36. Bölüm EN BÜYÜK ENGEL ( YENİ SEZON )

82 19 1
                                    

  Başak Zaman'ında Mert'i çok kötü tuzaklara düşürdü. Bu tuzakların sonucunda Mert, Başak'ı Londra'ya gönderdi. Ama Başak inat etti Mert'ten intikam alacağına. Herşey ailelerinin trafikte kırmızı ışıkta durmasıyla başladı.

Yıl 2018, 12 Eylül Pazartesi.

Mert : Ooofff, bu trafik neyin kafası ?

Elif : Sütlü Köpüklü kafası...

Kaan Bey : Ya çocuklar azıcık sessiz olun ! Deli gibi trafik var zaten.

Elif : Baba ben 2. Sınıftan korkuyorum. 2. Sınıf zor mu ?

Mert : Kardeşim 2. Sınıf kadar kolay sene yok bak değerini bil. Ben asıl liseye geçeceğim, ondan korkuyorum.

Kaan bey ani firen yapar.

Kaan bey : Yavaş ol biraz !

Mert : Baba ne oldu ?

Kaan bey : Bir adam 2. Kavşaktan buraya atlıyor. Kaçıncı yüzyıldayız ?

Elif : 21. Yüzyıl.

Mert : Valla mı ?

Elif : Valla. ( Mert, kardeşini yanağından öper. )

Derken kavşaktan atlayanlar yüzünden bir kaza yaşanır. Ama kazayı ne o kavşaktan atlayan, ne de Mert ve ailesi yaşamıştır. Kaan bey ve Başak'ın ailesi yani kavşaktan atlayanlarda arabadan çıkarlar.

Oğuz bey ( Başak'ın babası ) : Ne yapıyorsunuz be ?

Kaan bey : Asıl siz ne yapıyorsunuz ? Bildiğiniz 2. Kavşaktan buraya havuza dalar gibi balıklama atlıyorsunuz.

Aleyna Hanım ( Başak'ın annesi ) : Tamam Oğuz boşver, yapmışızdır bir hata. Hadi gel gidelim.

Bu tartışma devam ederken Başak ve Mert birbirilerine bakarlar. Mert hayranlık içinde kalmış Başak'a bakar. Başak Mert'in ona aşık olduğunu anlar. Mert Başak'a aşık olur. Başak'ta Mert'in bu aşkına etkilenir. Başak Mert'in aşkına hayran kalır sadece. Başak'ın aşkı tamamen yalandır.

Maalesef Başak'ın ailesi maddi durum sıkıntıları çeker. Mert'in ailesinin ise maddi durumu gayet iyidir. Mert ile Başak aşkı oldukça hızlı ilerler. Lise 2'de Başak, Mertlerin okulu Bahçeşehir Lisesine geçer. Bu kolejin parasını ise Mert'in ailesi öder. Nedeni ise Mert ve Başak birbirilerine daha iyi buluşabilsinler diye ama Başak'ın amacı ise Mert'in ailesinden yararlanarak zengin olmaktır. Başak Mert'e aşık olarak bir müddet sonra bunu yapabileceğini düşünüyor ama Zaman'la bundan vazgeçiyor. Lise 4'de bu kararından vazgeçer. Bu safer ki amacı Mert'in Başak'tan soğuyup onu şehir dışına bir miktar parayla göndermek olacak. Başak, Mert'i gıcık etmeye çalışır ama bu Mert'i Başak'a doğru daha fazla yakınlaştırır. Başak artık gerçekleri anlatıp Mert'in canını yakarak bu işi halletmeye başvurur. Başak herşeyi Mert'e anlatır. Mert'in psikolojisi bozulur, bu psikolojinin eski haline dönebilmesinin tek yolu Başak'ı görmemek. Mert'te Başak'a 1.000.000 $ verir ve onu Antalya'dan kovar. Londra'ya götürür. Başak artık Mert'ten sıkılmıştır ve Mert, Başak'ı Londra'ya götürdüğü için Başak intikam almak istemiştir. Batuhan'da Mert'e engel olmamasından dolayı Batuhan'dan da intikam almak ister ve Başak bu olaydan sonra istediğini bulur, zengin olur. Mert keşke Zaman'ında Başak'ı görmeseydi ve bu olaylar olmasaydı.

ÜNİVERSİTEDE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin