Am terminat cina,mai bine zis am terminat de mâncat și ne-am așezat toți pe canapeaua de catifea grena din sufragerie.După glumele și veselia pe care am încercat să o concep s-a lăsat peste noi o liniște de mormânt pe care nu am mai încercat să o distrug.Avea și ea rolul ei cum ar fi cel de a ne ajuta să digerăm situația(v-ați prins?să digerăm?pentru că am aflat la masă?nu..deloc?ok,o las baltă).E o veste mare la care nici eu nu mă așteptam..totuși cred că Harry pare mult mai distrus decât mine.
-Să înțeleg că tata a jucat la două capete?..l-am auzit pe Harry spunând-o stins.
-Așa se pare..
-Cum a putut să mintă atât de mult timp?Îmi spunea că pleacă în delegații cu munca și deși era plecat cu săptămânile îl credeam..
-Știu draga mea..
-Dumneavoastră de când știți de..relația dintre noi?
-Am aflat de curând Harry.
-Cum?De unde?spuse Harry în timp ce își încleșta maxilarul vizibil nervos.
-Am aflat de la..tatăl vostru.
-Poftim?Mamă tu încă vorbești cu el?am spus ridicându-mă în picioare.
-Draga mea așează-te,să vorbim cu calm.Nu am mai vorbit dar după ce am plecat am primit un telefon.Era tatăl tău și m-a întrebat dacă cumva s-a mutat pe strada noastră vreo persoană străină.Eu l-am întrebat de ce..Atunci mi-a spus toată povestea...
-Harry..vrei să o ascultăm?..am spus și l-am prins ușor de mână..cred că are nevoie de asta acum.
-E..în regulă,a spus încet și mi-a prins mai strâns mână de parcă s-ar ancora.
-Să auzim povestea..
-L-am întrebat de ce vrea să afle toate astea..A început să îmi povestească tot ce s-a întâmplat.Știi Carolin că el avea un job care necesita multe deplasări..
-Abis..am spus dându-mi ochii peste cap
-Mi-a spus că atunci când a mers în LA a întâlnit-o pe Mary..
-Pe cine?am spus nedumerită
-Pe mama,a spus Harry cu glasul stins
-A ajutat-o să care câteva cumpărături și au început să vorbească.Au urmat întâlniri,cine cadouri..Cu o seară înainte de întoarcere s-a întâlnit la restaurantul din hotelul unde stătea cu Mary,au cinat,s-a creat atmosferă și fără să-și dea seama au ajuns în cameră..Lucrurile au degenerat iar dimineață el a plecat și i-a lăsat un simplu bilet..
-"Te iubesc din înaltul cerului până în fundul iadului.Mă întorc la tine".Vorbele lui Harry erau atât de frumoase și spuse cu atâta tristețe..-Au urmat perioade în care pleca de la noi la ea,perioade lungi..Iar dupa ceva timp a primit un plic din LA,erau poze cu copilul lor.Am discutat atunci cu el și l-am pus să aleagă dar mi-a spus să îi mai las timp.Era confuz și mereu pe fugă,nu te puteam lăsa pe tine fără tată pentru că erai foarte mică așa că am acceptat.Am trăit așa foarte mult timp până când el a fost plecat câteva luni fără să dea vreun semn..
-Îmi aduc aminte asta,plângeam în fiecare seară..eu chiar credeam în jigodia aia de om.Eh..așa-s copii..
-Când s-a întors am luat amândoi hotărârea că ne e mai bine despărțiți..și asta a fost tot.
-Mi-au plăcut mereu filmele dar cele fericite nu cele cu despărțiri și tot felul de prăpăstii.
-Carolin tot ce contează acu e că a trecut și o să trecem și peste asta,împreuna.(Cuvintele lui Harry m-au înduioșat,mi-aș fi dorit să fie lângă mine mereu,să mă ajute..)De acum sunt cu voi și nu o să permit nimănui să vă facă vreun rău.
***
Au trecut două zile de cănd mama ne-a spus vestea în urma căreia am rămas șocată.Și de atunci am tot încercat să nu mă gândesc la asta..Am încercat să mă gândesc la școală dar nu prea mă mai interesează așa că am început să mă gândesc iar la Troy și la cât de rea am fost eu și la cât de nesimțit a fost el și la cât de mult ar trebui să îl urăsc dar nu pot pentru că îl și iubesc în același timp și de ce dracu e totul așa complicat?!Nu putea să fie simplu și roz?Nuu că s-a gândit Cel de sus mai bine și a zis că:Ce contează că acest copil vai de capul lui a avut ca tată un nenorocit și a trăit o viață ca o persoană învizibilă să-i mai dau și un iubit care face fițe,dar care o iubește dar își pune mai întâi veșnicul său orgoliu masculin.Poate nu a gândit chiar așa dar era ceva de genul ăsta oricum.
-La ce te mai gândești acum?vocea lui Harry m-a făcut să tresar
-La chestii..
-Ce fel de chestii?
-Chestii lacare se gândește o fată..
-Adică haine,seriale,ciocolată și băieți frumoși?a spus zâmbind
-Cam așa ceva..
-Te gândești la Troy nu-i așa?
-Dap..nu știu de ce o mai fac,serios..
-O faci pentru că îl placi,recunoaște odată.Chiar dacă s-a întâmplat ce s-a întâmplat tu tot îl iubești și vrei să-i spui asta dar el nu e aici
CITEȘTI
Dragoste de adolescenti
FanfictionO poveste incalcita despre cat de multe lucruri bune poate aduce vantul schimbarii despre cat de repede te poti indragosti de cineva,despre o Dragoste "de adolescenti"! P.S. Sper sa va placa!!- _october