11. Bölüm İKİNCİ ŞANS

226 23 2
                                    

Defne ile artık tam bir ayrılığı yaşamış olduk. Ben artık Defne'yi takmıyorum, ona ikinci bir şans verebileceğimi sanmıyorum. Batuhan Nevra'yı özlüyor aslında ama belli etmiyor. Belli etmemeye çalışıyor. Ha birde bizim evdede babam ile kardeşimin gelişini teşekkür etmek amacıyla bir parti yapacağız. Ama bunu Defne ile Nevra bilmeyecek !
( Defne ile Nevra )

Nevra : Ben Batuhan'ı çok özlüyorum.

Defne : Bende Mert'i çok özlüyorum.

Nevra : Sence onlarda bizi özlüyor mudur ?

Defne : Bence kesin özlüyorlardır, yani bir insan o kadar öküz olamaz !
( Mert ile Batuhan )

Batuhan : Hahaha 1/0

Mert : Şimdi görürsün sen, Messi fırtınası geliyor.

Batuhan : Hala ortaokulda ki gibi davranıyoruz !

Mert : Biz artık büyüyeceğimiz kadar büyüdük, daha fazla büyüyemiyoruz.

Batuhan : Hahahahaha çok komik !

Mert : Her neyse ya ! Devam etsek mi artık ?

Batuhan : Son birşey daha söyleyeceğim ! Bu akşam ki partiden sonra baban ve kardeşin gidiyor mu ?

Mert : Evet, Antalya'ya geri dönmeleri lazımmış !

Batuhan : Anladım, kimleri davet ettin ?

Mert : Üniversitede tanıdığımız bütün herkesi.

Batuhan : Nevra ? Defne ?

Mert : Onları davet etmedim !

Batuhan : İyi yapmışsın !

Mert : Hadi ya, artık devam !
( Defne ile Nevra )

Defne : Ya ne yapalım, biz önceden bir hata yaptık, şimdide bunun cezasını çekiyoruz !

Nevra : Ama yeter bu kadar Defne ! Ben özlüyorum Batu'yu.

Defne : Ben sanki Mert'i özlemiyorum !

Nevra : Eee o Zaman onlara kendimizi Nasıl affettireceğimizi düşünelim !

( Arkadan geçen iki öğrenciden biri ) :
Mert üniversitenin cafesinde bir parti düzenliyecekmiş. Bizi de davet ettiler !

Defne : Aklıma mükemmel bir fikir geldi !
( Peruk Dükkanında )

Nevra : Niye geldik buraya anlatsana artık !

Defne : Ya şapşal, buradan sarı peruklar alacağız ! Ardından hoppacık partiye sızacağız, ve Mert'te bütün kızları filan çağırdığı için bizede hiçbirşey demiyecek ! Sonra Batuhan'ı sen bir yere sıkıştırırsın ! Bende Mert'i odasında sıkıştırırım. Gözlük filanda takarız ! Bir de çakma ben yaptırdık mı yüzümüze filan bu iş tamamdır !

Nevra : Mükemmel bir fikir. Hemen bir peruk alalım !

Defne : Ha birde sizin Batu ile odalarınız aynıydı. Şimdi Noldu ?

ÜNİVERSİTEDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin