Yukarıda ki resimde Mert ve Batuhan'ın çizdiği, Atlantis binasında uygulanacak olan çizim şu yukarıda ki resimdir.
( Binanın iç çizimidir )❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Aradan 5 ay geçer. Yaz tatili başlamıştır ve süper gider. Romantizm tavan yapar. Mühendislerin tahminine göre 1 aya bina biter. Zaten şükürler olsun ki inşa etme süreci de gayet iyi gidiyor. Bu arada yaz tatilinin de yarısı bitti 1,5 ay kaldı. Bu bizim son yaz tatilimiz. Artık iş Zaman'ı. Gerçi ilk iki sene boyu biri sana mesleğin ne diyince İç Mimar ya da dış mimar öğrencisi demeliyiz, demeliymişiz ! Bu inşa etme sırası çok titiz çünkü Atlantis'e başlangıç için son adım. Ama başlangıç için, yani daha birşey başlamadı bile. Bu bizim için aşırı büyük bir sorumluluk olacak. Herkes Atlantis'in açılışını heyecanla bekler. Bakalım Atlantis bir sorun olmadan açılabilecek mi ?
Saat 11:00 ( Mert ile Defne'nin odasında Mert ile Batuhan )
Batuhan : Mert, ne yapıyorsun ?
Mert : Bir kaç ev çiziyorum.
Batu : Olum sen mal mısın ? Bir insan boş Zaman'ında ev mi çizer ?
Mert : Evet çizer. Mimarlar ve modacılar için en önemli şey çizimdir. Çizim olmazsa olmazımızdır. Modacıların olmazsa olmazı ayakkabı çizmek, bizim de ev çizmektir. Bu işi kazanmak için ne kadar uğraşan insanlar var biliyorsun değil mi ? Biz de bu kademeye geleceğiz diye az uğraşmadık. Bu kademeye kadar geldiysek değerini bilmeliyiz ve asıl bu kademeye gelince eskisinden çok daha fazla çalışmalıyız. İşte bu yüzden bir mimar boş Zaman'ında resim çizer, otur sende.
Batu : Yok sağol ben...
Mert : Meşgul müsün ? Değilsin, kararlıyım, bu konuda seni Ada'm edeceğim. Çünkü sen kötü olursan Atlantis'te kötü olur. Sen iyi olursan Atlantis'te iyi olur. Çünkü biz ikimiz Atlantis'i yöneteceğiz. Atlantis artık bizim yükümüz, bizim ellerimizde. Sen ister inan ister inanma ama artık bu konuda büyümelisin ! Sonra yükümüz elimizdeyken düşer ve o yükü bir daha kaldırmakta oldukça zorlanırız. Bu yüzden otur ve sende çizmeye başla.
Batuhan : Peki, ne çizeceğiz ?
Mert : Ne mi çizeceğiz ? Of Batuhaaaaaaan.
Mert Batuhan'a laf anlatma çalışmalarına devam eder. İş gittikçe kötüye gider ama sonunda Mert Batuhan'a buraya kadar ilerleyebilmenin değerini anlatabilmiştir. Batuhan'da anlamıştır. 1 saat geçer. 1 gün geçer. 1 hafta geçer derken 1 ay geçmiştir. Mert Batuhan'a sırlarını anlatır. Onu, bunu, filan anlatır derken Batuhan akıllanır. Bir toplantı daha yapılır. Yine bütün öğretmenler, Mert ve Batuhan toplantı odasına girer. Toplantıda
7 Eylül 2024 Cumartesi Saat 13:00 ( Toplantı odasında )
Murat Bey : Atlantis için herşey tamam. Şirketin binası, işlemler filan, hepsi halledildi. Pazartesi günü Atlantis açılacak. Haftaya Pazartesi de 2024-2025 okul dönemi başlayacak.
Yiğit Bey : Yani Atlantis tamamdır çocuklar.
Burak hoca : Mert
Atlantis %50 patronluk, iç mimar bölümü.
Batuhan
Atlantis %50 patronluk, dış mimar bölümü.Vural Hoca : Pazartesi dernek, şenlik filan diye geçer. Salı günü de işinize başlarsınız. Rakipleriniz filan da olacak, kazanırsınız, kaybedersiniz. Ama bize bir söz verin, asla vazgeçmeyeceksiniz.
Mert : Söz veriyorum, asla vazgeçmeyeceğim.
Batuhan : Bende asla vazgeçmeyeceğime söz veriyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜNİVERSİTEDE AŞK
RomansHer gece sen uyurken yıldızlar dolsun koynuna. Ve her sabah yaşamın içine koşarken , Nasıl böyle ışıldadığın muamma olsun başkalarına. Hatta sen bile anlama. Varlığın anlamım, senin mutluluğun oldu, andım oldu. Bir sen oldu bende, bildiklerimi unutt...