Nenávidím ten debilní budík je sotva 6:00 ráno.Každý den ta samá první myšlenka"No tak Louisi vylez už ven". Vždy se snažím povzbudit sám sebe"Tomlinsne vylez už",fajn,už jdu.Konečně už jsem se došoural do kuchyně, sice fajn že žiju sám ale každý den si dělat jídlo mě fakt nebaví.Myslím že dnešní snídaně budou cereálie a čaj,jak taky jinak s mými kuchařskými schopnostmi. Nasypal jsem si cereálie zalil je mlékem a ještě jsem si udělal svůj oblíbený čaj. Tak a co si vezmu na sebe,vidím to na džíny a mikinu nemám náladu vymýšlet nějaké zvláštní oblečení.
"Ahoj kámo"zavolal můj nejlepší přítel a crush v jednom,Harry Styles."Ahoj Hazz"zavolal jsem zpět a objal ho na přivítanou,taková naše tradice."Tak co jak se máš Tommo"vážně Harry žádná lepší otázka"Jak bych se asi mohl mít je sedum ráno a já musím do školy. Tak jak se asi můžu mít"."Ale notak Lou máš přece mě,svého nejlepšího přítele"ach Harry kdyby jsi jen věděl."Nenavidím to tu"zavrčel jsem Harrymu"Klid"objal mě můj nejlepší přítel kolem rámem a začal se mnou houpat"D-dobře Harry dobře"začal jsem se smát jak debil."Vidíš jsem skvělej,vždy tě rozesměju"řekl vítězoslavně můj kamarád."Chlapci nerad vás ruším ale věnuje se škole"jasně náš chemikář se ozve právě teď,"Debil"řekl polohlasně tak aby to slyšel jen Harry.
*V 15:40*
"Debilní škola"zakřičel můj další kamarád Niall."Klid blonďáčku"vysmíval se mu další člen naší party Liam."Nechte se bejt"okřikl kluky Harry."Promiň"špitli oba kluci.Miluju jak si dokáže zařídit pořádek, vybudovat respekt a každému se vždy zalíbí."Co budete dělat"vyzvídal náš ukecaný,vždy zvědavý a vždy hladový Ir Niall."Já jdu za Soph"ozval se Li."Já sám nevím"odpověděl Harry,využiju příležitost"Harry nechceš jít se mnou ven",tak uvidíme"Jo klidně"souhlasil Harry.*Ve Starbucks*
"Harry musím ti něco říct"začal jsem červenat jak rajče, vždy se červenám"Povídej"pobídl mě Harry."Víš už dlouho se mi líbíš a m-miluju tě"zašeptal jsem.Harry nic neříkal,koukl jsem na něj"Lou si můj nejlepší kámoš a nechci tě ztratit"vzal mou bradu mezi svůj palec a ukazováček"ale možná by jsme to mohli zkusit"koukl na mě Harry povzbudivě."V-vážně"koukal jsem na něj s nadějí v očích"Bral jsi to jako rande"upřeně pozoroval mé oči i kdybych zalhal věděl by to"A-ano bral"Harry se jen zaculil"Ale mohl jsi mi říct že se mnou chceš jít na rande,že jsem gay víš už dlouho.Ale o sobě si mi to neřekl"posmutněl"Promiň Harry nebyl jsem si jistý, ale teď vím že tě miluju".Naklonil se a políbil mě, v mém břiše vybouchl milion ohňostrojů.Tak jo první díl je hotov. Omlouvám se za chyby ale je to moje první FF takže zkušenosti teprve získávám. Jestli máte něco co by jste mi vytkli napište to do komentářů, přečti si to a poučím se pro příště.