25. Bölüm YURTDIŞI GEZİSİ

120 18 2
                                    

   Üniversitede ikinci sınıfın etkinliği olan yurtdışı gezisi geldi çattı. Bakalım New York'da neler olacak ? 19 Aralık ile 25 Aralık arası. 18 Aralık saat 15:00 da New York'a gitmek üzere uçağa bineriz. Ve 19 Aralık'ta da odalarımıza yerleştik. Bizim odamızın no su 176, Nevra'nın ki lerde 177. Odalarımız yan yana. Fantastik dörtlü ile birlikte hep beraber New York'un Özgürlük Heykelini görmeye gideriz.

( Özgürlük Heykelini izlerken )

Batuhan : Yeter bu kadar, gördük güzel, hadi otelde su kaydırakları bizi bekliyor.

Mert : Aynen, bunu izleyeceğimize o 9 kat yüksekliğinde ki kaydırağa binelim.

Defne : İki dakika bile olmadı.

Nevra : Ya siz hiç mi etkilenmediniz şu heykelden !

Batu ve Mert aynı anda : Hayır etkilenmedik.

Defne : Ya siz üşengecin dibisiniz. 9 kata çıkmaya üşenmeyecek misiniz ? Hemde bot ile birlikte.

Mert : Bak, normalde üşenirdik.

Batu : Ama bunun ardında koskoca eğlence var.

Nevra : Ama biz bu heykelden de keyif alıyoruz

Mert : Ne, efendim duyamadım, bundan mı keyif alıyorsunuz ?

Defne : Eee sizde ona bakılırsa o kaydıraklardan mı keyif alıyorsunuz ?

Batu : Biz adrenalin yaşıyoruz, siz ööööyle bir heykele bakıyorsunuz. Boyası bile iğrenç bunun.

Nevra : Bu bir tarihi eser !

Mert : O kaydıraklar öyle bir adrenalin ki, tarihi adrenalin. Hem bu Ada'm ne yapıyor ? Tutmuş elinde meşale gündüz gece taşıyor. Millete ööööyle bakıyor. Gece meşalesinin ışığı olsa anlayacağım. Bir de taç takmış sanki kral !

Defne : Mal mısın ? Meşalesinden Nasıl ışık gelsin ?

Batu : Eee teknoloji bu kadar ilerlemiş, bunu da kolayca yaparlardı.

Nevra : Şuan ki teknolojimizde herşeyi yaparlar yıl 2023, 2024'e gireceğiz. Ama 150 yıl önce ki teknolojide bunu yapamazlardı !

Mert : Biz ne yapalım ? Yapabilselerdi.

Defne : Siz ne istiyorsunuz ?

Batu : Kaydıraklara binmeye.

Nevra : Madem öyle, hep beraber bugün kaydıraklar kapanana hepsini keşfedelim. Bugün hep sizin istediğinizi yapalım. Yarın da siz bizim istediklerimizi yapacaksınız !

Mert : Kabul !

Batuhan : Ben öyle bir şey kabul etmedim.

Mert : Ya Batu sorun çıkarma !

Batuhan : Saat kaç ?

Mert : 11:59

Batuhan : İyi ama bizde sizin 12 de sözünüzü dinleyeceğiz !

Defne : Kabul.

( 3 katlı botsuz kaydırak ile başlarlar. İlk önce yeşil bir kaydırağa binerler. Sıra 1. Mert 2. Batu 3. Defne 4. Nevra. Mert ve Batu kayar gider sıra Defne'ye gelir )

ÜNİVERSİTEDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin