Am deschis incet ochii si m-am uitat la ecranul telefonului.Nu i vine sa cred ca e ora 10.Asa de mult am dormit?
Un brat puternic era infasurat in jurul taliei mele.M-am intors usor si spre surprinderea mea Troy era deja treaz.-Buna dimineata Julieta!spune si zambeste usor.
-Neata' ....Romeo!spun si ma intorc spre el cu tot corpul.
-Cum ai dormit?spune si ma saruta rapid.-Bine,spun si ii zambesc usor.
-Stii ca astazi avem spectacolul nu?spune si ma saruta iar.
-Serios?Nu cred...haine sa mergem la repetitie finala,spun ii sarut usor buzele moi afisez un zambet zglobiu.
-Ah...sa mai stam putin in pat,te rog?spune si face o fata de catel ploat care ma face mai mult se rad decat sa ma induioseze.
-Bine dar doar cateva minute,spun si zambesc usor.
-Ok...stii ce...cred ca mai bine mergem sa ne luam costumele pentru ca am uitat ca iti spun ca incepe mai devreme,spune putin crispat.
-Ok,nu te mustrez doar pentru ca nu avem timp asa ca dute mai repede si imbraca-te cat merg pana acasa,spun eu ridicand usor vocea(as fi putut sa fac mai mult dar am zis sa fiu civilizata).
***
A proape era sa mor,nu credeam ca o sa ajung intreaga la scoala.Dupa ce m-a intalnit in fata casei mele cu Troy care se uita asa de dragut la mine din cauza faptului ca m-am imbracata mai mai diferit(aveam un fel de maiou cu ceva aplicatii pe el de un violet mai tipator cateva lanturi la gat alaturi de cateva bratari,o pereche de ochelari mari la ochi si un ruj destul de rosu pe buze)ne-am urcat in masina mea pentru ca pe a mea a luat-o mama si am pornit...nu,mai bine zis am gonit spre repetitii sau ce a mai ramas din ele.Am ajuns teafara spre fericirea mea.
-Cum ai reusit sa iti iei carnetul de contucere daca tu conduci in halul asta?spun inima mea batandu-mi cu putere.
-Dupa mine conduc prudent dar acum am condus repede pentru a ajunge la timp,spune si ridica din sprancene asta facandu-ma sa vreau sa ii sarut buzele rozalii.
-Ok hai sa nu ne mai certam ,sa mergem.
Am inceput sa alergam pe holuri ca sa ajungem la timp.Spectacolul s-a decalat si bine ca am sunat-o pe Eva sa ne duca ea costumele la spectacol.Am intrat rapid in culise.
-Ne vedem pe scena,spune el incet si ma pupa pe frunte parinteste dupa care fuge in camera lui.
-Bine,spun bland.
Am intrat in camera care imi era rezervata si mi-am luat rapid rochia pe mine.Sper ca totul sa iasa bine desi nnu prea voiam sa fiu eu actrita principala.Am inceput sa imi repet replicile dar nu puteam.Am inceput din nou sa ma gandesc la tot ceea ce s-a intamplat.De ce m-a ales pe mine si nu a ales-o pe cea mai frumoasa fata din scoala?Chiar de ce nu a luat-o pe Jane in locul meu,de ce a ales o fata asa simpla si plictisitoare ca mine in locul unei fete asa de frumoase ce Jane.Gandurile mele care ma tulburau au fost intrerupte de doamna mea profesoara care mi-a amintit ca mai sunt 5 minute pana cand incepem.Acela a fost momentul in care mi s-au inmuiat picioarele.
Am iesit din camera si am mers in spatele cortinei.Sala era plina dar am incercat sa nu ma panichez mai tare decat eram deja.M-am intors spre masa din spatele scenei si mi-am pus un pahar cu apa.L-am vazut pe Troy care arata...perfect ca intotdeauna.Avea costumatia perfect aranjata si parul lui...doamne arata demential.S-a apropiat de mine .
-Domnisoara,spune,se apleaca usor si imi saruta mana eu facand o reverenta.
-Copii incepem.
***
O, sfânta mea, stai liniștită dar,
Sa-mi curat vina,sa ma-npartasesc,
S-al gurii tale har la gura-mi vina.
