"No tak Harry neboj se máš mě. Já si tě budu bránit"po těchto slovech která Louis vypustil z pusy jsem se uklidnil,lehl jsem si k němu hlavu si opřel o jeho hrudník a koukal na film.
*Louis*
Harry si jen spokojeně ležel na mé hrdi a koukal na film.Bál se,hodně se bál, ale i tak se pořád koukal,bylo to roztomilý. Jak tam tak ležel neodolal jsem a pomalu jsem začal rozepínat jeho košili,která už tak všem okolo ukazovala víc než se mi líbilo.Sotva si toho Harry všiml začal se usmívat"To je ta košile tak hnusná"smál se Harry.Zaculil jsem se na něj"Na tobě je všechno krásný.Ale já chci vidět i to co ostatní nevidí"odpověděl jsem svému miláčkovi a dál jsem rozepínal jeho košili."Konečně je dole"vítězoslavně jsem se zašklebil a začal jsem si jazykem mapovat jeho tělo,pomalu jsem se dostal k jeho kalhotám.Koukl jsem na něj s tichou prosbou v očích, jen se usmál a kývl hlavou.*Harry*
Lou mi stáhl kalhoty a tím pádem se mu vyskytl pohled na mou nemalou erekci,jen se usmál a dál mě mučil."Louisi prosím"začal jsem kuňkat a doufal jsem že udělá to o co ho prosím."O co mě prosíš lásko"drze se zašklebil a koukal mi do očí."Chci aby jsi si ho vzal do pusy"usmál se a konečně udělal to co jsem si přál. Bylo vidět že to dělá poprvé, abych vám to vysvětlil, Louis William Tomlinson byl,je a bude lamač dívčích srdcí,vždy byl ten komu bylo kouřeno ne ten co někomu kouří. Pohybem ruky jsem si ho vtáhl do dlouhého polibku.Ochotně spolupracoval"Harry chci aby jsi byl můj první, vezmi si mě"těmito slovy mi vyrazil dech."Lou zlato já ti nechci ublížit a navíc tě nemám jen na sex"kdyby jen věděl kolik přemáhání mě tahle odpověď stála.Jen nesouhlasně zavrčel"Harry prosím já si to moc přeju"zavrněl tiše a označil si mě na krku,co je jeho to je jeho."Louisi jsi si na sto procent jistý"musím se ujistit že to opravdu chce."Ano ano ano Harry jsem si jistý na milion procent že chci aby sis mě vzal"řekl to naprosto oddaně a tím mi potvrdil že já jsem a budu jeho dominant,sice je hodně silný a tvrdohlavý, ale i tak udělal dominanta ze mě. Začal jsem mu svlékat tričko, kalhoty a nakonec i boxerky,všechno je oblečení bylo roházené po pokoji,Lou vytáhl lubrikant a podal mi ho"Chceš to bez kondomu"ptal jsem se a nevěřil vlastním uším když řekl ano.Potřel jsem jeho vstup,pak jsem si dal lubrikant na prst a pomalu jsem do něj vnikl.Celkou dobu co v něm byly mé tři prsty se pomalu snažil přirážet,vím že ho to bolí ale snaží se mě uspokojit,tím mi ukazuje jak dokonale submisivní vůči mě je. Vytáhl jsem své prsty a Louis jen nesouhlasně zavrčel"Klid Lou nebude to trvat dlouho"nanesl jsem si lubrikant na penis a pomalu jsem do něj vynikal.Dostal jsem se do něj až po kořen a bylo mi jasné že brečí i když byl na všech čtyřech věděl jsem to,natáhl jsem se až k jeho uchu a začal jsem mu šeptat jak moc ho miluju a že to můžu hned ukončit, zakroutil hlavou a lehce přirazil.Jeden pohyb tím jedním pohybem mi dal jasné znamení, začal jsem do něj pomalu a něžně přirážet,ovšem to by nebyl Louis kdyby si neumanul že chce rychlejší tempo.Povedlo se mi narazit na jeho prostatu,přísahám že tolik nadávek snad nevyslovil ani za celý život, přirážel jsem tedy do toho místa znovu a znovu,Louis už byl celý spocený a snažil se potlačit svůj orgasmus."Lou lásko podvol se tomu"zašeptal jsem mu do ucha mezi stény jeho jména.Poslechl a jako na povel se udělal s velmi hlasitým výkřikem mého jména, tím dostal do výšin i mě.Já Harry Edward Styles jsem se právě vyslal se svým nejlepším kamarádem a jestli toho lituju?Ani v nejmenším ne.Vystoupil jsem z Louise a přitáhl si ho na svou hruď"Louisi Willieme Tomlinsne dopřeješ mi tu čest být tvým přítelem"."Ano Harolde Edwarde Stylesi rád"uculil se na mě můj miláček a usnul v mém objetí.Tak je tu další díl je trochu delší tak snad se vám líbí, je to poprvé co jsem psala Larry sex takže nevím jestli je to dobré.Každopádně děkuji za každé přečtení a vote,neskutečně mě to těší a žene mě to dál.Ještě jednou vám moc děkuji.