23. BÖLÜM EN GÜZEL GÜNÜM...

132 21 0
                                    

   Doğum günüme bir gün kala. Bütün herkesi davet ettim doğum günüme, Defne'de dahil. 20 yaşıma girerken onunda evde hasret çekmesini istemedim. Kalbi kırılsın istemedim. O da gelsin bakalım ne yapacak. 4 Aralık 2023 Cuma

( Mert Defne'nin odasına gelir. Odanın kapsının ziline basar. )

Defne : Geldim ( Kapıyı açar ve şaşkınlıkla bakar. ) Mert

Mert : ( Davetiyeleri uzatır ) İyi akşamlar, hemen gideceğim,Yarın doğum günüm, sizi beklerim. Ankara Disko'da saat 20:00 da ( Hemen gider, Defne'de kapıyı kapatır )

Defne : İyi de bu çok çabuk oldu.

( Nevra ile Defne )

Nevra : Gidecek misin ?

Defne : Hayır, gitmeyeceğim, biz 1 ay önce ayrıldık ya. Hala barış yok nedense. Sırf kalbimi kırmak istemediği için davet ediyor, sevdiği için değil !

Nevra : Defne, akıllı, kalbini kırmak istemiyorsa seni seviyordur.

Defne : Aaa evet, bana kırılmış olsa kalbimin kırılması onun için sorun olmazdı.

Nevra : O Zaman şöyle yapalım, sen o doğum gününe git. Bi şeyler filan yap, değerini hatırlasın. Yan etki yapsın yaa.

Defne : Sende geliyorsun !

Nevra : Peki, orada sana ipucu veririm. ( İkisi de bir kahkaha atar )

Defne : Peki ne hediye alacağız ?

Nevra : Sen Mert'e bir hediye alacaksın, bir de bir süpriz yapacaksın. Ben de bir hediye alırım.

Defne : Hadi o zaman hediyeleri almaya gidelim. Nereye gidiyoruz ?

Nevra : Şaka dükkanına, önce senin Mert'e alacağın hediyeyi alalım.

( 5 Aralık 2023 Cumartesi akşamı saat 20:00. Ankara Disko'da Mert'in 20. Yaş doğum günü kutlaması. )

Güvenlik : Davetiye lütfen ! ( Defne ile Nevra davetiyeleri gösterir. ) Buyrun efendim !

Mert : Merhaba Nevra, Defne, hoşgeldiniz, geldiğiniz için teşekkür ederim. ( 1,2 dakika geçer )

Defne : Eee hediyeni almayacak mısın ?

Mert : Teşekkür ederim

( Defne Mert'e hediyesini verir. Paketi açar açmaz Mert bir yumruk yer. Peki yumruyu kimden yer ? Otomatik şaka yumruğundan Mert güzel bir yumruk yer. Nevra ile Defne kahkaha atarlar. )

Mert : Ne yapıyorsunuz ya ?

Defne : Ohh içimin yağları eridi.

( Mert hemen bir pasta kapar ve Defne'nin yüzüne pastayı yapıştırır. )

Defne : Ne yapıyorsun ya ?

Mert : Ohh benimde içimin yağları eridi.

( Arkadan Batu gelir )

Batu : Kanka bu pasta eserini sen mi yaptın ? 😂😂

Nevra : Gülme

Defne : Evet gülme

Mert : Gül, gül

( Batu ile Mert inadına kahkaha atar )

ÜNİVERSİTEDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin