#čtvrtý díl

465 24 2
                                    

"Ano Harolde Edwarde Stylesi rád"uculil se na můj miláček a usnul v mém objetí.

*Louis*
Poprvé jsem spal s klukem a ne tak ledajakým klukem,ale se svým nejlepším kamarádem a přítelem Harrym Stylesem.Nebudu lhát příšerně to bolelo a pálelo,naštěstí tu příšernou bolet nahradila slast,slast kterou chci zažívat jen s jediným jediným člověkem,sním,s mým Harrym.Potom co mě zbavil mé nevinnosti mi položil otázku kterou jsem si přál dlouho slyšet"Louisi Willieme Tomlinsne dopřeješ mi tu čest být tvým přítelem"úplně mi tím vyrazil dech,vlastně když už se se mnou vyslal čekal jsem že ta otázka dřív nebo později přijde,neřekl jsem nic jiného než ano.Jenže po našem sexu jsem byl tak unavený že jsem hned usnul v Harryho objetí.Ráno jsem se probudil v prázdné posteli a začal jsem panikařit,Harry vyběhl z koupelny a vtáhl si mě do svého pevného a hřejivého objetí"Lou zlato co se děje,bolí tě zadek nebo co pak se ti stalo"soucitně se vyptával a hladil mě po zádech."H-Harry já-já jsem se ba-bál že jsi mě je-je-jen vyu-využil"vzlykal jsem Harrymu do krku.Odtáhl se ode mě a upřímně mi koukal do očí"Ty můj troubo malej nikdy nikdy bych tě neopustil"culil se na mě a zase si mě vtáhl do objetí"Nechápu jak tě to mohlo napadnou"stále pokračoval a pak mi začal šeptal do ucha"Miluju tě tak moc že i kdybych byl ten nejmíň citlivej člověk na světě do tebe bych stejně zamiloval".Asi po půl hodině Harryho šeptání a hlazení jsem se uklidnil a začalo mi křičet v břiše"Ale ale tady má někdo hlad"zasmál se Harry,vzal si mě do náruče a nesl mě do kuchyně. V kuchyni mě položil na židličku u baru a šel připravit snídani, já jsem ho jen němě pozoroval a hypnotizoval jsem jeho zadek."Louisi miluju tě ale prosím nezírej mi na zadek"zamumlal Harry a začal podávat naši snídani. Zůstal jsem zírat s otevřenou pusou"Jak si to udelal"nechápavě jsem ho pozoroval.Zasmál se"No tak nějak to umím sám navíc udělat palačinky zvládne každej"jen jsem zčervenal já bych dřív podpálil kuchyň než bych něco uvařil,"Někdy tě to naučím"pohladil mě po tváři a dál klidně jedl.Po jídle jsem vstal a sklidil nádobí, Harry mi podrazil nohy,když jsem padal zachytily mě jeho pevné ruce a nesl si mě do obýváku,kde mě položil na gauč a nalehl na mě."Jak sis mohl myslet že bych tebe mou malou dokonalost jen využil"za každým slovem následoval polibek a nad slovem malou se zasmál.

*Harry*
Jak jen si ten můj trouba mohl myslet že bych ho jen využil.Lou ležel pode mnou a mé tělo mu bránilo v tom aby se zvedl"Harry co to děláš"smál se pode mnou Louis.Políbil jsem ho a on se usmál do našeho polibku.

Tak je tu další díl, sice to píšu pořád ale děkuji vám že můj příběh čtěte a dáváte votes.

Kamarád nebo vícKde žijí příběhy. Začni objevovat