Povesteste Troy
Razele de soare patrund prin perdeaua mare a camerei ceea ce ma face sa incep sa ma stramb.Vine o noua zi plictisitoare la scoala ,o zi in care iar se va uita toata lumea la mine doar pentru ca sunt nou.De ce naiba face toata lumea asa cu cei veniti?In fine, deja am intarziat ,cred,nu ca mi-ar pasa chiar asa de mult.Intru in cabina de dus si in timp ce apa se scurge ma gandesc la fata din spatele clasei.O stiu de undeva,dar de unde?
-Troy,grabeste-te altfel vei intarzia,iar,!
-Sunt la dus,mai lasa-ma cu intarzierea tu du-te o sa vin si eu!
-Ok!
Daca va intrebati,nu, ea nu e mama e sormea mai mare pentru ca stau cu ea si e foarte enervanta.Ies din dus si ma indrept spre patul mare cu o lenjerie de un albastru inchis pe ea.Acolo cred ca mi-am lasat hainele aseara.Imi trag bluza de un albastru marin peste cap si blugii negri mulați ,imi iau rapid cheile masinii de pe noptiera si cobor la fel de rapid scarile pana la parter.Ies pe usa din lemn masiv,intorc cheia in usa si ma uit in jur.Un cartier simplu,multe case uriase la fel ca a mea,si o casa varuita in verde care ma face sa rad.Termin cu privitul si urc in jeepul meu parcat in fata casei si dau radioul la maxim.Soseaua e libera deci pot sa merg cu viteza.
Am ajuns cam la 90-100 de km in oras...o nu,trecere de pietoni.Am apasat cu putere pedala de frana dar nu destul de devreme.
-La dracu,am lovit pe cineva!strig cand simt ca a facut contact cu capota masinei mele.Povesteste Carolin
Ultimul lucru pe care l-am vazut:capora unei masini si dupa cred ca a fost asfaltul dar nu sunt sigura.Mi-am deschs ochii si primul lucru pe care l-am vazut un chip superb,niste ochi albastri ca cerul,o piele de o nuanta perfecta si niste buze trandafirii.
-Esti ok?
O doamne pana si vocea lui e superba.
-Cred ca da.spun totusi durandu-ma tot corpul.
-La dracu,imi pare extrem de rau.spune luandu-ma in brate si bagandu-ma intr-o masina luxoasa.
-Au!tip atunci cand el imi atinge tampla.
-Scuze!
Dupa asta ceea ce am simtit a fost...nimic.M-am trezit si ceea ce am vazut a fost un tavan alb.Am incercat sa ma ridic dar am esuat,capul ma durea ingrozitor si incheietura mea era bandajata.Sa spun mai clar totul ma durea si ma simteam al naibii de rau.
-Te-ai trezit?
-Nu,ti se pare.Unde sunt?spun nervoasa spre baiatul imbracat intr-un plover albastu inchis si in blugi negri.
-Esti la mine acasa.
-Poftim!Ce caut eu aici,vreau acasa,acum!
-Sunt sigur ca nu poti dar daca tu chiar vrei,sa te vad.
Am incercat sa ma ridic dar am ajuns tot pe perna alba,iar el ranjea la mine.De ce ma rog?Va spun eu de ce ,pentru ca e un...un idiot!Serios nu am ceva mai bun?Nu ma judecati,tocmai am fost lovita de o masina, am capul bandajat si sunt taiata la mana.
-Incerci degeaba deci lasa-ma sa iti schimb bandajul.
-Ok.spun bosumflandu-ma.
A luat o bucata de pansament cu care mi-a tamponat rana de la cap eu stanbandu-ma din cauza durerii si el razand de mine.
-Gata,acum e mai bine?
-Sa zicem ca da .spun putin artagoasa
-Sa stii ca imi pare rau.spune aplecand capul pe fata lui vazandu-se tristetea.
-Mda...
-Iti aduc ceva de mancare.
Arata asa de bine in hainele lui.Stau si ma uit prin camera si era o simpla camera un sifonier,un pat imens,niste noptiere si o usa de la baie probabil.Pe fotoliul din piele erau niste haine.Erau hainele mele,atunci eu cu ce sunt imbracata?Aveam pe mine un pulover albastru desigur lung si cam atat.Nu imi amintesc sa ma fi schimbat deci asta inseamna ca...o nu...el a...
-Fuck!strig fara sa imi dau seama ca el atunci a intrat in camera.
-Ce ai patit?intreaba confuz
-Cum am ajuns asa?spun si arat spre plover
-Eu te-am schimbat.spune calm
-Pot sa intreb de ce?
-Pentru ca atunci cand te-am lovit te-ai murdarit si a trebuit sa te schimb iar tu neavand nimic in geanta...
-Ai cautat in geanta mea?spun nervoasa
-Tocmai am zis asta,nu ai fost atenta?
-Esti un...of.Iau o perna si o arunc in el darel doar rade.Doamne e asa dragut cand rade..ar trebui să fiu supărată pe el nu-i așa?..
-Acum vreau sa plec.spun lasandu-mi privireain jos cand vad ca ma analiza.
-Mai ramai putin.
-Nu.spun si ma ridic luandu-mi geanta.
Am ajuns in fata usii si m-am uitat putin peste umar.Bluza mulata ii scoate in evidenta trupul bine lucrat.Un trup perfect.Mi-am intors privirea atunci cand am vazut ca a inceput sa ma priveasca cu tot atata admiratie ca si mine.Am iesit pe usa camerei mari,am coborat scarile si m-am indreptat spre usa din lemn masiv a casei.Dupa ce am inchis usa un vant rece mi-a izbit fata.
Am ramas cu gura cascata cand am vazut ca eram la vreo 5-6 metri de casa mea.Si eu care credeam ca el sta in pustietate.M-am asigurat ca nu ma vede nimeni ca ies din casa lui si am inceput sa alerg spre casa.Am urcat in camera mea si am mers spre fereastra. Am dat usor perdeaua si l-am vazut.Era cel mai dragut baiat si singurul care s-a purtat frumos cu mine.
CITEȘTI
Dragoste de adolescenti
Fiksi PenggemarO poveste incalcita despre cat de multe lucruri bune poate aduce vantul schimbarii despre cat de repede te poti indragosti de cineva,despre o Dragoste "de adolescenti"! P.S. Sper sa va placa!!- _october