!
Burak hoca : O Zaman arkadaş bile olamazsınız anladın mı Defne !
Sinem Hanım : Baban haklı, o zaman arkadaş olmanıza bile izin vermeyiz. Kararın ne Defne ? Mert ile bundan sonra hiç buluşmamak mı ? Yoksa arkadaş olarak buluşmak mı ?
Defne : Peki baba ve anne, siz nasıl isterseniz 😞
Defne yanıma geldi ve bana konuştukları herşeyi anlattı, arkadaş olacağız sadece doğru ama hiç buluşmamaktan kat kat daha iyidir. Defne'nin doğum gününe kadar arkadaş olarak kalacağız. O doğum gününde ne olacağını hayal etmeyi düşünmek bile ayrı bir fantazi...

ÜNİVERSİTEDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin