Wallstreet nr.56

74 4 0
                                    

-Chiar nu stiu.spune bland char uimindu-ma
-Pai sincera sa fiu pana de curand eram doar batjocorita in public de Jane insa acum sunt batjocorita si in public si in privat!spun cu o voce ironica
Timp de cateva secunde nu am mai spus niciunul nimic.Era o liniste sinistra.Stiti acele linisti lungi...nu,foarte lungi si jenante daca da,sa stiti ca era una din acelea.In cateva clipe un vant rece a patruns prin bluza mea destul de subtire si m-a facut sa tremur din toate incheieturile.
-Iti e frig?ma intreaba facandu-ma sa tresar si rupand linistea
-Nu,nu imi este!spun frecandu-mi palmele de blugii mulati incercand sa ma incalzesc
Nu inteleg de ce stau aici cu el camd as putea sa merg in clasa la caldura singura desigur.Uneori nu ma inteleg nici pe mine.
-Poftim.spune si imi pune jachete lui neagra pe umerii mei inghetati
-Nu,nu e nevoie.spun dand sa indepartez jacheta desi chiar avem nevoie de ea
-Pastreaz-o.
-Ok!spun aproape neauzindu-se
-Asteapta-ma o secunda.
-Dar nu...
-Asteapta-ma!
-Dar..
-Te rog!spune privindu-ma de sus fiind ridicat in picioare
-Bine.
L-am privit cum se indreapta spre usa de intrare.Serios de la spate arata mult mai bine.Vantul ii bate usor frizura el dand cu mana prin parul ei extraordinar de perfect.L-am privit pana cand a intrat pe usa dupa care mi-am tras mai bine jacheta peste umeri.Mirosea asa de bine,era un miros de parfum barbatesc amestecat cu ceva dulce dar era combinatia perfecta.Vantul batea din ce in ce mai tare asa ca am luat jacheta cum trebuie pe mine si am bagat mana in buzunar.Deindata ce am bagat mana am scos o foaie de hartie bine inpachetata de fapt mai mult mototolita.Am deschis-o cu greu si era de fapt un biletel.

Wallstreet nr.56 Te astept diseara- J

"J" vine de la ...de la ce vine "J"?Dupa ce am citit rapid biletelul l-am mototolit si l-am bagat inapoi in buzunar.Asta nu e treaba mea deci nu ar trebui sa ma bag.
-Haide!spune o voce din spate
-Poftim?spun si ma intorc in spatele meu fiind Troy care avea in spate rucsacul sau albastru inchis normal
-Hai in masina.
-Ă,am si eu masina.spun aratand spre o masina alba de fapt nu mai era alba pentru ca era murdara rau de mode vechi care apropo imi place extrem de mult
-Nu,eu te-am adus si tot eu o sa te duc!spume destul de vehement
-Dar nu s-au terminat orele mai am inca vreo trei...cred...nu sunt sigura...da sunt trei
-Ori cu trei ore ori fara trei ore tot esti o tocilara.
-Ei bine sa stii ca tocilara asta nu merge cu tine!spun si ma intorc cu spatele
-Am vrut sa o iau pe calea usoara dar daca nu vrei...
Dapa ce am auzit asta doua brate puternice m-au luat ca pe o mireasa .
-Lasa-ma jos!tip si vocea mea rasuna in tot campusul.
-Dacaai tipi mult o sa iasa directoarea si o sa tipe ea la noi
-Ok atunci lasa-ma sa merg singura!spun si dau iar din picioare
-Ok!
In sfarsit ating iar pamantul si incep sa merg spre masina lui dar dupa cativa pasi din cauza botinelor care apropo nu au tocul prea inalt am calcat stramb si era sa cad.
-Ai grija!spune si intinde mainile sa ma ajute desi era prea departe
-Nu am nevoie!spun si imi continui drumul
Puteam sa il aud cum chicoteste in spatele meu.Cred ca stie toata lumea momentul cand vrei sa pari o diva si de fapt te faci de ras ei bine asa eram eu si ma bucur ca mergea in spatele meu pentru ca eram rosie foarte tare.
Am intrat in masina mare si calduroasa iar Troy a pornit motorul care torcea asa frumos de parca era o pisica ,una draguta.
-Iti pui centura?spune cand ma vede cautand-o
-Da,in caz ca dai peste cineva cum ai dat si peste mine!spun si surad de pe fata lui disparand zambetul si aparand o vaga tristete
-Tine-te bine!spune sibpleaca cu masina in tromba
Cred ca drumul cu Troy a fost ce mai scurt drum pentru ca am ajuns acasa in mai putin de 5 minute.La cat eram de speriata am scapat telefonul din mana iar acesta a cazut in spate.M-am aplecat dupa el iar cand mi-am ridicat privirea am dat peste chipul perfect al lui.Avea o fata fina,niste ochi albastri care te hipnotizau si niste buze trandafirii superbe.Fetele noastre erau la nici 5 centimetri departare,ne priveam atent unul pe altul si si la un moment dat am inchis amandoi ochii si ne-am apropiat mai tare.Am inceput sa ii simt respiratia cum se izbea de obrajii mei care ardeau.Stai,eu sunt in fata casei mele,in nasina unui baiat si aproape na sautam?Nu nu nu asta nu trebuie sa se intample.Am deschis ochii si m-am retras usor si la fel a facut si el jena vazandu-se pe chipurile noastre.
Am deschis portiera aerul rece lovindu-mi fata si am mers spre aleea ce duce spre casa mea.A iesit din masina si m-a condys pana in fata usii.
-Mersi ca m-ai adus.spun dorind aa fiu cat mai politicoasa
-Nu ai pentru ce,acum ma duc...ma duc acasa sper sa ai o zi buna.
-Multumesc si tie la fel.
-Multumesc.
M-am intors spre usa casei si am observat maneca lunga a jachetei.M-am intors si am inceput sa alerg spre Troy.
-Jacheta!
Imediat dupa ce strig alinec pe aleea umeda si ma izbesc cu putere de pieptul tare si cald al lui Troy.
-Cred ca e a ta.spun si imi ridic privirea zambind fetele noastre fiind iar foarte aproape.
-Da,e a mea!spune si zambeste strengaresc
-Ok,pa!
-Pa si...ai grija la alee pentru ca e uda .
-O sa am!spun si intru in casa
Insfarsit am intrat in casa si din bucatarie vine un miros de prajituri.Nu cred ca am zis ca sunt o mare amatoare de orice fel de dulciuri.
-Mama,am ajuns!tip vocea mea auzindu-se in tiata casa
-Cum e baiatul din vecini?spune mama aparand dintr-odata in pragul bucatariei
-E...dragut!spun dorind sa fiu calma.Apropo poti sa imi aduci si mie in camera o prajitura? Mersi,esti o scumpa.spun si urc scarile lasand-o pe mama cu un ranjet pe fata
Am urcat in camera mea si am incuiat usa in urma mea.M-am asezat pe patul mare de fapt mai mult m-am trantit dar suna mai bibe asezat.Nu am stat mult asa,am mers la baie,m-am schimbat acum fiina imbracata doar intr-um tricou mai lung cu parul prins imtr-un coc dezordonat si m-am pus in pat luandu-ma un somn adanc care mi-a furat placerea de a mai manca din prajitura mamei.

Dragoste de adolescentiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum