Başak artık ilk adımlarını atmaya başlaması için öncelikle Defne ile görüşmeli, Defne'yi tanımalıdır. Başak Defne'yi ODTÜ'nün restoranınında kahve içerken bulur ve Defne'nin karşısında ki sandalyeyi çeker, oturur.
Başak : Merhaba Defneciğim, benim adım Başak. Seninle tanışmak istiyorum. Aşkınıza hayranım, bende Onur adlı bir erkeğe aşığım ama bir türlü düzgün aşk kuramıyoruz. Mert ile Defne aşkı ise romantizmde tavana çıkıyor. Bir soru soracağım, senle arkadaş olabilme ihtimalim var mı ?
Defne : Niye olmasın, benim adım da Defne, zaten biliyorsun ama her neyse. ( Başak ile Defne el sıkışır. ) Hangi mesleği okuyorsun ?
Başak : Moda sektörü sen ?
Defne : İç mimarlık.
Başak : Hmm... sizde demek Mert ile aynı mesleği seçtiniz.
Defne : Yani aynen, tesadüfler işte.
Tam o sırada Başak'a bir çalışanından mesaj gelir. Mesaj ise " Atlantis'te ki Mert'in odasının kamera kayıtlarını aldım ve izlemeye başladım. Tam da şuan Mert, Batuhan'ı tedirgin bir şekilde odasına çağırıyor. Hemen Atlantis'e gitmelisiniz ! "
Başak : Ayy, benim gitmem lazım. Hem teneffüste bitmek üzere, tekrar görüşeceğiz.
Defne : Hadi bakalım, görüşürüz.
Başak : Ha bu arada sen bana telefon numaranı versene, konuşuruz.
Defne : Olur peki.
Defne Başak'a telefon numarasını verir ve Başak masadan ayrılır ve Defne'ye çaktırmadan Atlantis'e doğru gider. Mert çok gergindir ve Başak'ın geldiğini Batuhan'a söyleme kararı alır. Mert Batuhan'ı odasına çağırır.
Batuhan : Ne oldu kanka, bir sorun mu var ?
Mert : Evet kanka, bir sorun var.
( Tam o sırada Başak odaya girer. )
Başak : Ooo, müthiş kankalar, sizleri bir arada görmek ne kadar güzel.
Batuhan : Senin, senin ne işin var burada ?
Başak : Aaa, Mert söylemedi mi ? Ben Türkiye'ye döndüm, hemde temelli döndüm.
Batuhan : Mert, doğru mu bu ?
Mert : Şey kanka ben...
Batuhan : ( Bağırarak ) Doğru mu bu ?
Mert : ( Yutkunarak ) Doğru.
Batuhan : Sen bunu biliyordun değil mi ? Bildiğin halde benden sakladın değil mi ?
Mert : Kanka ben seni buraya Başak'ın geldiğini söylemek için çağırmıştım.
Başak : Ayy, abarttın Batuhan. Hem yani bu andan sonra birbirimizi kırmaya gerek yok. Hem ben bugün Defne ile de birlikte buluştum.
Mert : Ne ? Ne yaptın sen ? Defne ile mi buluştun ? Söyle... söyledin değil mi ?
Başak : Merak etme Can'ım, şimdilik değil !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜNİVERSİTEDE AŞK
RomanceHer gece sen uyurken yıldızlar dolsun koynuna. Ve her sabah yaşamın içine koşarken , Nasıl böyle ışıldadığın muamma olsun başkalarına. Hatta sen bile anlama. Varlığın anlamım, senin mutluluğun oldu, andım oldu. Bir sen oldu bende, bildiklerimi unutt...