Dupa aceste cuvinte dulci in timpul carora l-am sorbit pe Troy din priviri a urmat cred ca cel mai romantic gest de care voi avea parte in toata viata mea.S-a apropiat usor de mine si mi-a oferit un sarut.Buzele sale trandafirii le-au atins pe ale mele.Erau atat de catifelate,atat de moi si carnoase,erau perfecte.S-a desprins usor din sarut eu fiind inca parca hipnotizata de momentul sarutului care a fost extrem de pasional.Ma privea direct in ochi bland si fascinat parca de tot cadrul in care ne aflam.
***
Totul s-a terminat si inca nu mi-am revenit.Totul a fost de poveste.Am simtit ca parca intr-adevar noi eram indragostiti si totul era pentru noi,ca el ma iubea cu adevarat.Mi-as dori din suflet sa nu fi foat doar un vis sau doar un rol jucat prea bine,cu prea mult patos.Imi doresc ca sarutul acela sa fi fost mai mult decat obligatie sa fi fost placerea atingerii sa fi fost cu adevarat pentru mine.
-De ce ai cazut asa de adanc pe ganduri?vocea o puteam recunoasta de departe si la fel si ochii de nuanta cerului senin.
-Nimic...nimic care ar trebui sa stii(mintean).
-Te risti sa imi dai voie sa te duc acasa?spune si zambeste usor asta facandu-ma si pe mine sa schitez un zambet.
-Ok.
Cat timp am mers nu am scos niciun cuvant,dar drumul mi s-a parut extrem de scurt.Am ajuns in fata casei mele.Am avut o treserire usoara atunci cand am vazut geamul camerei mele dar a trecut repede.Am ridicat capul de pe geamul rece,mi-am luat geanta si am dat sa cobor cand am simtit ceva cald peste mana mea.Mi-am intors usor privirea si l-am vazut pe Troy usor trist.
-Nu stiu care e motivul tristetii tale si nu am sa te rog sa mi-l spui vreau doar sa imi promiti ca nu veu mai fi asa mult timp,ok?
Nu i-am raspuns,nu era m in stare sa scot nici macar un cuvant.Am incuviintat usor din cap si am mers imediat in camera mea.M-am intalnit cu mama pe scari dar nu m-a intrebat nimic pentru ca sunt sigura ca stie ca nu ma poate ajuta cu nimic.
Nu am mers la cina pentru ca nu am pofta de mancare dar si pentru ca u vreau sa o intristez pe mama cu fata mea de copil al strazii.M-am asezat in pat si mi-am pus castile pe urechi.Am inceput sa ascult melodia "Perfect" de la One Direction desi ma facea tot mai trista si din cand in cand imi curgea pe obraz cate o lacrima pe care o stergeam usor.Dupa ceva timp mi-am dat seama ca melodia,desi e superba,nu ma prea ajuta asa ca am hotarat sa stau pe pat pur si simplu si sa ma uit in gol.Dupa ceva timp de uitat in gol am auzit un bocanit.M-am ridicat si am vazut ca era cineva la fereastra mea.Am mers si am deschis fereastra la care era Troy.
-Ce cauti aici?spun cu o voce neutra.
-Mi-am facut griji pentru tine...Pot sa intru?
-Desigur,spun si ma dau usor in spate.
-Ce ai patit?spune pe fata aparandu-i o tristete apasatoare.
-Nimic...spun si ma asez pe marginea patului.
S-a apropiat de mine si s-a aplecat usor.Mi-a prins usor barbia si ma privit adanc in ochi.In urmatoarea clipa si-a lipit buzele de ale mele.Nu am reactionat nicicum pentru ca nu ma simteam in stare de nimic.A inceput sa ma sarute cu pofta eu parca incepand sa ma dezghet ince incet.De la Buze a trecut la gatul meu pe care a inceput sa il sarute nebuneste facandu-ma sa ma incalzesc.A urcat usor spre urechea mea si ii puteam simti respiratia fierbinte.Si-a dus usor buzele aproape de urechea mea.
-Te iubesc!a spus dupa care mi-a muscat lubul urechii eu gemand usor.
CITEȘTI
Dragoste de adolescenti
FanfictionO poveste incalcita despre cat de multe lucruri bune poate aduce vantul schimbarii despre cat de repede te poti indragosti de cineva,despre o Dragoste "de adolescenti"! P.S. Sper sa va placa!!- _october