O noua zi aduce noi lucruri!
Asa ar zice cineva care are o viata plina de lucruri bune.Viata mea nefiind asa de buna ma multumesc cu o zi nasoala la fel ca si celelalte.Astazi am ora se sport iar eu urasc sportul pentru ca inseamna miscare De fapt eu iubeam sportul pana am ajuns la scoala asta.Aici la ora de sport eu nu fac altceva decat sa fiu batjocorita de toata lumea in special de Jane.La liceu eu sunt fata cu echipamentul deci eu adun mingiile si fac curat in vestiare si sala de sport si cu asta intarzii la ore dar profesorii stiu de toate astea.Imi iau bluza mea verde si blugii de aceeasi nuanta ,cartile si pornesc spre scoala.
Curtea e plina ca intotdeauna si ma bucur ca am reusit sa imi acopar rana de la cap cu parul meu de un blond deschis lasat pe spate.Abia astept sa intru la ore asa toata ziua o sa se sfarseasca mai repede.****
In sfarsit am ajuns la penultima ora si merg grabita spre vestiare.Imi scot hainele de sport si incep sa ma schimb.Ma imbrac ca intotdeauna cu pantalonii mei de trening gri ,cu un maieu alb usor decoltat peste care imi iau o bluza de trening tot gri si imi prind parul intr-o coada de cal destul de sus.Imi pun hainele obisnuite la locul lor si intru in sala de sport unde ceilalti erau in toiul jocurilor fie de baschet fie de volei.M-am asezat pe banca de rezerve si am asteptat si am asteptat si...la naiba ora asta nu se mai termina odata...si ora s-a terminat si a inceput treaba mea pentru ca sala era plina de mingi aruncate pe jos,funii lasate de izbeliste si nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie in vestiare.
Am inceput sa strang toate astea si sa ma gandesc la tot ce s-a intamplat ieri.Il cred ca trebuia sa ma ingrijeasca doar el ma luat inainte cu masina dar nu si sa ma duca la el acasa si sa se intereseze de mine.Ca tot veni vorba de ziua de ieri nu imi vine sa cred ca el chiar m-a schimbat adica el m-a vazut doar in lenjerie.Doar cand m-a gandesc imi vine sa rosesc nici nu vreau sa stiu cum as fi aratat asa.Im timp ce strang mingiile de volei privirea mi se duce spre bratara de la mana mea.E bratara pe care mi-a dat-o mama atunci cand eram mica cred ca aveam vreo 5-6 ani si nu am dat-o jos cam de 3 ani.Tin la ea foarte mult si nu cred ca ma voi putea desparti de ea.Gandurile mele au fost intrerupte de sunetul tocurilor Janei care iesea din vestiar.
-Nu uita sa faci curat si aici!spune scuipand parca cuvintele
-Aha...spun cuvintele mele enervand-o la culme
Urmatotul lucru pe care l-am auzit a fost mingea care s-a desprins din mainile Janei si a ajuns exact pe rana de la capul meu ceea ce m-a facut sa ma dezechilibrez .Doua brate mari si puternice m-au prins luandu-ma ca pe o prinșesă si punandu-ma pe banca eu inca simtind o durere ucigatoare in zona capului.Vedeam in ceata dar nu era chiar asa de rau ,asa nu vedeam fata de scorpie a Janei.Il puteam vedea pe Troy cum se uita la Jane.Era ca un butoi de pulbere si nu cred ca Jane voia sa aprinda fitilul.Toate fetele din echipa au plecat iar in sala de sport am ramas doar eu alaturi de Troy.
-Esti ok?ma intreaba pe fata lui citindu-se ingrijorarea
-Cred ca da.spun si dau sa ma ridic
-Ne intalnim din nou!
-Da,de fiecare data cand esti prin preajma patesc cate ceva.
-Mi-am cerut deja scuze pentru ce s-a întâmplat..
