#dvanáctý díl

346 19 0
                                    

*Harry*

"Lou půjdeme tedy?" zaculil jsme se na Louise, který se ke mě uraženě otočil zády a začal trucovat. "Ani nevím kam mám balit" pronesl uražený Louis a našpulil rtíky.Přituli jsem se k němu zezadu a políbil jeho lopatku" No tak Louisi netrucuj,navíc je to překvapení zlato" zamumlal jsem mu do zad,Louis ještě chvilku trucoval ale pak se začal neochotně zvedat a přesouval se do koupelny, sotva zalezl do dveřích vyběhl jsem za ním. Rychle jsem vběhl do dveří koupelny" Louisi počkej na mě" zavolal jsem když jsem viděl jak se svléká a připravuje se do sprchy, cupital jsem za ním a svlékal si boxerky." Harry neprovokuj" zamumlal Louis a šel dál do sprchového koutu." Ale Louisi já tě neprovokuju" obešel jsem ho" můžeš si se mnou dělat co chceš" zavrněl jsem mu do ucha a velmi pomalu jsem šel do sprchy a uznávám že jsem možná až přehnaně vrtěl boky." Harolde neprovokouj" mumlal Louis. Dál jsem vrtěl boky a kráčel sem do sprchy.

*Louis*

"Jak chceš já jsem tě varoval" zavrčel jsem když ten parchant pořád kroutil bokama. Silou jsem ho strčil do sprchového koutu, pustil vodu a drsně jsem ho začal líbat na hrudníku. Svoje polibky jsem přesouval níž a níž , když jsem byl u jeho erekce zvedl jsem pohled, ale místo toho abych se věnoval jeho erekci jsem u dělal pár znamének krásy na vnitřní stranu jeho stehen. 

*Pohled třetí osoby*

Starší z dvojice se přesunul za svého přítele a začal polibky zasypávat jeho krk a záda. Louis si po chvilce klekl a začal se o Harryho vstup starat svým jazykem. Harry se rukama zapřel o dlaždičky ve sprše a vzdychal jméno svého přítele. Louis si moc dobře všiml že jeho přítel by se velmi brzy udělal odtáhl se tedy od něj a zase se začal věnovat jeho krku. Po pár minutách oba chlapce toto škádlení přestalo bavit, tak Louis do svého přítele strčil dva prsty a začal s nimi pohybovat a roztahovat tak Harryho dírku. Když Louis uznal že je Harry dostatečně roztažený vytáhl z něj své prsty a zasunul do Harryho svou chloubu. Po prvním přírazu Harry slastí zaklonil hlavu načež  si ho Louis přitáhl za vlasy, Harry se zaklonil čímž změnil úhel přírazů a Louisovi se tak podařilo strefit Harryho prostatu. Harry zakřičel slastí Louisovo jméno a pěstí bouchl do dlaždiček. Oba chlapci křičeli jméno toho druhého a blížili se ke svému orgasmu. Harry zakřičel Louisovo jméno jak nahlas jen mohl a udělal se hned jak Louis slyšel své jméno jako na povel se udělal taky. Harry se pomalu otočil a zhroutil se do Louisovi náruče.

*Louis*

" Lásko to b-bylo úžasný" zamumlal jsem Harrymu a odhrnul jsem mu neposedné kudrlinky z obličeje. Asi po hodině jsme se dosprchovali a já jsem se vydal balit. Vytáhl jsem svou cestovní tašku a začal jsem do ní dávat trička, tepláky, mikiny a spodní prádlo. "Konečně" zakřičel jsem když jsem měl dobaleno. Vzal jsem si tašku a šel za Harrym, který si vzal svou tašku, natáhl ke mě ruku a šli jsme do auta. Když už jsme si dali věci do auta šla kolem Taylor která se neustále motala kolem Harryho. Hazz se jí snažil dlouho zbavit když už jsem viděl že je Harry v koncích tak jsem se zvedl" Hej Taylor dej si odchod Harry už někoho má" celou jsem si ji prohlédl" a troufám si říct že ten někdo je hezčí a lepší než ty."Taylor se napřímila  začala vřískat a červenat" Kdo je to Harry má být jen můj" hystericky řvala, její reakci jsme se zasmáli" Vážně to chceš vědět" zaculi jsme se.Začala horlivě přikyvovat a čekala co jí řeknu" Dobře. On má mě" zasmál jsem se jejímu výrazu v obličeji, rychle oběhla auto dala mi facku a pak zase běžela k Harrymu. " Harry lásko já vím že on kecá ty přeci nejsi gay ty jsi můj a jen můj a nikdo mi tě nikdy nevezme. A ty Tomlinsone tebe vyhlásím po celé škole ty buzerante nechutnej už na mě nikdy nemluv". Harry se jen zasmál" Ale on nelže já ho miluju on je má láska a ne ty " Harry se ke mě naklonil a dal mi pusu. Taylor zase vřískala ale to už Harry nemohl vydržet vyletěl a začal na ní křičet" Ty blbá krávo já miluju Louise Williama Tomlinsona. A TEBE NIKDY MILOVAT NEBUDU A VÍŠ PROČ, PROTOŽE JÁ JSEM TAKY NECHUTNEJ BUZERANT. A jestli mi pořád nevěříš tak je škoda že nevíš co se dělo v Louisově sprše před pár minutami,ale kdyby jsi náhodou nevěděla tak ti napovím já, Louis, nahota a to nejlepší" naklonil se k ní a začal jí šeptal" to nejlepší byl pocit když do mě Louis přirážel a bral si tak to co je jen jeho" s těmito slovy se Harry posadil a ptal se jestli můžeme jet, s úsměve jsem přikývl a jel jsem na úžasné prázdniny se svou láskou.



Ahoj tak je tu nový díl který je zase o něco delší než ten předešlý. Chtěla bych vám poděkovat za téměř 200 přečtení moc to pro mě znamená.

Kamarád nebo vícKde žijí příběhy. Začni objevovat