Nu m-as mai satura de...

89 2 0
                                    

O melodie pe care o cunoste se auzea inabusit de sub perna mea. Am bagat mana sub perna,am scos telefonul si am raspuns fara ma ma uit cine suna(nu ca as fi putut)

-Mda...cine e ?spun mormaind

-Alo Carolin sa stii ca astazi nu facem ore si ca dau petrecere la mine acasa diseara pentru ca e Halloween.Vii nu?spune o voce foarte bucuroasa la telefon

-Mda...vin,vin ok pa(nu o sa ma duc).

Las telefonul pe pat si imi afund capul in perna moale.Nu imi vine sa cred ca e dimineata.Vreau sa dorm toata ziua la cat de bine am dormit.

-Cine era?aud pe cineva mormaind cuvintele

-Eva...,spun pufnind.

Stai...cine m-a intrebat asta?Oare mi s-a parut?Nu cred,atunci....

-Cine dracu...,spun si ma intorc cu capul in partea opusa

-Neata' si tie,spune Troy si se freaca la ochi ca un copil mic.

-Scuze,ce naiba caut aici?spun mijundu-mi ochii din cauza luminii care ma deranja.

-Pai,tu aseara ai adormit iar eu am dormit cu tine,spune calm.

-De ce nu m-ai trezit?spun putin nervoasa.

-Pai...dormeai prea bine,am zis sa nu te trezesc.

-Aha...,spun si ma ridic la margina patului.

-Mai stai in pat,nu aveam scoala azi,spune si se ridica sprijinindu-se in cot.

-Nu...

-O haide,spune si se apropie de mine.

-Nu,trebuie sa plec,spun si dau sa ma ridic.

-Daca nu ramai la micul dejun te asteapta o soarta groaznica,spune si ma prinde de mana.

-Da...vezi sa nu,spun si dau sa rad.

Imediat am simtit cum m-a tras in pat.S-a asezat in genunchi deasupra mea si a inceput sa ma gadile.Am inceput imediat sa rad in hohote.M-am zvarcolit prin pat din cauza rasului pana cand aproape am cazut din el.

-Nu,nu...stai putin,spun in timp ce rasul meu rasuna in intreaga camera.

-Ai spus ceva?spune si se mai opreste din a ma gadila

-Ok,raman la micul dejun dar doar la micul dejun,bine?spun incercand sa par serioasa

-Asta voiam sa aud,spune si da sa se ridice dar incepe iar sa ma gadile.

-Troy,Troy inceteaza,nu mai...

In urmatoarea clipa usa camerei s-a deschis pe ea a intrat sora lui Troy, Lya.Nu pot sa cred,cine stie ce crede acum.

-Imi pare rau ca v-am...intrerupt dar,Troy voiam sa iti zic ca plec astazi dupa ies de la servici,o sa te mai sun ok?

-Da e ok,sper sa ai o zi usoara,spune calm si surprinzator de serios.

Lya i-a facut usor cu ochiul lui Troy si a plecat grabita.Imediat ce am auzit usa de la intrare cum s-a inchis am izbucnit amandoi in ras.

-Acum putem merge sa mancam?intreaba el zambind

-Ok,dar dupa ma lasi sa merg acasa!spun incercand sa fiu severa dar dupa fata lui nu imi prea reusea

-Mai vedem...hai sa mergem,spune si merge spre usa camerei.

In timp ce el a ajuns la usa eu am ramas nemiscata.Mi-am incrucisat mainile la piept si am asteptat,si am asteptat,si...off hai odata intoarcete.

-Nu ai de gand sa mergi?

-Nu,probleme?spun si ridic din sprancene.

-Bine...tu m-ai fortat sa fac asta.

In urmatoarea clipa a venit si m-a luat in spate.

-Troy lasa-ma jos,spun si incep sa dau din picioare.

-Nu ai vrut sa mergi singura deci am zis sa te ajut,nu iti place?ma intreaba si zambeste.

A coborat repede scarile fara sa ma lase sa merg singura.Am ajuns in bucataria mare in care am luat aseara cina.Ne-am rotit putin dupa care m-a pus pe masa din mijlocul bucatarie el fii asezat in fata mea.

-Ce vrei sa mananci?spune cu o licarire in ochi.

-Ce vrei tu,adica ce mananci tu o sa mananc si eu,spun simplu.

-Eu vreau clatite cu sirop de artar vrei si tu?

-Cu nutella...ce crezi?

