Aslında, cevabım evet. Ama bu cevabı daha bu kadar erken söylemek istemiyorum. Yoksa heyecanı kalmaz öyle değil mi ?
Mert : Ben, ben biraz daha düşünmeliyim...
Defne : Peki, ne kadar düşünürsün
Mert : Yarın akşam, bu odaya gel ! İşte o Zaman cevabı vereceğim.
Defne : Peki, ama şunu unutma, kararın neyse bende yaşam tarzımı ona göre değiştireceğim. Güle güle.
( Defne odadan çıkar, ve sabah olunca Nevra ile Defne )Defne : Daha karışık, Mert çok iyi bir insan ama, kalbi kırıldıktan sonra o kalp iyileşmiyor.
Nevra : Biz Batuhan ile barıştık.
Defne : Ay ne güzel, sen ne yaptında barıştı ?
Nevra : Özür diledim barıştı.
Defne : Ne, şaka yapıyor olmalısın. Bu kadar yumuşak erkek mi varmış Yaa ?
Nevra : Yumuşaklık değil, sen birşey yapamamışsındır.
Defne : NE !?! Hem şarkı söyledim 13 satır, o kadar uğraştım ben o şarkı mantıklı olsun diye, üstüne üstlük özürde diledim, ikinci şansta izledim cevap ben kararsızım.
Nevra : O Zaman bu akşam Mert'e şok yaşattıralım.
Defne : O Nasıl olacak sivri zeka ?
Nevra : Şimdi...
AKŞAM OLUNCA
Defne, Nevra ve Batuhan birlikte benim odama mumlar, süsler vb... diye odayı bambaşka yapmışlar. Benimde tabi ki bundan haberim yok. Bir etkinlik hazırlamışlar ve adınıda aşıklar kavuşması koymuşlar. Ben geldiğimde odamda Defne ve süslenmiş odayı gördüm. Çok etkileyiciydi.Defne : Selam
Mert : Hıh ( Gülerek ) Merhaba
Defne : Başlayalım mı ?
Mert : Neye ?
Defne : Etkinliğimize.
Mert : Olur.
( Etkinlik başlar, Defne etkinliğe televizyonun kumandasını alarak başlar )Mert : Ne o, maç mı izleyeceğiz ?
Defne : Hııı, maç izleyeceğiz.
( Televizyon açıldığında Defne çıkar )Televizyonda Defne : Merhaba ben Defne Sezer, şuan ki izlediğiniz filmin adı " aşıklar kavuşması " bu filmin yönetmeniyim. Ayrıcada bu filmde şuana kadar ki Mert ile benim yaşadığım herşeyi hatırlatacağım. Bu gece hatırlatma gecesi. Hazırsanız artık filmimiz başlasın. Bir de Batuhan filmde Mert, Nevra'da beni canlandırıyor. Filmimiz artık başlasın.
T. Batu ( Mert ) : Aaa oradan birşey geçti.
T. Nevra ( Defne ) : Hayır, ona yakalanırsam bir film başlar. Sonra aşık olurum filan olmaz yani, yakalanmamalıyım.
T. Batu ( Mert ) : Aaa yakaladım seni !
T. Nevra ( Defne ) Bu ne ya, flash tv oyuncusu muyuz biz ?
T. Batu ( Mert ) Nasılsın ?
T. Nevra ( Defne ) İyiyim sen nasılsın ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜNİVERSİTEDE AŞK
RomanceHer gece sen uyurken yıldızlar dolsun koynuna. Ve her sabah yaşamın içine koşarken , Nasıl böyle ışıldadığın muamma olsun başkalarına. Hatta sen bile anlama. Varlığın anlamım, senin mutluluğun oldu, andım oldu. Bir sen oldu bende, bildiklerimi unutt...