*Harry*
Ráno jsem se nečekaně probudil první, Louis na mě stále ležel. Nezvedl bych se ani kdybych chtěl. Cítil jsem něco modřiny jak mu stéká po hrudi, koukl jsem se a viděl Louise já sebou škube a brečí "L-Lou, Louisi no tak lásko vzbuď se Lou" stále jsem opakoval a lehce lehce sním hýbat aby se probudil. Louis rychle rozlepil víčka, ale stále brečel"H-H-Harry Harry Harry " opakoval Loui stále dokola. "Shhh shhh Louisi neboj se nic se ti nestane neboj" pevně jsem ho obejmul aby se alespoň trochu uklidnil. Louis se mi zachumlal do hrudi a pomalu se uklidňoval"Copak se ti zdálo lásko" mumlal jsem mu do vlasů do kterých jsem ho také líbal. Louis se stále klepal"Z-zdálo se mi ž-ž-že nás někdo rozdělil" skoro znovu brečel. Je mi ho hrozně líto sotva jsem se spolu dali dohromady a on už můry o rozchodu" Lou to to to mě mrzí" mumlal jsem a objímal ho jak nejpevněji to šlo" Lou půjde s se mnou na výlet? " ptal jsem se tiše. Jen nepatrně přikývl" Ale kam tě vezmu bude překvapení" jeho modrá očka se zvedla a koukal na mě. Tiskl se ke mě jako klíště a jak ho mile rád nechal vlastnění jsem mu to oplácel jak nejpevněji jsem mohl."Hazz" špitl Louis zamručel jsem a pozvedl obočí "Že nás dva nikdy nic nerozdělí že ne".Upřímně jsem se mu zahleděl do těch jeho oček" Nás dva nikdy nic ani smrt i po smrti si tě najdu a pak už tě nikdy nepustím".