-Mai bine...vrei sa le faci tu pana eu merg si fac un dus?Te rog?spune si face o fata de catelus

-Bine,du-te mai repede,spun si ii zambesc jucaus

-Mersi,spune si imi da un pupic pe obrazul stang eu rosind putin.

Am inceput sa caut ingredientele si sa fac clatitele.In timp ce feceam clatitele auzeam dusul de sus.Troy e asa de dragut si are o sora asa de draguta mi-as dori asa de mult sa am si eu o sora sau un frate.Nu imi vine sa cred ca eu ii fac micul dejun cand ar trebui sa fiu acasa invatand...nu-i nicio problema .Am invatat asa de mult tot anul am si eu dreptul sa fac o pauza nu?Oricum vreau sa ma linistesc putin din atatea teme si referate si toate astea.Iau o pauza.Am gasit,in timp ce cautam cred ca o spatule un mic radio care spre surprinderea mea merge.Am cautat un post bun de radio si am gasit unul pe care era melodia mea preferate "Still my girl" One Direction logic,asa ca am dat-o la maxim si am inceput sa dansez.

Troy Pov

Am iesit de la dus si am coborat destul de lenes scarile doar ca sa nu alunec nu din alt motiv.Am ajuns in fata bucatariei in care rasuna One Direction una din trupele pe care le ascult si eu.Carolin era langa plita electrica si ara ...perfect.Era imbracata cu tricoul meu care o acoperea doar pana la jumatatea copselor,avea parul prins intr-un coc dezordonat si dansa in timp ce facea clatite.Jur ca imi v9ine sa sar pe ea,dar nu o sa o fac...sper.

M-am apropiat de ea usor,am prins-o de talia ei mica si mi-am afundat capul in parul ei.Mirosea asa de bine.Am inceput sa ii sarut usor gatul facand-o sa traga tigaia pe marginea plitii.Are o piele asa de fina ,asa de perfecta incat nu cred ca ma voi satura vreodata sa o ating.Am prins-o usor de talie si am intors-o spre mine continuind sa ii sarut nebuneste gatul.

Carolin Pov.

Buzele lui imi sarutau gatul facandu-ma sa ma incalzesc din ce in ce mai tare.Mi-a prins talia si m-a ridicat usor in sus eu incolacindu-mi picioarele in jurul lui tricoul ridicandu-se.Mi-a prin coapsele si s-a indreptat spre camera de la etaj.Ajunsi la etaj nu am mai rezistat tentatiei si am inceput sa ii sarut buzele cu pofta.Am ajus sus mai repede decat ma asteptam...nu mai conteaza acum.Am simtit imediat patul care avea pe el o patura extrem de moale,dar tot am ramas cu picioarele incolacite.Mana lui stanga se plimba acum usor pe spatele meu in timp ce mana dreapta imi mangaia usor abdomenul dand tricoul care m,a acoperea cat de cat la o parte.De la buze a coborat cu saruturile umede la gatul meu.Daca asta nu e un vis atunci nu stiu ce e pentru ca realitate nu e in niciun caz.

In cateva secunde mainile lui au dat jos tricoul de pe mine eu incepand sa rosesc dar totusi atingerile lui plapande nu ma lasau sa ripostez.Ma simteam cum nu m-am simtit niciodata...ma simteam pur si simplu fericita.

Mainite lui au inceput sa se plimbe pe coapsele mele usor in timp ce eu deveneam cred ca mai rosie ca o...ca o rosie(stiu ciudata comparatie dar chiar asa ma simteam).Si-a dat jos tricoul si a inceput sa imi sarute iar gatul in timp ce eu ii admiram trupul bine lucrat.Dintr-odata Troy s-a ridicat si m-a ridicat si pe mine.A luat tricoul de pe pat si mi l-a tras pe cap.A ridicat patura moale de pe pat,m-a luat in brate si m-a asezat usor dupa care s-a asezat si el.A asezat patura peste noi si m-a tras usor cu bratul stang la pieptul lui cald.

______________________________________

Vreau sa va multumesc pentru ca imi cititi povestea.Inseamna foarte mult pentru mine care sunt o incepatoare.Imi pare rau ata pentru greselile de ortografie si desigur ca imi pare rau daca gasiti asemenari intre povestea mea si alte povesti.Nu doresc sa copii povestile altora,imi doresc sa fiu originala ,sa fac povestea pe placul vostru.Si imi pare tare rau ca postez asa de rar incerc sa imi fac timp.

Va pup :*- _october






Dragoste de adolescentiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum