#desátý díl

330 19 0
                                    

*Louis*
Leželi jsme spolu na gauči a Hazz už se konečně uklidnil.Vzal jsem ho do náruče a nesl ho do naší, už oficiálně naší postele v naší ložnici,opatrně jsem ho položil a běžel jsem sfouknout svíčky.Potichu jsem šel do ložnice kdyby náhodou spal, když jsem otevřel dveře viděl jsem něco co jsem nečekal. Harry ležel na posteli jen v boxerkách a upřeně mě pozoroval. Rychle jsem vklouzl do ložnice jako kdyby mě někdo mohl vidět a vynadat mi. Rotvážným krokem jsem došel k posteli a opatrně jsem na něj nalehl. Něžně jsme se líbali a Harry si mě přitahoval za zadek,nejsem zvyklý takže jsem sem tam vypískl, ale už jsem si začal zvykat.

*Harry*
Bylo to tak krásný, tak něžný,on byl něžný a ohleduplný narozdíl od mého ex.Napalo mě že bych ho nechal být top, já už jsem na bottom byl zvyklý a nevadilo mi to navíc Louis je z nás dvou ten silný, ten odvážný a navíc byl i extrémě ochranářský minimálně co se týče mě. Vlastně ani nebylo o čem přemýšlet, já chtěl být ten dole, chtěl jsem být ten chráněný ten kterému kdyby někdo jen zkřivil jediný vlas jeho přítel by ho zabil, já bych kohokoliv kvůli Louisovi zabil, ale prostě chci Louise jako dominanta.Louise jsem povalil pod sebe a začal jsem ho zbavovat oblečení, když byl jen v boxerkách jako já jeho boule v boxerkách byla velmi velká a ta má na tom byla stejně. Stáhl jsem Louisovi boxerky které jsem společně se svými zahodil někam do útrob pokoje.Natáhl jsem se pro lubrikant a podal jsem ho Louisovi, ten na mě jen nechápavě koukal"Víš já já bych chtěl aby jsi byl ty ten dominantní ve všem, úplně ve všem"zaculil jsem se."A-ale ale ty jsi přece dominant "špitl Louis . Usmál jsem se na něj"Lou já nechci být dominant chci být ten dole, ten co se ti podřídí"sotva jsem to řekl Louis na mě vyvalil oči."Ale já nevím co mám nebo nemám dělat"zašeptal Louis."Nech se vést instinktem" líbl jsem jeho spodní ret.Louis mě položil břichem na matraci, připravoval jsem se na studený gel ale přišli Louisovi teplé rty a jazyk.Louis přesně věděl co dělat přede mnou měl jen holky takže na nich trénoval a mě dával to nejlepší co mohl, já jsem dokázal jen vzdychat.Jestli jsem si někdy myslel že znám slovo slast tak to bylo hodně hodně špatně to co vzniká díky Louisovi je slast.Po nějaké době se Louis odtáhl a já jsem slyšel otevření gelu."Em Harry je mi to blbé ale co teď"pomalu jsem se otočil abych na Louise viděl. "Teď si musíš vybrat jakou polohu chceš zlato"políbil jsem jeho čelist,"Chtěl bych se ti koukat do očí"vyhrkl téměř okamžitě odpověď. Kývl jsem hlavou"Tak mi o dej polštář"Louis bez přemýšlení chňapl po polštáři a pozoroval co budu dělat, polštář jsem si strčil pod bedra.Louis soustředěně pozoroval co dělám"A teď je to zase na tobě"usmál jsem se když červenal.Lou hlasitě polkl a vymáčkl si gel na ruku"Harry já nechci aby tě to bolelo"zaskučel jako by měl umřít. Musel jsem se usmá"Lou neboj se já jsem zvyklý"pokynul jsem hlavou aby začal, kývl hlavou že chápe a chvilku na to už jsem cítil jeho prsty.Musím uznat že je vážně šikovný, když mě jeho prsty opustily, ptal se na kondom záporně jsem zakroutil hlavou a trošku jsem ho popostrčil. Chvilku na to do mě vnikl znovu ale tohle bylo větší než prsty, ze začátku byl až moc opatrný naštěstí si to pak začal taky užívat tak jak jsem chtěl. Udělal jsem se podle mě moc brzo ale Louis se udělal chvilinku po mě takže to asi tak špatné nebylo."To bylo neskutečný"vydechl spocený Louis a svalil se na mě jen jsem zamručel na nic víc jsem se nezmohl. Poslepu jsem nahmatal kapesníčky a očistil nás, nakonec jsem nás přikryl a Lou už pomalu usínal"Miluju tě"zamumlal mi do krku, nevím proč ale až teď mi topřišlo opravdové a procítěné.Věřil jsem mu i předtím ale teď to bylo prostě jiné, magické."Taky tě miluju"políbil jsem ho do vlásků a spokojeně jsme usli.

Ahoj dnes je trošku delší díl abych vám vynahradila minulou neaktivitu. Snad se vám díl líbí a budete číst dál. ❤❤

Kamarád nebo vícKde žijí příběhy. Začni objevovat