-Mersi,acum lasa-ma sa termin ce am de facut.spun cu o fata neutra
M-am ridicat capul inca durandu-ma si n-am indreprat spre vestiar unde aveam o multime de fuste mini si topuri de strans si impaturit.An inceput sa strang ai dupa ce am ajuns cam pe la jumatatea camerei mici am dat sa ridic inca un top si...Povesteste Troy
...su atunci i-am simtit mana ei mica si catifelata sum mana mea.Nu cred ca simtit o piele mai fina ca a ei,e asa de firava ,de neajutorata.Imi ridic privirea si dau de ochii ei albasri ca si oceanul si de buzele ei rozii pe care mi-as dori sa le ating.
Povesteste Carolin
Cand ii intalnesc privirea imi las capul in jos,incep sa rosesc si imi trag usor mana de sub a lui.
-Am strans eu restul de ...haine.
-Mersi dar nu erai obligat.
-Nu dar trebuie sa ma revansez penteu ca patesti atatea cat sunt in preajma ta!spune si zambeste
-Acum ar trebui sa merg la ore...
-Ce ora ai?
-Literatura.spun nestiind de ce ma intreaba.
-Si eu la fel putem merge impreauna,ce zici?
-Bine,sa mergem.***
Am intrat in clasa si normal ca toti cei din ea au inceput sa se uite la noi si sa inceapa sa susoteasca,dar am incercat sa mu ii bag in seama.Eu m-am pus in ultima banca de pe al treilea rand iar Troy pe al doilea rand penultima banca.Dupa ce ne-am asezat profesoara a reinceput sa predea.Am inceput sa scriu cei din clasa domolindu-se.
-Pssst!
Ma uit prin clasa nestiind de unde vine si dupa ce nu mai gasesc sursa ma intorc la scrisul meu.
-Pssssst!!
Imi intorc iar privirea putin nervoasa si il vad pe Troy zambind.
Carolin :Ce mai e?ii spun mimand cuvintele
Troy :Ce faci?spune mimand la fel ca si mine
Carolin :Serios?
Troy :Da!spune si rade silentios
Carolin :Bine!
-Domnule Wiliams ne puteti recita ceva din "Romeo si Julieta"?
-O secunsa sa intru in personaj.spune calm se ridica din banca si isi duce de sus in jos o palma paralela cu fata
-Imi pot alege o Julieta?
-Da.
-Fata din ultima banca,pe ea o aleg.
-Carolin vino aici,incepeti!
-"Cum?Vrei sa pleci?Dar nu e inca ziua!Nu ciocarlia,ci privighetparea Ti-a sagetat auzul temator!In fiecare noapte canta-n rodiu.Privighetoarea fu,iubitul meu!"spun intrand perfect in personaj toata clasa fiind uimita
-"N-a fost iubita mea, privighetoa-rea.Ci ciocarlia,solul zilei noi."spune privindu-ma fix in ochi aproape hipnotizandu-ma
-"Ne-om mai vedea vreodata noi,iubite?"
-"Curand,iubito!Ne-om gandi zambind la toate suferintele de-acuma!"spune prinzandu-mi usor mana dar lasand-o la fel de usor
-Multumesc!spune si se apleaca usor in jos parca fiind la sfarsitul unui spectacol
-Minunat,cred ca gasit cuplul perfect pentru spectacolul anual!spune profesoara entuziasmata eu ramanand uimita.
Nu vreau sa merg la teatru,nu vreau sa ma fsc de ras un fata intregii scoli.Totusi ar fi frumos pentru ca nu am fost niciodata implicata in asa ceva.Cred ca va fi frumos dar mai bine nu.
-Poate.spune Troy vazandu-se ca nu isi doreste
-Va trebui sa mergeti la preselectii peste vreodoua saptamani,puteti pleca acum.spune dupa ce se aude soneria
-Cred ca o sa ne mai intalni.spune Troy in timp ce iesim amandoi pe usa clasei indreptandu-e spre ysile mari ale scolii
-Cred ca da.spun neutra.Eu merg acasa,pe curand!
-Pe curand!_______________________________________
Sus e o poza cu Carolin in clasa de literatura si apropo imi pare rau pentru greselile de ortografie.
_october
CITEȘTI
Dragoste de adolescenti
FanfictionO poveste incalcita despre cat de multe lucruri bune poate aduce vantul schimbarii despre cat de repede te poti indragosti de cineva,despre o Dragoste "de adolescenti"! P.S. Sper sa va placa!!- _october