#třináctý díl

332 18 2
                                    

*Harry*
Po tom co předvedla ta blonďatá kráva jsme konečně jeli na chatu. Jak jsem Louisovi dyktoval cestu došlo mu kam jedeme "Proč jsi mi neřekl že jedeme na vaši chatu? Miluju to tam" lehce posmutněl ale pořád se věnoval řízení. Dukladně jsem si ho prohlížel dokud se na mě neupřel pohled dvou nádherných očí "Proč si mě tak prohlížíš" optal se Lou zvědavě "Protože jsi to nejkrásnější stvoření na světe" pousmál jsme se když začal červenat a raději se zase začal plně věnovat řízení. Jeli jsme dvě hodiny dokud jsme nezastavili před velkou chatou mé rodiny "Tak pojď" řekl když mi otevřel dveře a nastavoval mi své rameno o které jsme se velmi rád opřel a šli jsme do chaty. Lou se rozeběhl zpět k autu a bral naše tašky "Loui já ti pomůžu" usmál jsem se a šel k němu "Ne, já sám" zamumlal a odstrčil mě "Zvládnu to" utvrdil svá slova a nesl tašky.

*Louis*
Donesl jsem tašky do chaty a čekal na Harryho který se venku zdržel "Co budeme dělat? " ozval se za mnou z ničeho nic Harry "Sakra Harolde tohle mi nedělej víš jak jsem se lekl" štěkl jsem na něj ale hned jak jsem viděl jeho nevinný pohled musel jsme ho pevně obejmout. "Já bych šel ven" zašeptal jsem mu, nepatrně přikývl na souhlas, neochotně jsem se od něj odtáhl "Tak pojď převlékneme se" usmál jsem se na něj, konečně se taky usmál a šel se převléknout. Vzal jsme si na sebe tepláky, tričko a čepici všechno bylo šedé tak nějak jsme neměl náladu na barvy. Harry na tom byl podobně jako já, jediný rozdíl byl že já jsme byl v šedé a on v černé "Jak to tak vidím asi taky nemáš náladu na barvy" zasmál jsme se, chytil ho kolem pasu a šli jsme ven.

Hrozně se omlouvám že píšu tak málo ale dochází mi nápady asi už bude jen pár dílů. Jediné nad čím přemýšlím je jestli udělám šťastný nebo smutný konec, napište mi jaký by se vám líbil vic. :)

Kamarád nebo vícKde žijí příběhy. Začni objevovat