#osmý díl

324 18 0
                                    

"Harry tak miluju"zavrněl jsem mu do ouška pod které jsem ho políbil.

*Harry*
Řekl jsem mu to,celé jsem mu to řekl. O mě a o tom nadrženci kterej mi neustále ubližoval.Lou si asi myslí že jsem ho tak moc miloval,možná ze začátku,ale pak jsem se jen bál ho opustit,bál jsem se že mě najde a ublíží mě nebo někomu na kom mi záleží. Jen jsem se choulel do klubíčka a Louis mě pevně objal.Sice už jsem se uklidnil ale pořád jsem brečel,Louis mi zvedl hlavu"Shhh Harry no tak neboj už se ti nic nestane nikdy"tím mě uklidnil.Chvíli bylo úplně ticho"Lou já asi celý týden nepujdu do školy"zamumla jsem mu do potetovaného hrudníku.Louis mlčel"Tak co kdyby jsi byl tady a já bych tu zůstal s tebou"pošeptal mi do ucha.Začal jsem hlavou kývat tak rychle až se divím že jsem si nezlomil krk,Louis se zaculil"Tak dobře"políbil mě do vlasů a já jsem usínal.

*Louis*
Ráno jsem se probudil první a koukal jsem na Harryho jak klidně oddechuje a lehce se usmívá"Nekoukej na mě když spím"zavrčel Harry a líně otevřel oči.Zaculil jsem se na něj a políbil ho na nos"Nemohl jsem si pomoc jsi tak roztomilej"odhrnul jsem mu překážející kudrliny z očí.Leželi jsme spolu asi další dvě hodiny"Harry budu muset jít nakoupit a pak by jsme se mohli zastavit u tebe doma a ty by jsi si vzal věci"Harry přikývl a šel vykonat ranní higienu.Hned jsem se zvedl a šel za ním.Slyšel jsem téct vodu takže jsem tiše otevřel sprchu a vlezl dovnitř. Bříšky prstů jsem ho lehce hladil po jeho krásném těle,lekl se a trošku nadskočil"Klid lásko"políbil jsem ho na krk."Tohle mi neděj nebo dostanu infarkt"otočil se na mě a upřeně mě pozoroval."To by byla škoda Harry,to nedělej".Ta sprcha byl hodně špatnej nápad, Harry si tam byl nahej já taky a přitom se nic nestalo,tak moc jsem se ovládal abych něco neudělal.

*Harry*
Došli jsme do obchodu,Louis si bral jídlo a já jsem popadl pár lubrikačních gelů, jeden nikdy neví. Šli jsme platit odpojil jsem se od Louise s tím že ještě něco potřebu, doběhl jsem k jiné pokladně a zaplatil.

Ahoj,tenhle díl je krátký protože mi dochází nápady takže jestli chcete aby příběh pokračoval tak mi napište a zkusím napsat něco podle vás.


Kamarád nebo vícKde žijí příběhy. Začni objevovat