Bine,cred ca la asta nu ma asteptam.El a spus(nu e un vis nu?)...a spus-o din suflet sau doar ca sa ma faca pe mine sa ma simt mai bine?Nu imi vine sa cred ca a zis asta,cred ca daca timpul ar avea o telecomanda as da la nesfarsit momentul asta pe replay.E incredibil,e de necrezut.Nu credeam ca o sa se intample asta ,dar s-a intamplat chiar s-a intamplat.
-Troy...(spun dar el continua sa imi sarute tandru gatul),Troy!
-Mhm...
-Eu...Troy eu...(Si asta e momentul la care nu am crezut vreodata ca o sa ajung,nu credeam ca va fi vreodata in viata mea un moment in care sa raman cu adevarat fara cuvinte).
-Carolin...(spune si incepe sa ma priveasca fix in ochi in timp ce imi tine fata in maini)din prima clipa in care te-am vazut am stiut ca ai ceva special,am stiut ca nu esti ca toate celelalte si pe masura ce m-am apropiat mai tare de tine totul,viata mea,toate...Carolin...ai transformat viata mea intr-un continuu vis si sincer sa fiu nu vreau sa ma mai trezesc din visul asta.Desi cred inca in faptul ca venirea mea ar putea sa strice tot ceea ce am reusit sa construiesc am prins curaj sa vin si sa iti spun toate astea.Poate crezi ca fac asta din...motive diverse,dar crede-ma ca nu fac astfel de lucruri.Carolin eu nu te consider o simpla fata eu...tu esti ceea de ce aveam nevoie.Carolin...
-Troy...eu,eu nu...eu nu sunt fata de care ai tu nevoie.Tu ai nevoie de o fata frumoasa la fel ca tine nu de une care sta cu nasul in carti si...
-Carolin am nevoie de tine crede-ma tu esti ceea de ce am nevoie.spune si in momentul asta parca ma pierd in ochii lui.
Am lasat privirea in pamant usor stanjenita de cuvintele care parca nu se potriveau pentru mine.Mi-a ridicat usor barbia si mi-a sarutat usor buzele.Parca era un vis,de necrezut.E primul moment in care ma simt cu adevarat iubita si singurul in care simt cu adevarat ca el nu are doar fizic de invidiat are si un caracter pe care doar putini dintre noi il au.
M-a cuprins usor de talie eu dandu-mi mainile dupa gatul lui si lasandu-ma usor.M-a tras mai tare spre pieptul lui cald si a inceput sa ma sarute mai apasat.Mi-am dus mainile la parul lui si am inceput sa il ciufulesc(nu ca nu ar fi fost deja ciufulit).Mi-a prins talia putin stans fara sa se opreasca din sarut si m-a ridicat usor eu incolacindu-mi imediat picioarele in jurul lui.Am inceput sa imi asez mai bine mainile in jurul gatului sau iar el si-a plimbat pentru cateva clipe mainile pe spatele meu dupa care si-a dus mainile la fundul meu pentru ma tine mai bine.
S-a indreptat usor spre patul meu si m-a asezat pe patura pufoasa care era asezata pe pat.Si-a asezat pieptul peste al meu si a inceput sa imi sarute tandru gatul facandu-ma pe mine sa imi infig usor unghiile in maieul lui negru.
-Carolin,a soptit usor.
-Da...spun la fel de usor.
-Vrei sa fii iubita mea?spune si imi musca usor buza de jos eu arcuindu-mi usor spatele.
-Troy...
-Spune da Carolin si accepta sa fii iubita mea,sa imi fii alaturi.spune aproape neauzindu-se.
-Da...spun eu putin nesigura.
S-a ridicat in genunchi si a zambit usor.S-a dat jos din pat si m-a ridicat rapid si pe mine.M-a luat in brate si am inceput sa ne invartim.Ne-am oprit brusc.Am inceput sa ne privim intens in ochi.
Serios nu mai suport asta!
I-am dat parul usor in spate si l-am sarutat.Ne-am asezat iar pe pat insa de data asta m-a tras peste pieptul lui si...
-Carolin Stevences te iubesc,a spus usor si m-a pupat pe frunte parinteste.
Ne-am impreunat mainile si le-am lasat usor peste pieptul sau tare si cald si am adormit...***
"Buna Carolin,eu a trebuit sa plec cateva zile imi pare rau ca nu putem petrece revelionul impreuna dar o sa ma revansez promit.Te iubeesc!"
Mi-am ridicat lenes din pat si m-am uitat spre noptiera pe care era telefonul meu.
Sub telefonul meu la un bilet.M-am ridicat in sezut si m-am frecat putin la ochi.Era un bilet...un bilet ee la Troy.Am luat in mana hartia alba si am inceput sa citesc.
"Draga Carolin am descoperit in tine o adevarata comoara,una de care nimeni nu ma mai poate lipsi.Sunt gata pentru orice provocare pe care o voi intampina in cucerirea ta.Te invit asta seara sa gustam si noi stelele (by The foult in our stars). Cu dragoste Troy.
P.S. Te iubesc Carolin Stevences!"
CITEȘTI
Dragoste de adolescenti
FanfictionO poveste incalcita despre cat de multe lucruri bune poate aduce vantul schimbarii despre cat de repede te poti indragosti de cineva,despre o Dragoste "de adolescenti"! P.S. Sper sa va placa!!- _october