14 BÖLÜM ZORU BAŞAR

202 21 0
                                    

   Darbeli haydar bizim ilerlememizi engellemişti, neden yaptığınıda anlamamıştık.

Mert : Çekilsene Yaa

Defne : Ne haltla yolumuzu kapatıyorsun sen Yaa

Darbeli haydar : Haddinizi bilin lan ! Tamda ben Afyon'a giderken yolumdan geçtiniz, ama size ceza vermeyeceğim daha küçüksünüz...

Mert : Bu yol senin mi ki böyle konuşuyorsun ? Hadi öyle diyelim, tapu senedin nerede Lan !

Darbeli haydar : Afyon'a gitmem lazım. Biyolojik silahlarımı alacağım. Sende yolumda çekileceksin ! Şuan hiç sizle uğraşamam. Darbeli'yi yaşattırırsam bitersiniz, ona göre davranın !

Mert : Arabanızı Çek'inde gidelim

( Arabaya binip giderler, ardından Defne'de gerizekalı der ve bunu darbeli haydar duyunca sinirlenir, Defne ve Mert'i arabası ile kovalar )

Defne : Olamaz arkamızdalar !

Mert : Yarışmak istiyorlar, yolda açık olduğuna göre...

Defne : Saçmalama Mert

Mert : Defne onlardan hızlı olamazsak sorun çıkar şimdi.

Defne : Hızlı olsak da çıkar !

Mert : O Zaman hızlı olmayı deneyelim. Merak etme ehliyetim var, dikkat de edeceğim, tamam mı ?

Defne : Şunlardan kurtulmamızın tek çaresi bu ise tamam.

Mert : Kemerin takılı mı ?

Defne : Evet senin ?

Mert : Merak etme takılı.

( Hızla gaza basar 200'de giderler. )

Defne : Mert, az yavaş !

( Darbeli haydar'ın arabasında )

Şöför : Fazla hızlandılar efendim !

Darbeli haydar : Sende o Zaman fazla hızlan !

( Mert'in arabasında )

Mert : Hızlanmaya başladılar

( 220'de giderler )

Defne : Olamaz, yetişiyorlar

( Darbeli Haydar'ın arabasında cam açılır ve darbeli haydar silahının tetiğini çalışan ile birlikte çeker )

Mert : Ateş ediyorlar !

(Üst pencereyi kapatır, cam korumalarını açar )

Darbeli haydar : Hadi bee ! Buldum, motora ateş edeceğim.

(Yaklaşırlar ve motora Ateş ederler. Motordan duman çıkar ve  duman çıkar çıkmaz arabada durur ve darbeli haydar hiç durmaz, gider )

Mert : Kahretmesin bee ! Yolda mahsur kaldık !

Defne : Kaç km. kalmıştı ? Belki arabayı ite ite Ankara' ya götürebiliriz.

Mert : Umutsuz. 16 km.

Defne : Yok götüremeyiz değil mi arabayı ?

Mert : 16 km. mi ? Hayatta yapamayız !

Defne : Eee ne olacak saat 14:00 öğlenin ortasında

Mert : Teknik olarak öğlenin ortası değil ama neyse bir polisi filan arayalım !

( Polisi ararlar )

Mert : Polis mi ?

Polis : Evet, bir sorun mu var ?

Mert : Sevgilim ile ben birer ODTÜ üniversitesi öğrencileriyiz. Önemli bir konu için Eskişehir'e gitmek zorunda kaldık. Ama bir kaç serseri bizim yolumuzu kesti ve motorumuza tabanca ile Ateş etti. Motordan da duman çıkmaya başladı ve araba durdu. Eskişehir - Ankara yolunda kaldık. Ankara'ya 16 km. kala.

Polis : Hemen geliyoruz, karakolda da şu bir kaç serseri ile ilgili konuşmalıyız !

Mert : Peki memur bey.

Defne : Noldu, geliyorlar mı ?

Mert : 30 Dakikaya filan gelirler.

( Mert'in arabasının sigortası da olduğu için sorun olmadan araba da tamir edilir. Karakolda Mert ve Defne ile soruşturmada )

Polis : Şu serseriler ile ilgili biraz bahseder misiniz ?

Mert : Afyon'a filan gideceklerdi. Biyolojik silah filan diyordu. Bizi darbeliyi yaşattırmak ile tehdit etti ama ben hiç birşey anlamadım.

Defne : Bende.

Polis : Olamaz, darbeli haydaar !

Mert : Evet işte o, ne oldu ? Bir sorun mu var ?

Polis : 30 yıldır polisler o adamın peşinden gidiyor. Bir cinayet işledi. 20 yıl hapise girdi ve 10 yıldır hala şansının içine ediyor ! Ama bu safer onu bir kez daha yakalarsak ömür boyu hapise girecek !

( 2 Gün Sonra, darbeli haydar polislerin onu yine yakalama operasyonu başlattıklarını duyar ve bu ihbarı Mert'in yaptığını öğrenir ! )

Çalışan : Efendim, geçen yolumuzdan geçip yarış yaptığımız o adamın sizi polise ihbar ettiği ortaya çıktı !

Darbeli haydar : Şu üniversiteliler mi ?

Çalışan : Evet onlar !

Darbeli haydar : Kadınlara elimi sürmem, bilirsin, o Mert denen adamın işini bitireceğim ama. Ona yaşattıracağım. Darbeli'yi yaşattıracağım ! O Mert denen şahısı darbeli mekanıma getirin !

( Çalışan, diğer çalışanlardan yardım isteyip Mert'i bilinmeyen telefon numarası ile arar )

Çalışan : Sevgiline birşey olmasını istemiyorsan verdiğim adrese geleceksin !

Mert : Sende kimsin ?

Çalışan : Tanıyamadın mı ?

Mert : Darbeli haydar ! Darbeli haydar'a söyleyin bu tehditler bana yaramaz ! Ama ne olur ne olmaz geliyorum ! Adresi söyleyin.

Mert adrese gider ve işçiler onu hemen darbeli mekanına götürür. Korkunç duvarlardan geçerler. Darbeli mekanının salonuna geçerler. Ama salonda koltuk filan yok, işkence makineleri var ! Ortada darbeli haydar ve darbeli makinesi yanlarında da kasları, baklavaları açık korkunç kaslı olan 2 Adam var ! Darbeli haydar makinesi ile birkaç şov yapar ve ardından makineyi Mert'e doğru tutar, arkada iki çalışan Mert'in gitmesini engellemek için kollarını tutarlar. Mert korkulu bir şekilde bakınır. Darbeli haydar Mert'e zarar verecek mi ?

ÜNİVERSİTEDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin